Uslovi korištenja

Ovim Uslovima i pravilima uređuje se način ostvarivanja članskih prava i pogodnosti i utvrđuju međusobne obaveze između BIHAMK-a i članova kao korisnika članskih povlastica.

Za sve što nije uređeno ovim upustvom BIHAMK zadržava pravo tumačenja i regulisanja u skladu sa pozitivnom praksom u realizaciji članskih prava.

I Učlanjenje

Član BIHAMK-a može biti fizička ili pravna osoba s prebivalištem ili privremenim boravištem na teritoriji Bosne i Hercegovine.

Članstvo u BIHAMK-u ostvaruje se potpisom pristupnice i uplatom godišnje članarine ili kupovinom aktivacijskog paketa, te ispravnom aktivacijom istog ili kupovinom članstva putem www.bihamk.ba.

U pristupnicu se unosi sljedeće:

- podaci o članu (fizička ili pravna osoba koja je nositelj članstva i plaća članarinu) i/ili o korisniku članskih prava (u slučaju pravnog lica/pravne osobe podaci o vozilima);

- izjava člana da je upoznat sa Opštim odredbama/Općim uvjetima i opisom pogodnosti izabranog modela članstva (koje je primio ili pročitao na internetskoj stranici BIHAMK-a www.bihamk.ba ili na lokaciji učlanjenja).

Potpisom pristupnice, član (fizička osoba) daje izričitu dozvolu BIHAMK-u da može, isključivo za potrebe BIHAMK-ove evidencije, te u svrhu ostvarivanja članskih pogodnosti, koristiti, upisivati i obrađivati njegove osobne podatke, uključujući datum rođenja, adresu stanovanja i kontakt podatke (br. telefona / e-mail).

Članstvo u BIHAMK-u ostvaruje se potpisom pristupnice/kupovinom članstva i uplatom godišnje članarine ili kupovinom aktivacijskog paketa, te ispravnom aktivacijom istog. Član je saglasan/suglasan da njegovi razgovori s BIHAMK-om mogu biti snimljeni, i to isključivo u svrhu internog praćenja BIHAMK-ove komunikacije s članovima, s ciljem poboljšanja kvalitete BIHAMK-ovih usluga. Član će o snimanju razgovora biti obaviješten pri pozivanju BIHAMK-a automatskom govornom informacijom.

II Obavezna promjena podataka navedenih u pristupnici

O svakoj promjeni ličnih/osobnih ili identifikacijskih podataka navedenih u pristupnici ili prilikom aktiviranja članstva, član je obavezan u roku 15 (petnaest) dana od nastanka promjene obavijestiti Službu/Sektor za članstvo BIHAMK-a. Navedeni Sektor član može obavijestiti telefonom, e-mailom, faxom, pismom ili drugim oblikom komunikacije kojim se može utvrditi identitet člana.

Ako u navedenom roku član ne obavijesti BIHAMK o promjeni ličnih/osobnih ili identifikacijskih podataka, te ako mu zbog toga propusta ne mogu biti dostavljene BIHAMK-ove obavijesti (obavijesti o isteku članstva i slično), ili se pojave teškoće u realizaciji članskih prava, smatrat će se da su legitimni/vjerodostojni oni podaci koji se nalaze u bazi članova, te da je BIHAMK izvršio svoje obaveze.

III Početak i završetak članstva

Članstvo počinje u 00:00 sati u danu nakon uplate godišnje članarine ili aktivacije članskog paketa. BIHAMK nema obavezu ispuniti zahtjeve koji se odnose na realizaciju/realiziranje članskih pogodnosti prije tog trenutka.

Članske pogodnosti koje se odnose na prijevoz i izvlačenje vozila mogu se iskoristiti 48 sati od trenutka unosa članskih podataka u bazu podataka, izuzev u slučajevima uvezanog produženja članstva.

Članska godina traje 12 mjeseci od dana učlanjivanja.

BIHAMK je obavezan, u roku od 15 radnih dana od evidencije/po evidentiranju uplate godišnje članarine, dostaviti članu člansku karticu, kao i ostale materijale. Član se u međuvremenu predstavlja i koristi članskom pristupnicom ili aktivacijskim paketom pomoću koje ostvaruje sva svoja članska prava. BIHAMK kartice šalje svakodnevno putem pošte, ali se može desiti povrat pošte (neispravna adresa, nema adrese, podstanar itd). Ukoliko se desi povrat pošte, kartica se nalazi u centrali, te se član obavještava o istom.

Godišnja članarina plaća se unaprijed. Sljedeća godišnja članarina plaća se po isteku tekuće, a prije početka sljedeće članske godine. Nakon isteka članske godine, BIHAMK nema obavezu realiziranja zahtijevanih članskih prava ako nije evidentirana uplata godišnje članarine za sljedeću člansku godinu.

BIHAMK zadržava pravo čuvanja članskih podataka 3 godine od isteka posljednje važeće članarine, te se obavezuje da će iste podatke koristiti isključivo u svrhu informisanja/informiranja o svojim aktivnostima i da ih neće proslijeđivati trećoj strani.

Prije isteka članske godine član može otkazati članstvo isključivo pismenim putem, a otkaz vrijedi od datuma prispjeća/zaprimanja u BIHAMK. U slučaju otkaza članstva, BIHAMK nema obavezu povratka u cjelini ili dijela članarine.

Prestankom članstva završava i obaveza BIHAMK-a da realizuje/realizira članske pogodnosti.

IV Članarina

  1. Godišnja članarina za članski paket „START“ iznosi 31,00 KM.
  2. Godišnja članarina za članski paket „CLASSIC“ iznosi 39,80 KM.
  3. Godišnja članarina za članski paket „PLUS“ iznosi 93,50 KM.
  4. Godišnja članarina za članski paket „BUSINESS BH“ iznosi 40,95 KM.
  5. Godišnja članarina za članski paket „BUSINESS EVROPA“ iznosi 93,60 KM.

Pravo na popust na iznos godišnje članarine pod rednim brojevima „4“ i „5“ se ostvaruje u zavisnosti od broja vozila. 

Pravo na popust na iznos godišnje članarine pod rednim brojevima 1., 2. i 3. mogu ostvariti penzioneri/umirovljenici na osnovu “čeka” od penzije/mirovine, te invalidna lica/osobe sa postotkom invaliditeta od najmanje 50%, na osnovu izdatog rješenja ili odgovarajućeg ljekarskog uvjerenja .

Ovo pravo se može iskoristiti isključivo u matičnim auto-moto klubovima (AMK), povezanim preduzećima i ovlaštenim saradnicima.

V Članski paketi

Pri učlanjenju, član bira članski paket na osnovu svojih potreba. Članski paketi međusobno se razlikuju u opsegu i količini članskih pogodnosti koje garantuje BIHAMK.

Član ima pravo zatražiti članski paket s više pogodnosti od onog kojeg u tom trenutku koristi isključivo u roku od 48 sati od trenutka odabira prvobitnog članstva.

BIHAMK se obavezuje članu izdati karticu/iskaznicu s naznakom članskog paketa.

Članske pogodnosti vezane uz vozilo i pomoć na cesti mogu se koristiti samo za ona vozila koja nisu u vlasništvu pravnih lica/osoba, sa izuzetkom članova koji su odabrali „PLUS“ članski paket.

Uslovi/uvjeti i pogodnosti članskog paketa "BIHAMK Start":

- Članske pogodnosti ostvaruju se isključivo na teritoriji Bosne i Hercegovine, Republike Hrvatske, Republike Srbije i Republike Crne Gore, osim pogodnosti iz „Show your Card!“ programa koje se mogu ostvariti i u ostalim zemljama gdje se ovaj program može realizirati.

 

 Članske pogodnosti „BIHAMK START“ paketa:

  1. Učešće u programu pogodnosti Show your Card! (popuste u lancima određenih svjetskih hotela i restorana, popuste u pojedinim shopping centrima kao i za ulaznice u muzeje i druge kulturne institucije, te razne povoljnosti prilikom korištenja sportskih i zabavnih sadržaja);
  2. Korištenje povlastica BIHAMK Bonus programa;
  3. Člansko glasilo “BIHAMK AUTO“, besplatno – periodično;
  4. Tehnička pomoć na cesti na teritoriji Bosne i Hercegovine – jednom godišnje – besplatno;
  5. Prijevoz vozila havarisanog u saobraćajnoj/prometnoj nezgodi na teritoriji Bosne i Hercegovine, Srbije, Hrvatske i Crne Gore do 500 km - jednom godišnje – besplatno;
  6. Tehnička pomoć + prijevoz vozila u kvaru do najbližeg servisa na području Srbije, Hrvatske i Crne Gore ili jednokratni budžet od 120 EUR za intervencije izvan BiH ili prijevoz vozila u kvaru u Bosni i Hercegovini do 20 km ili izvlačenje vozila do 5 m u Bosni i Hercegovini - jednom godišnje – besplatno;

 

Uslovi/uvjeti i pogodnosti članskog paketa "BIHAMK Classic":

 

- Članske pogodnosti ostvaruju se isključivo na teritoriji Bosne i Hercegovine, Republike Hrvatske, Republike Srbije, Republike Crne Gore, Republike Albanije i Republike Slovenije osim pogodnosti iz „Show your Card!“ programa koje se mogu ostvariti i u ostalim zemljama gdje se ovaj program može realizirati.

 

Članske pogodnosti „BIHAMK CLASSIC“ paketa:

  1. Učešće u programu pogodnosti Show your Card! (popuste u lancima određenih svjetskih hotela i restorana, popuste u pojedinim shopping centrima kao i za ulaznice u muzeje i druge kulturne institucije, te razne povoljnosti prilikom korištenja sportskih i zabavnih sadržaja);
  2. Korištenje povlastica BIHAMK Bonus programa;
  3. Člansko glasilo “BIHAMK AUTO“, besplatno – periodično;
  4. Tehnička pomoć na cesti na teritoriji Bosne i Hercegovine – jednom godišnje – besplatno;
  5. Prijevoz vozila havarisanog u saobraćajnoj/prometnoj nezgodi na teritoriji Bosne i Hercegovine, Srbije, Hrvatske, Crne Gore, Albanije i Slovenije do 700 km - jednom godišnje – besplatno;
  6. Tehnička pomoć na cesti + prijevoz vozila u kvaru do najbližeg servisa ili jednokratni budžet od 120 EUR, sve za intervencije na području Srbije, Hrvatske, Crne Gore, Albanije i Slovenije ;
  7. Prijevoz vozila u kvaru na teritoriji Bosne i Hercegovine do 40 km ili izvlačenje vozila do 5 m u Bosni i Hercegovini - jednom godišnje – besplatno;
  8. Nadoknada medicinskih troškova nastalih tokom putovanja do iznosa od 1000,00 KM (u Srbiji, Hrvatskoj, Crnoj Gori, Albaniji i Sloveniji); – jednom godišnje;
  9. U slučaju saobraćajne/prometne nezgode ili trajnog kvara vozila, pravo na zamjensko vozilo ili organizovanje smještaja ili organizovanje prijevoza za Bosnu i Hercegovinu prevoznim sredstvom po izboru, max ukupne vrijednosti do 250,00 KM;

 

Uslovi/uvjeti i pogodnosti članskog paketa "BIHAMK PLUS":

 

- Članske pogodnosti ostvaruju se isključivo na teritoriju Bosne i Hercegovine i sljedećih država:

Albanija

Estonija

Luksemburg

Rumunija

Andora

Finska

Mađarska

San Marino

Armenija

Francuska *

Makedonija

Slovačka

Austrija

Grčka

Moldavija

Slovenija

Belgija

Gruzija

Monako

Srbija

Bjelorusija

Hrvatska

Nizozemska

Španija *

Bugarska

Italija *

Norveška

Švedska

Crna Gora

Latvija

Njemačka

Švicarska

Češka

Lihtenštajn

Poljska

Turska *

Danska

Litvanija

Portugal *

Ukrajina

 

 

 

Vatikan

* - Isključivo kopno (bez otoka) /evropski dio države.

 

U ovom slučaju izuzetak predstavljaju pogodnosti iz „Show your Card!“ programa koje se mogu ostvariti i u ostalim zemljama gdje se taj program provodi.

 

Članske pogodnosti „BIHAMK PLUS“ paketa:

  1. a) Učešće u programu pogodnosti Show your Card! (popuste u lancima određenih svjetskih hotela i restorana, popuste u pojedinim shopping centrima kao i za ulaznice u muzeje i druge kulturne institucije, te razne povoljnosti prilikom korištenja sportskih i zabavnih sadržaja);
  2. b) Korištenje povlastica BIHAMK Bonus programa;
  3. c) Člansko glasilo “BIHAMK AUTO“, besplatno – periodično;
  4. d) Tehnička pomoć na cesti + prijevoz vozila u kvaru do najbližeg servisa ili jednokratni budžet od 150 EUR, sve na području kontinentalnog dijela Evrope - dva puta godišnje - besplatno;
  5. e) Tehnička pomoć na cesti - na teritoriji Bosne I Hercegovine – tri puta godišnje – besplatno;
  6. f) Prijevoz vozila havarisanog u saobraćajnoj/prometnoj nezgodi na teritoriji Bosne I Hercegovine - jednom godišnje – besplatno;
  7. g) Prijevoz vozila u kvaru na teritoriji Bosne i Hercegovine do 100 km, ili izvlačenje vozila do 5 m - jednom godišnje – besplatno;
  8. h) Prijevoz vozila u kvaru na teritoriji Bosne i Hercegovine do 20 km, ili izvlačenje vozila do 5 m - jednom godišnje – besplatno;
  9. i) Prijevoz vozila havarisanog u saobraćajnoj/prometnoj nezgodi u zemljama kontinentalnog dijela Evrope na max udaljenost do 1000 km (od mjesta utovara do mjesta istovara) – jednom godišnje – besplatno;
  10. j) U slučaju saobraćajne/prometne nezgode ili trajnog kvara vozila, pravo na zamjensko vozilo ili organizovanje smještaja ili organizovanje prijevoza za Bosnu i Hercegovinu prevoznim sredstvom po izboru ili budžet za troškove putarine/cestarine/slično, sveukupne vrijednosti do 500,00 KM;
  11. k) Nadoknada medicinskih troškova nastalih tokom putovanja do iznosa od 1000,00 KM (kontinentalna Evropa) – jednom godišnje;

Uslovi/uvjeti i pogodnosti članskih paketa „BUSINESS BH" i „BUSINESS EVROPA“:

- Članske pogodnosti za članski paket BUSINESS BH ostvaruju se isključivo na teritoriju BiH, dok za članski paket BUSINESS EVROPA članske pogodnosti vrijede na teritoriji Bosne i Hercegovine i sljedećih država:

 

Albanija

Estonija

Luksemburg

Rumunija

Andora

Finska

Mađarska

San Marino

Armenija

Francuska *

Makedonija

Slovačka

Austrija

Grčka

Moldavija

Slovenija

Belgija

Gruzija

Monako

Srbija

Bjelorusija

Hrvatska

Nizozemska

Španija *

Bugarska

Italija *

Norveška

Švedska

Crna Gora

Latvija

Njemačka

Švicarska

Češka

Lihtenštajn

Poljska

Turska *

Danska

Litvanija

Portugal *

Ukrajina

 

 

 

Vatikan

 

* - Isključivo kopno (bez otoka) /evropski dio države-

- Članske pogodnosti vezane uz vozilo i pomoć na putu/cesti mogu se koristiti samo za ona vozila koja su u vlasništvu pravnih lica/osoba i koja su navedena na kartici.

- Član (pravno lice/osoba) ima obavezu da svaku promjenu podataka bitnih za realizaciju/realiziranje članskih prava odmah prijavi BIHAMK-u. U podatke bitne za realizaciju/realiziranje članskih prava spadaju: registarske oznake, marka i tip vozila, boja, kontakt telefon, sjedište pravnog lica/pravne osobe, kontakt osoba u ime pravnog lica/pravne osobe.

 

Članske pogodnosti „BUSINESS BH“ paketa:

- Članska iskaznica – besplatno,

- Tehnička pomoć na cesti na teritoriji Bosne i Hercegovine – besplatno tri puta godišnje,

- Prijevoz vozila havarisanog/oštećenog u saobraćajnoj/prometnoj nezgodi/nesreći na području BiH – besplatno jednom godišnje,

- Prijevoz vozila u kvaru na teritoriji Bosne i Hercegovine do 30 km ili izvlačenje vozila do 5 m – besplatno jednom godišnje,

- Učešće u akcijama BIHAMK-a, – besplatno dva puta godišnje,

- Pravo na sniženu cijenu usluga u servisnim radionicama BIHAMK-a ili matičnog auto-moto kluba (AMK) – neograničeno,

- Određivanje udaljenosti između lokacija u Bosni i Hercegovini – besplatno neograničen broj puta,

- Popust pri oglašavanju u BIHAMK AUTO – neograničen broj puta.

 

Članske pogodnosti „BUSINESS EVROPA“ paketa:

- Besplatan set paket BIHAMK-a,

- Tehnička pomoć na cesti:

- na teritoriji Bosne i Hercegovine – besplatno tri puta godišnje,

- Tehnička pomoć i/ili prijevoz vozila u kvaru na području kontinentalne Evrope -besplatno dva puta godišnje,

- Prijevoz vozila havarisanog/oštećenog u saobraćajnoj/prometnoj nezgodi/nesreći na području BiH – besplatno jednom godišnje,

- Prijevoz vozila u kvaru na teritoriji Bosne i Hercegovine do 100 km – besplatno jednom godišnje,

- Prijevoz vozila u kvaru na području BiH 20 km ili izvlačenje vozila do 5 m – besplatno jednom godišnje,

- Učešće u akcijama BIHAMK-a – besplatno dva puta godišnje,

- Prijevoz vozila havarisanog u saobraćajnoj / prometnoj nezgodi u zemljama kontinentalnog dijela Evrope na udaljenosti do 1000 km (od mjesta utovara do mjesta istovara) – besplatno jednom godišnje,

- U slučaju saobraćajne / prometne nezgode ili trajnog kvara vozila, pravo na zamjensko vozilo ili organizovanje smještaja ili organizovanje prijevoza za Bosnu i Hercegovinu prijevoznim sredstvom po izboru, ukupne vrijednosti do 500,00 KM.- Učešće u akcijama BIHAMK-a, – besplatno dva puta godišnje,

- Detaljni plan i ruta puta za područje kontinentalne Evrope za svako učlanjeno vozilo – besplatno tri puta godišnje,

- Određivanje udaljenosti između lokacija u Bosni i Hercegovini i kontinentalnoj Evropi – besplatno neograničen broj puta,

- Popust pri oglašavanju u BIHAMK AUTO – neograničen broj puta.

VI Realizacija/realiziranje članskih prava i pogodnosti

Član BIHAMK-a ostvaruje članska prava vezana za vozilo isključivo ako u trenutku nastanka potrebe za uslugom on/ona upravlja vozilom.

Članske povlastice vezane za pomoć na cesti, prijevoz havarisanog/oštećenog ili vozila u kvaru, realizuju/realiziraju se isključivo pozivom na broj Pozivnog centra BIHAMK-a (1282) ili (++ 387 0(33) 12 82), ili (++ 387 (0)33 282 100), ili komunikacijom putem oficijelne BIHAMK mobilne aplikacije.

Telefonske troškove koji su nastali prilikom kontaktiranja Pozivnog centra BIHAMK-a, član podmiruje/snosi u punom iznosu i ti se troškovi ne ubrajaju u članske pogodnosti BIHAMK-a.

Ukoliko član, iz bilo kojeg razloga, prihvati uslugu uklanjanja havarisanog/oštećenog, ili vozila u kvaru bez konsultacije sa Pozivnim centrom BIHAMK-a i odobrenja dežurnog dispečera, ne ostvaruje nikakvo pravo za nadoknadu štete i korištenje članskih prava i pogodnosti, bez obzira na troškove koje je platio.

Prilikom poziva, član je obavezan predstaviti se sljedećim podacima: članski broj, ime i prezime, datum rođenja, marka vozila u kvaru, registarska/registracijska oznaka vozila, što precizniji opis lokacije na kojoj se vozilo nalazi, te drugi podaci koje operater Pozivnog centra BIHAMK-a zatraži, uključujući i opis kvara.

Pozivni centar BIHAMK-a će, nakon provjere podataka, organizovati pomoć na najbolji i najefikasniji/najučinkovitiji način, obavijestivši pritom člana kada će usluga biti pružena. BIHAMK se obavezuje da će intervencijsko vozilo u najkraćem mogućem roku od primanja poziva biti na mjestu kvara, u zavisnosti od objektivnih okolnosti na terenu.

Pozivni centar može na temelju indikacija o vrsti kvara, odnosno iz informacija dobivenih od člana, odlučiti treba li pokušati na licu mjesta otkloniti kvar ili je potrebno odmah organizovati/organizirati uslugu prijevoza vozila u kvaru.

Pomoć će se pružati na cesti i na adresi prebivališta člana. Intervencija na licu mjesta ograničena je na otklanjanje jednostavnijih kvarova. U slučaju složenijeg kvara samo će se utvrditi vrsta kvara i BIHAMK neće pristupiti popravku.

Pogodnosti „Prijevoz vozila u kvaru“, „Prijevoz vozila u slučaju saobraćajne/prometne nezgode/nesreće ili krađe“ te „Pomoć na cesti“ mogu se međusobno kombinovati/kombinirati.

Tehnička pomoć na cesti predstavlja dolazak patrolnog vozila, utvrđivanje kvara i popravak u okviru mogućnosti. U nju nije uključena dostava rezervnih dijelova i goriva, kao ni prodaja istih.

Troškove za dijelove koji su pri popravku eventualno ugrađeni u vozilo član podmiruje/snosi u punom iznosu i ti se troškovi ne ubrajaju u članske pogodnosti.

U slučaju potrebe za otključavanjem vozila, kod članskih paketa „Start“ i „Classic“ moguće je ostvariti umanjenje cijene navedene usluge, dok je ista za vlasnike članskog paketa „Plus“ besplatna.

Prijevoz vozila havarisanog/oštećenog u saobraćajnoj/prometnoj nezgodi/nesreći predstavlja dolazak vučne službe, utovar havarisanog/oštećenog vozila, te prijevoz do mjesta istovara na adresi stanovanja datoj pri učlanjenju, a sve u skladu sa pravima članskog paketa koju član posjeduje. Ova povlastica se ne može iskoristiti u sljedećim slučajevima:

- Ako je vozač izazvao nezgodu pod utjecajem alkohola ili bilo koje vrste opijata,

- Ako je vozač neovlašteno napustio mjesto nezgode u kojoj je učestvovao,

- Ako ne postoji policijski zapisnik o navedenoj saobraćajnoj nezgodi/nesreći,

- Ako poziv za pomoć na cesti nije upućen Pozivnom centru BIHAMK-a.

- Ostvarivanje ovog članskog prava moguće je u roku od najviše 5 (pet) radnih dana od dana kada se desila saobraćajna/prometna nezgoda/nesreća, a u slučaju da je došlo do težih tjelesnih povreda, moguće je da drugo lice/osoba zatraži realizaciju navedenog članskog prava ukoliko je u bliskom srodstvu sa članom, uz obaveznu odluku ovlaštene osobe BIHAMK-a.

-Ako je članu potrebna ljekarska/liječnička pomoć, pa je napustio mjesto saobraćajne/prometne nezgode/nesreće, uslugu može zatražiti druga osoba iz vozila, poštujući proceduru prijave. BIHAMK zadržava pravo provjere pružene ljekarske pomoći, a u slučaju zloupotrebe član snosi troškove prijevoza.

- U slučaju da je došlo do otuđivanja vozila (krađe), moguće je ostvariti ovo člansko pravo i to isključivo u slučaju ako je vlasnik vozila član BIHAMK-a.

- Ako je vozilo bilo ukradeno tokom članske godine, a krađa prijavljena policiji koja je zatim pronašla vozilo u istoj članskoj godini, član ima pravo na organizovani/organizirani povratak vozila od mjesta pronalaska vozila do prebivališta člana, na max udaljenost do 500 kilometara.

- Član je obavezan da uposleniku BIHAMK-a ili ugovornog partnera BIHAMK-a koji dođe na mjesto utovara pokaže svu traženu dokumentaciju za koju BIHAMK procijeni da je potrebna u datom slučaju. BIHAMK zadržava pravo da u slučaju procjene dežurnog dispečera ne izvrši traženu uslugu.

Prijevoz vozila u kvaru predstavlja dolazak vučne službe i prijevoz vozila od mjesta utovara do mjesta istovara, zavisno/ovisno od ograničenja datih u okviru članskog paketa koji posjeduje član.

Udaljenost prijevoza vozila se računa od mjesta utovara do mjesta istovara. Ako je udaljenost veća nego što članska prava obezbjeđuju/osiguravaju, razliku u cijeni snosi član.

U slučaju opravdane i utemeljene procjene dežurnog dispečera da postoje sigurnosni rizici za osobe BIHAMK-a koje bi trebale da pruže uslugu, BIHAMK zadržava pravo da ne izvrši traženu uslugu.

U slučaju kada BIHAMK posjeduje osnov sumnje da se kvar/saobraćajna nesreća na vozilu dogodila prije datuma početka članstva u BIHAMK-u, BIHAMK nije obavezan da ispuni traženu uslugu.

BIHAMK ne odgovara za kvalitet pruženih usluga servisa u koje je prevezeno vozilo u kvaru, ali, BIHAMK će aktivno pratiti sve primjedbe na usluge takvih servisa u zemlji i inozemstvu, i, u skladu sa tim, donositi eventualne odluke o uspostavi liste servisa koje BIHAMK ne preporučuje za pružanje usluga.

Troškovi cestarine, mostarine, tunelarine, trajekta, čuvanja vozila i sl. ne spadaju u članske pogodnosti, te ih član snosi samostalno.

Izuzetak od ovoga, u slučaju potrebe poštivanja lokalnih propisa i procjene BIHAMK-a, cestarina, mostarina, tunelarina, troškovi trajekta i čuvanja vozila mogu biti uključeni u članske pogodnosti. BIHAMK zadržava pravo procjene u zavisnosti od situacije na terenu.

Ako do kvara vozila dođe na teritoriji Bosne i Hercegovine, u mjestu gdje postoji više radionica ili servisa, član ima pravo odabira gdje će vozilo biti prevezeno, uz ograničenje besplatnog prijevoza u zavisnosti/ovisnosti od članskog paketa i dotadašnje iskorištenosti članskog prava prijevoza vozila u kvaru.

Ako do kvara vozila dođe na području navedenih inostranih/inozemnih država u mjestu gdje postoji više radionica ili servisa, član nema pravo odabira kamo će vozilo biti prevezeno, te se vozilo prevozi do najbližeg servisa, u zavisnosti/ovisnosti od dotadašnje iskorištenosti članskog prava prijevoza vozila u kvaru za članske pakete „BIHAMK PLUS“ ili „BUSINESS EVROPA“.

Pomoćne usluge predstavljaju članska prava koja se odnose na obezbjeđivanje smještaja ili nastavka putovanja ili povratka, a sve u granicama odabrane vrste članstva.

Ove usluge je moguće ostvariti isključivo ako se prvo desila potreba za uslugama pomoći na cesti i ako su iste realizirane preko Pozivnog centra BIHAMK-a.

Ove usluge je moguće ostvariti ako se desio teži kvar ili saobraćajna nesreća na udaljenosti od 100  ili više kilometara od adrese stanovanja člana date pri učlanjenju.

Pogodnosti „Zamjensko vozilo“, „Smještaj“ i „Nastavak putovanja ili povratak u mjesto stanovanja“ i “budžet za troškove putarine/cestarine/slično“ ne mogu se međusobno kombinovati/kombinirati. Ostvarivanjem jedne od navedenih usluga, korisnik gubi pravo na ostale.

Ako BIHAMK nije u mogućnosti obezbjediti/osigurati pomoćne usluge preko svojih partnera, član može samostalno organizovati/organizirati željenu uslugu, a da naknadno dobije povrat novca isključivo ako je takve upute dobio preko Pozivnog centra BIHAMK-a.

Kao valjani dokumenti za povrat novca smatraju se isključivo fiskalni računi ili računi iz automatske kase na kojima je jasno naznačen datum, ime korisnika (člana BIHAMK-a), kao i iznos te vrsta usluge za koju je plaćen.

 

Zamjensko vozilo za „BIHAMK CLASSIC“, „BIHAMK PLUS“ i „BUSINESS EVROPA“ pakete:

 

- Ova se pogodnost može ostvariti jednom u toku/trajanju članske godine, isključivo ako je od Pozivnog centra BIHAMK-a prethodno zatražena usluga prijevoza vozila ili prijevoza vozila u slučaju saobraćajne/prometne nezgode/nesreće.

- Ako se saobraćajna nezgoda dogodila 100 ili više kilometara od mjesta prebivališta člana, odnosno, desio kvar koji nije moguće otkloniti istog dana kada je nastao, član može koristiti uslugu zamjenskog vozila za vrijeme popravka vozila u radionici ili servisu, a najduže do 2 dana ili do isteka novčanog iznosa, uz maksimalni iznos od 250,00 KM za CLASSIC paket ili do 500,00 KM za ukupni najam vozila za PLUS ili BUSINESS EVROPA paket.

- Član sam snosi troškove najma koji su veći od navedenog maksimalnog iznosa, trošak goriva, dodatnog osiguranja i cestarina, tunelarina i sl. Kod korištenja zamjenskog vozila, važe opšti uslovi/opći uvjeti Rent-a-car kompanije od koje je vozilo unajmljeno.

- U slučaju da nije moguće organizovati uslugu Zamjenskog vozila usljed objektivnih uslova/uvjeta, član može samostalno organizovati/organizirati istu te potom tražiti povrat sredstava od BIHAMK-a isključivo u dogovoru sa Pozivnim centrom BIHAMK-a.

Smještaj za „BIHAMK CLASSIC“, „BIHAMK PLUS“ i „BUSINESS EVROPA“ pakete:

- Ova se pogodnost može ostvariti jednom u toku članske godine, isključivo ako je prethodno putem Pozivnog centra BIHAMK-a zatražena usluga prijevoza vozila ili prijevoza vozila u slučaju saobraćajne/prometne nezgode/nesreće.

- Ako se 100 ili više kilometara od mjesta prebivališta člana dogodio kvar na vozilu koji nije moguće otkloniti istog dana kada je nastao, član može koristiti uslugu smještaja u hotelu, do najdulje 3 dana na osnovu pogodnosti svog članskog paketa. Smještaj se organizuje za sve putnike u vozilu.

- Ako su ukupni troškovi smještaja veći od navedenih, Član snosi cjelokupne troškove smještaja, a BIHAMK će mu po predočenju računa refundirati do 250,00 KM za CLASSIC paket, a do 500,00 KM za PLUS ili BUSINESS EVROPA paket.

- Troškove prijevoza putnika do hotela BIHAMK ne pokriva ni po kojoj osnovi.

 

Nastavak putovanja ili povratak u mjesto stanovanja za „BIHAMK CLASSIC“, „BIHAMK PLUS“ i „BUSINESS EVROPA“ pakete:

 

-  Ova pogodnost može se ostvariti jednom u toku članske godine, isključivo ako je od Pozivnog centra BIHAMK-a prethodno zatražena usluga Pomoći na cesti ili Prijevoza vozila u slučaju prometne nesreće.

- Ako se kvar vozila ili saobraćajna nezgoda desio 100 ili više kilometara od mjesta prebivališta člana, i ako bi popravak vozila trajao više od dva dana, član ima pravo na karte za voz ili autobus za nastavak putovanja ili za povratak u mjesto prebivališta, a ukupna vrijednost karata za sve putnike u vozilu može iznositi najviše 250,00 KM za CLASSIC paket, a do 500,00 KM, uključujući PDV za PLUS ili BUSINESS EVROPA paket.

Budžet za troškove putarine/cestarine/slično za „BIHAMK PLUS“ paket:

-  Ova pogodnost može se ostvariti jednom u toku članske godine, ako je prethodno od Pozivnog centra BIHAMK-a zatražena usluga Pomoći na cesti ili Prijevoza vozila u slučaju prometne nesreće.

VII Nadoknada medicinskih troškova

U uslugu nadoknada medicinskih troškova spada pokrivanje medicinskih troškova u iznosu do maksimalno 1.000,00 KM, a u slučaju nužne medicinske pomoći korištene izvan teritorije Bosne i Hercegovine.

Teritorijalno pokriće za CLASSIC paket: Hrvatska, Srbija, Crna Gora, Slovenija i Albanija; za PLUS paket: pomoć vrijedi na području kontinentalne Evrope, izuzev Bosne i Hercegovine.

Uslugu nadoknade medicinskih troškova (pokrivanje medicinskih troškova maksimalno do 1.000, 00 KM) član može iskoristiti samo jednom u toku godine u skladu sa Pravilnikom o načinu ostvarivanja nadoknade medicinskih troškova, koji  je dostupan na BIHAMK-ovoj web stranici.

U slučaju nastanka potrebe za uslugama u okviru pogodnosti nadoknade medicinskih troškova, potrebno je da član samostalno pokrije nastale troškove, te da se sa originalnim računima i dostupnom medicinskom dokumentacijom prvom prilikom u roku od mjesec dana obrati putem elektronske pošte Odjelu kontrole kvaliteta usluga BIHAMK-a na e-mail: odjel.kontrole@bihamk.ba ili Sektoru za članstvo: clanstvo@bihamk.ba  ili direktno na adresu BIHAMK-a (Skenderija 23, 71 000 Sarajevo) sa zahtjevom za povrat nastalih troškova.

BIHAMK se obavezuje da će ovakve zahtjeve obraditi u najkraćem mogućem roku, a najkasnije u roku od 30 (trideset) radnih dana od dana prijema zahtjeva za nadoknadu novčanih sredstava.

Opširnije o nadoknadi medicinskih troškova

VIII Podaci o članu

BIHAMK će prikupljati, obrađivati i čuvati lične/osobne i identifikacijske podatke o svojim članovima u skladu sa zakonom i ovim Uslovima i pravilima korištenja članskih prava i pogodnosti.

BIHAMK će ove podatke čuvati u tajnosti, koristeći ih samo za vlastite potrebe, u svrhu ostvarivanja članskih prava, te komunikaciju sa članovima kao i eventualno njihovo prosljeđivanje ugovornim partnerima koji ostvaruju članske pogodnosti utvrđene Opštim/Općim uslovima/uvjetima, kao i ugovornim partnerima koji omogućuju sudjelovanje člana u nagradnim programima i programima pogodnosti koje za člana omogućuje BIHAMK.

Uz potpisanu člansku pristupnicu člana koja se smatra pristankom na ove Opšte uslove/Opće uvjete, BIHAMK ima pravo obavještavati člana raznim komunikacijskim sredstvima o novim proizvodima, uslugama i aktuelnim/aktualnim ponudama, te neposredno promovisati/promovirati i nuditi individualno oblikovane promotivne obavijesti, kao i savjetovati člana o vrstama članstva i članskih pogodnosti. Navedeni pristanak podrazumijeva i ovlaštenje BIHAMK-u da koristi i obrađuje lične/osobne podatke člana (poput imena, prezimena, datuma rođenja, adrese, e-mail adrese, telefona i dr.), kao i podatke o korištenju članskih prava.

Član u svako doba, uz identifikaciju, besplatnim pozivom ili slanjem obavijesti u pisanom ili elektronskom obliku, putem korisničkih internetskih stranica BIHAMK-a, ili na druge načine, može u cijelosti ili djelimično opozvati pristanak iz prethodnog članka. Član je saglasan/suglasan da pristanak, ako nije opozvan, vrijedi do prestanka članstva u BIHAMK-u.

BIHAMK ima pravo obavještavati člana (pisanim putem, elektronskom poštom, internetskim stranicama BIHAMK-a, kao i drugim odgovarajućim načinima) o obradi podataka i zaštiti privatnosti.

IX Family član

Član (fizičko lice/osoba) ima pravo učlaniti dva (2) člana svoje porodice / obitelji/ vanbračne zajednice. Član i Family članovi zajednički koriste članske pogodnosti Člana. Članska godina Family člana završava istog datuma kao i članska godina člana, neovisno o datumu uplate godišnje članarine Family člana.

Family članovi imaju one članske povlastice koje su u trenutku potrebe na raspolaganju i to isključivo za onaj članski paket koji posjeduje osnovni nosilac članskog prava, izuzev povlastice koja proističu iz prava na jednokratnu novčanu pomoć.

BIHAMK se obavezuje Family članu izdati karticu / iskaznicu s naznakom članskog paketa.

Godišnja članarina za pojedinačnog Family člana iznosi 9,95 KM.

Na iznos godišnje članarine Family člana ne odobravaju se popusti.

X Definicije pojmova

Pod pojmom Vozilo podrazumijeva se motorno vozilo za prijevoz osoba na cestama, visine do 2,5 metara, širine do 2,55 metara, dužine do 5 metara, uključujući priključno vozilo, najveće dopuštene mase do 3.500 kilograma, i koje, osim sjedišta za vozača, ima najviše 8 sjedišta.

Pod pojmom Pomoć na cesti podrazumijeva se usluga popravka ili utvrđivanja kvara na vozilu na putu/cesti, te ako kvar nije moguće popraviti, prijevoz vozila u okviru članskih pogodnosti odabranog paketa.

Pod pojmom Pomoćne usluge podrazumijevaju se usluge smještaja ili nastavka putovanja od mjesta nastanka kvara na vozilu, odnosno saobraćajne/prometne nezgode/nesreće, ako je lokacija kvara ili nezgode/nesreće 100 ili više kilometara udaljena od adrese prebivališta člana.

Show your Card” je internacionalni program koji omogućava beneficije i uštede u više od 70 zemalja širom svijeta. Ovaj program članovima pored redovnih usluga šlep službe i pomoći na putu nudi povoljnosti i beneficije u nizu drugih djelatnosti koje uključuju: popuste u lancima nekih svjetskih hotela i restorana, niže cijene u lancima određenih shopping centara, popuste za ulaznice u muzeje i druge kulturne institucije, kao i povoljnost prilikom korištenja sportskih i zabavnih sadržaja. Osim za nosioce BIHAMK-ove članske karte, pogodnosti vrijede i za sve njihove saputnike.

XI Podnošenje prigovora

Prigovor/žalbu na kvalitet izvršene usluge član podnosi u pisanom obliku, što uključuje i elektronsku poštu. Prigovor mora sadržavati činjenice i dokaze na kojima se temelji.

U slučaju da član samostalno pokrije troškove prilikom saobraćajne/prometne nezgode ili trajnog/privremenog kvara vozila na osnovu instrukcija koje je dobio iz Pozivnog centra BIHAMK-a, ostvaruje pravo na nadoknadu novčanih sredstava u okviru svog članskog paketa.

Član je obavezan da uz pisani zahtjev za nadokandu novčanih sredstava dostavi i originalne račune i dostupnu dokumentaciju o pruženim uslugama za koje potražuje povrat novčanih sredstava.

Prigovor/žalba/zahtjev se podnosi BIHAMK-ovom Odjelu kontrole kvaliteta usluga ili Sektoru za članstvo najkasnije u roku od 30 (trideset) dana od dana izvršenja usluge na koju se odnosi  na e-mail: odjel.kontrole@bihamk.ba ili Sektoru za članstvo: clanstvo@bihamk.ba  ili direktno na adresu BIHAMK-a (Skenderija 23, 71 000 Sarajevo).

U slučaju sobraćajne/prometne nezgode u kojoj je došlo do težih tjelesnih povreda, član ili član njegove uže porodice može podnijeti prigovor/žalbu/zahtjev najkasnije u roku od 60 (šezdeset) dana od dana predmetnog događaja.

Odjel kontrole kvaliteta usluga BIHAMK-a provodi proces ispitivanja opravdanosti prigovora, te je u roku od 30 (trideset) radnih dana od dana prijema prigovora, obavezan članu dostaviti pisani odgovor o opravdanosti prigovora.

Ukoliko Odjel kontrole kvaliteta usluga BIHAMK-a uputi Zahtjev članu za dopunu dokumentacije podnesenog prigovora/žalbe/zahtjeva, rok za donošenje konačnog odgovora produžuje se za dodatnih 30 (trideset) radnih dana.

Ako član nije zadovoljan odgovorom Odjela kontrole kvaliteta usluga, ima pravo u roku od 15 (petnaest) dana od dana prijema odgovora uputiti u pisanom obliku prigovor Generalnom sekretaru BIHAMK-a.

U slučaju potrebe za povratom ili uplatom finansijskih sredstava, ista se obavlja isključivo uplatom na transakcijski račun u vlasništvu člana BIHAMK-a, čiji je zahtjev za nadoknadu novčanih sredstava detaljno istražen, opravdan i odobren.

XII Rješavanje sporova

Spor koji bi proizašao iz tumačenja, primjene ili izvršenja “Uslova i pravila korištenja članskih prava i pogodnosti”, BIHAMK i član nastojat će riješiti sporazumnim putem.

Za rješavanje sporova koje nije moguće riješiti sporazumnim putem, nadležan je sud u Sarajevu.

XIII Završne odredbe

Uslovi i pravila korištenja članskih prava i pogodnosti stupaju na snagu danom donošenja i primjenjuju se na sve članove BIHAMK-a kao i sve nove članske pakete koje će BIHAMK u budućnosti pružati.

Osoba ovlaštena da u ime BIHAMK-a daje tumačenje “Uslova i pravila korištenja članskih prava i pogodnosti” je Generalni sekretar BIHAMK-a, koji može ovlaštenje tumačenja uslova definisanih ovom odlukom prenijeti na rukovodioca Sektora za opšte/opće i pravne poslove i kontrolu kvaliteta usluga BIHAMK-a posebnom odlukom.

BIHAMK zadržava pravo da izvrši izmjenu i dopunu “Uslova i pravila korištenja članskih prava i pogodnosti” u skladu sa zakonom i poslovnim potrebama.

Svaka izmjena “Uslova i pravila korištenja članskih prava i pogodnosti” je obavezujuća da bude dostupna članu/klijentu, tako da će u slučaju izmjene, istog dana biti objavljena na www.bihamk.ba BIHAMK-ovoj oficijelnoj stranici.


Saobraćajno obrazovno takmičenje

E-testovi

Vrijeme

Sarajevo

  • Petak
  • Subota
  • Nedjelja