Akcije

Kampanja «Razmislite prije vožnje»

Stanje sigurnosti saodraćaja na bosanskohercegovačkim cestama spada među najugroženije u Evropi. Svjedoci smo svakodnevnih nezgoda koje za posljedicu imaju smrtnost ili teže povređivanje učesnika u saobraćaju.

Statistike pokazuju da ljudski faktor ima direktan uticaj na 90% saobraćajnih nezgoda. Iz tog razloga BIHAMK se uz vodeće svjetske auto klubove priključio globalnoj kampanji "Think before you drive" s osnovnim ciljem podizanja nivoa svijesti svih učesnika u saobraćaju o značaju cestovne sigurnosti na lokalnom i gobalnom nivou.


Kampanjom se naglašavaju kratke poruke o jednostavnim radnjama koje oduzimaju svega nekoliko trenutaka, a mogu spasiti život, kao i glavni faktori rizika koji mogu dovesti do saobraćajnih nezgoda sa teškim i smrtnim posljedicama:

- korištenje sigurnosnog pojasa tokom vožnje na prednjim kao i na zadnjim sjedištima vozila
- korištenje dječijih sigurnosnih sjedalica tokom vožnje
- podešavanje naslona za glavu
- provjeravanje stanja guma na vozilu

Pored navednog kampanjom su obuhvaćene i teme:
- vožnje u alkoholiziranom stanju
- vožnje nakon uzimanja lijekova
- korištenja mobitela tokom vožnje, kao i
- brzine vožnje

Kampanja je medijski popraćena (printani mediji, radio i TV stanice), dok je izvršena i podjela publikacija kao i mjerači pritiska, poklon firme Bridgstone.

Za više informacija posjetite stranicu:

http://www.bridgestone.com/responsibilities/corporate_citizenship/safety/tbyd/


Saobraćajno obrazovno takmičenje

E-testovi

Vrijeme

Sarajevo

  • Ponedjeljak
  • Utorak
  • Srijeda
X