Kako vam možemo pomoći?
Možete se učlaniti u svim BIHAMK poslovnicama (Sarajevo (Skenderija, Novi grad i Ilidža), Tuzla i Zenica), auto-moto klubovima, kod ovlaštenih saradnika širom Bosne i Hercegovine, tokom intervencije, ili online putem na našoj web stranici, gdje birate kartično ili plaćanje putem opšteg naloga. Ako trebate pomoć, kontaktirajte nas na clanstvo@bihamk.ba ili na 033/222-210.
Da, potrebno je samo da pozovete 1282 (unutar Bosne i Hercegovine) ili +38733282100 (van Bosne i Hercegovine) i predstavite se, kako bi Vas kolege mogle pronaći u bazi podataka i utvrditi koji članski paket imate.
Ne.
Svi BIHAMK članski paketi glase na osobu, ime i prezime. S tim u vezi, koje god vozilo da vozite*, kao aktivan član BIHAMK-a ostvarujete pravo na pomoć na cesti.
*Važi za sve, osim za vozila registrovana na pravna lica
Ne, izuzev Family člana najuže porodice, s kojim dijelite sve pogodnosti sem one za nadoknadu medicinskih troškova.
BIHAMK članski paketi nude uslugu nadoknade medicinskih troškova nastalih na putovanju i to za Start paket do 500 KM, Classic paket do 1000 KM, a Plus paket do 2000 KM. Putno zdravstveno osiguranje uglavnom osigurava veće iznose, te, shodno tome, ostavljamo na izbor svakom članu da ima dodatno zdravstveno osiguranje ili ne.
U uslugu nadoknada medicinskih troškova spada pokrivanje medicinskih troškova u iznosu do maksimalno 200 KM za START paket, 1000 KM za CLASSIC paket i 2000 KM za PLUS paket, a u slučaju nužne medicinske pomoći korištene izvan teritorije Bosne i Hercegovine.
Teritorijalno pokriće za:
a) START paket: Hrvatska, Srbija i Crna Gora, izuzev Bosne i Hercegovine;
b) CLASSIC paket: Hrvatska, Srbija, Crna Gora, Slovenija i Albanija, izuzev Bosne i Hercegovine;
c) PLUS paket: pomoć vrijedi na području kontinentalne Evrope, izuzev Bosne i Hercegovine.
Uslugu nadoknade medicinskih troškova (pokrivanje medicinskih troškova u propisanim iznosima) član može iskoristiti samo jednom u toku godine u skladu sa Pravilnikom o načinu ostvarivanja nadoknade medicinskih troškova, koji je dostupan na BIHAMK-ovoj web stranici.
U slučaju nastanka potrebe za uslugama u okviru pogodnosti nadoknade medicinskih troškova, potrebno je da član samostalno pokrije nastale troškove, te da se sa originalnim računima i dostupnom medicinskom dokumentacijom prvom prilikom u roku od mjesec dana obrati putem elektronske pošte Odjelu kontrole kvaliteta usluga BIHAMK-a na e-mail: odjel.kontrole@bihamk.ba ili Sektoru za članstvo: clanstvo@bihamk.ba ili direktno na adresu BIHAMK-a (Skenderija 23, 71 000 Sarajevo) sa zahtjevom za povrat nastalih troškova.
BIHAMK se obavezuje da će ovakve zahtjeve obraditi u najkraćem mogućem roku, a najkasnije u roku od 30 (trideset) radnih dana od dana prijema zahtjeva za nadoknadu novčanih sredstava.
Možete preći na veći paket u roku od 48 sati od učlanjenja/obnove članstva, uz doplatu.
Članska prava i pogodnosti mogu se početi koristiti 48 sati nakon potpisa članske pristupnice ili datuma uplate ili kupovine ”mobilnog članstva” te odabira odgovarajućeg članskog paketa, izuzev u slučajevima uvezanog produženja članstva, te tehničke pomoći na cesti u Bosni i Hercegovini koju uslugu član može koristiti odmah
S obzirom da BIHAMK članstvo glasi na ime i prezime, a ne na vozilo, u slučaju da dijelite vozilo sa članovima najuže porodice, preporučujemo Family članstvo, tj. dijeljenje usluga (u protivnom, samo osoba koja ima aktivno članstvo ostvaruje pravo na pomoć na cesti).
Član (fizičko lice/osoba) ima pravo učlaniti jednog (1) punoljetnog člana svoje najuže porodice, vozača. Uslov je da član i dodatni FAMILY članovi borave na istoj adresi stanovanja. Članske pogodnosti, izuzev pogodnosti nadoknade medicinskih troškova - koja se odnosi na nosioca članstva, se dijele.
Članska godina Family člana završava istog datuma kao i članska godina nosioca članstva, neovisno o datumu uplate godišnje članarine Family člana (jer isti može biti dodan naknadno).
BIHAMK se obavezuje FAMILY članu izdati karticu/iskaznicu s naznakom članskog paketa. Godišnja članarina za pojedinačnog Family člana iznosi 12,00 KM za Start paket, 18,00 KM za Classic paket i 30,00 KM za Plus paket.
Za Vas smo izdvojili najznačajnije stavke svakog paketa na: https://bihamk.ba/clanski-paketi
Ne. Članarina se odnosi na godinu dana i plaćate je jednom godišnje.
Ne. Članstvo glasi na ime i prezime, tako da, koliko god vozila da imate, možete dobiti pomoć na cesti (ako vozila nisu registrovana na pravno lice).
Da. Imamo posebne pakete za pravna lica - “Business BH” i “Business Evropa”. Kada su u pitanju pravna lica, članstvo se odnosi na vozilo, odnosno članska iskaznica glasi na firmu i auto (podatke iz saobraćajne dozvole) i pravo na pomoć ima svaka osoba koja vozi taj automobil. Detalje možete dobiti slanjem e-maila interesovanja na clanstvo@bihamk.ba
Potrebno je da nazovete besplatni broj 080 020 222 naveden na kartici koju ste kupili.
Operater će Vas pitati za Vaše podatke, kako bi provjerio da li ste već od ranije u bazi, te će po potrebi dodati/izmijeniti podatke. Nakon toga, zamolit će Vas da izdiktirate aktivacijski kod, koji se nalazi na poleđini kartice, sa lijeve strane. Potrebno je da izgrebete foliju, da biste mogli pročitati kod. Članstvo će Vam biti aktivirano odmah, te će Vam BIHAMK poslati karticu na kućnu adresu.
Ako već nemate karticu koja je validna, dobit ćete karticu na adresu. Dakle, mobilno članstvo koje ste kupili ne smatra se članskom karticom.
Ako već nemate karticu koja je validna, dobit ćete karticu na adresu u roku od 15 radnih dana.
U slučaju da niste dobili karticu, molimo Vas javite nam se na neke od komunikacijskih kanala (Viber, Facebook, Instagram, Twitter ili e-mail) kako bismo provjerili da li imamo povrat pošte za Vas. Ako nemamo zabilježen povrat, onda ćemo Vas zamoliti za još malo strpljenja, jer je kartica, vjerovatno, na putu do Vas.
Služba pomoći na putu (poziv na broj 1282 ili +387 33 282 100 ako pozivate izvan Bosne i Hercegovine) i Informativni centar BIHAMK-a (poziv na broj 1325 ili +387 33 212 773 ako pozivate izvan Bosne i Hercegovine), rade 24 sata, 7 dana u sedmici. Poslovnice i auto moto klubovi rade radnim danima od 8 do 16 (16:30) sati.
Program koji svim članovima pruža benefite poput popusta na gorivo na svim HIFA pumpama; popuste u prodavnicama specijaliziranim za autodijelove (Unitrade) i popuste u prodavnicama Optike Salihbegović.
START paket: Članske pogodnosti ostvaruju se isključivo na teritoriji Bosne i Hercegovine, Republike Hrvatske, Republike Srbije i Republike Crne Gore.
CLASSIC paket: Članske pogodnosti ostvaruju se isključivo na teritoriji Bosne i Hercegovine, Republike Hrvatske, Republike Srbije, Republike Crne Gore, Republike Albanije i Republike Slovenije.
PLUS paket: Članske pogodnosti ostvaruju se u kontinentalnoj Evropi i Bosne i Hercegovini.
U slučaju da vozilo nije u voznom stanju, uz policijski zapisnik, vozilo se prevozi do adrese stanovanja u Bosni i Hercegovini, navedene u bazi podataka.
Omogućava, uz napomenu da udaljenost mora biti unutar one u članskom paketu, ili se vrši doplata za dodatne kilometre.
Odjelu kontrole kvaliteta usluga BIHAMK-a, najkasnije 30 dana od dobijene usluge, na e-mail odjel.kontrole@bihamk.ba.
Detaljnije: Prigovor/žalbu na kvalitet izvršene usluge član podnosi u pisanom obliku, što uključuje i elektronsku poštu. Prigovor mora sadržavati činjenice i dokaze na kojima se temelji.
U slučaju da član samostalno pokrije troškove prilikom saobraćajne/prometne nezgode ili trajnog/privremnog kvara na osnovu instrukcija koje je dobio iz Pozivnog centra BIHAMK-a, ostvaruje pravo na nadoknadu novčanih sredstava u okviru svog članskog paketa.
Član je obavezan da uz pisani zahtjev za nadoknadu novačnih sredstava dostavi i originalne račune i dostupnu dokumentaciju o pruženim uslugama za koje potražuje povrat novčanih sredstava.
Prigovor/žalba se podnosi BIHAMK-ovom Odjelu kontrole kvaliteta usluga ili Sektoru za članstvo najkasnije u roku od 30 (trideset) dana od dana izvršenja usluge na koju se odnosi prigovor/žalba na e-mail: odjel.kontrole@bihamk.ba ili Sektoru za članstvo: članstvo@bihamk.ba ili na adresu BIHAMK-a (Skenderija 23, 71 000 Sarajevo).
U slučaju sobraćajne/prometne nezgode u kojoj je došlo do težih tjelesnih povreda, član ili član njegove uže porodice može podnijeti Prigovor najkasnije u roku od 60 (šezdeset) dana od dana predmetnog događaja.
Odjel kontrole kvaliteta usluga BIHAMK-a provodi proces ispitivanja opravdanosti prigovora, te je u roku od 30 (trideset) radnih dana od dana prijema prigovora, obavezan članu dostaviti pisani odgovor o opravdanosti prigovora.
Odjel kontrole kvaliteta usluga BIHAMK-a može uputiti Zahtjev članu za dopunu dokumentacije, prilikom čega se rok za donošenje konačnog odgovora produžuje za dodatnih 30 (trideset) radnih dana, ukoliko član ne dostavi traženu dokumentaciju prigovor/žalba/zahtjev neće se uzeti u razmatranje.
Ako član nije zadovoljan odgovorom Odjela kontrole kvaliteta usluga, ima pravo u roku od 15 (petnaest) dana od dana prijema odgovora uputiti u pisanom obliku prigovor/žalbu Generalnom sekretaru BIHAMK-a.
U slučaju potrebe za povratom ili uplatom finansijskih sredstava, ista se obavlja isključivo uplatom na transakcijski račun u vlasništvu člana BIHAMK-a, čiji je zahtjev za nadoknadu novčanih sredstava detaljno istražen, opravdan i odobren.
Članske pogodnosti mogu se ostvariti za sva motorna vozila težine, odnosno nosivosti, do 3.5 tone i 5 metara dužine.
Naši partneri, nakon što se obratite nama pozivom na broj telefona +387 33 282 100.
BIHAMK pruža pomoć na cesti 24 sata. S tim u vezi, svaki član će u najkrećem mogućem periodu dobiti pomoć na cesti. Koliko dugo će to trajati zavisi od nekoliko faktora, a prije svega od toga da li i koliko ostalih članova na tom području također čekaju na pomoć na cesti. Osim toga, zavisi od lokacije na kojoj se član nalazi, vremenskih uslova, i sl.
Neophodno je da član posjeduje račune na svoje ime i prezime kojima će pravdati troškove. Zahtjev treba uputiti pismeno na adresu BIHAMK-a (Skenderija 23, 71 000 Sarajevo) ili elektronskom poštom na e-mail clanstvo@bihamk.ba i treba da sadrži bitne datume za događaj: datum i vrijeme dešavanja, kratki opis, razlog za traženje povrata i slično.
Zbog brojnih zloupotreba naših pogodnosti, odnosno usluge šlepanja i prijevoza havarisanih vozila koja su već u kvaru. Važno je napomenuti da ovo pravilo ne važi u slučaju produženja članarine.
Iz razloga što članstvo glasi na ime i prezime, a ne na vozilo. Možete učlaniti suprugu/sestru/supruga/brata/dijete... na svoje članstvo, kao FAMILY člana.