Kontakt
Kontakt

Prioritet nam je Vaša sigurnost na cesti! Dostupni smo 24/7.

Kontakt

Kako Vam možemo pomoći?

Informacije

    Odjel kontrole kvaliteta usluga BIHAMK-a

    Izdvojena pitanja

    Možete se učlaniti u svim BIHAMK poslovnicama (Sarajevo (Skenderija, Novi grad i Ilidža), Tuzla i Zenica), auto-moto klubovima, kod ovlaštenih saradnika širom Bosne i Hercegovine, tokom intervencije, ili online putem na našoj web stranici, gdje birate kartično ili plaćanje putem opšteg naloga. Ako trebate pomoć, kontaktirajte nas na clanstvo@bihamk.ba ili na 033/222-210.

    Da, potrebno je samo da pozovete 1282 (unutar Bosne i Hercegovine) ili +38733282100 (van Bosne i Hercegovine) i predstavite se, kako bi Vas kolege mogle pronaći u bazi podataka i utvrditi koji članski paket imate.

    Ne.

    Svi BIHAMK članski paketi glase na osobu, ime i prezime. S tim u vezi, koje god vozilo da vozite*, kao aktivan član BIHAMK-a ostvarujete pravo na pomoć na cesti.

    *Važi za sve, osim za vozila registrovana na pravna lica

    Ne, izuzev Family člana najuže porodice, s kojim dijelite sve pogodnosti sem one za nadoknadu medicinskih troškova.

    BIHAMK članski paketi nude uslugu nadoknade medicinskih troškova nastalih na putovanju i to za Start paket do 500 KM, Classic paket do 1000 KM, a Plus paket do 2000 KM. Putno zdravstveno osiguranje uglavnom osigurava veće iznose, te, shodno tome, ostavljamo na izbor svakom članu da ima dodatno zdravstveno osiguranje ili ne.

    U uslugu nadoknada medicinskih troškova spada pokrivanje medicinskih troškova u iznosu do maksimalno 200 KM za START paket, 1000 KM za CLASSIC paket i 2000 KM za PLUS paket, a u slučaju nužne medicinske pomoći korištene izvan teritorije Bosne i Hercegovine.

    Teritorijalno pokriće za:

    a) START paket: Hrvatska, Srbija i Crna Gora, izuzev Bosne i Hercegovine;

    b) CLASSIC paket: Hrvatska, Srbija, Crna Gora, Slovenija i Albanija, izuzev Bosne i Hercegovine;

    c) PLUS paket: pomoć vrijedi na području kontinentalne Evrope, izuzev Bosne i Hercegovine.

    Uslugu nadoknade medicinskih troškova (pokrivanje medicinskih troškova u propisanim iznosima) član može iskoristiti samo jednom u toku godine u skladu sa Pravilnikom o načinu ostvarivanja nadoknade medicinskih troškova, koji je dostupan na BIHAMK-ovoj web stranici.

    U slučaju nastanka potrebe za uslugama u okviru pogodnosti nadoknade medicinskih troškova, potrebno je da član samostalno pokrije nastale troškove, te da se sa originalnim računima i dostupnom medicinskom dokumentacijom prvom prilikom u roku od mjesec dana obrati putem elektronske pošte Odjelu kontrole kvaliteta usluga BIHAMK-a na e-mail: odjel.kontrole@bihamk.ba ili Sektoru za članstvo: clanstvo@bihamk.ba ili direktno na adresu BIHAMK-a (Skenderija 23, 71 000 Sarajevo) sa zahtjevom za povrat nastalih troškova.

    BIHAMK se obavezuje da će ovakve zahtjeve obraditi u najkraćem mogućem roku, a najkasnije u roku od 30 (trideset) radnih dana od dana prijema zahtjeva za nadoknadu novčanih sredstava.

    Možete preći na veći paket u roku od 48 sati od učlanjenja/obnove članstva, uz doplatu.

    Kontaktirajte nas