- Obratiti se jednom od ovlaštenih oldtimer klubova, članova Oldtimer saveza Bosne i Hercegovine. Ovlašteni klubovi provode kategorizaciju, vrednovanje i bodovanje vozila prema važećim pravilnicima.
Trenutno je 7 (sedam) ovlaštenih oldtimer klubova i to u sljedećim gradovima:
- Sarajevo, Oldtimer klub RIO Sarajevo;
- Sanski Most, Oldtimer klub 1912 Sanski Most;
- Bijeljina, Oldtimer klub Bijeljina;
- Prnjavor, Oldtimer klub Prnjavor;
- Grude, Oldtimer klub ERO;
- Livno, Autoklub Livno;
- Livno, Motoklub Vukovi Livno.
Spisak ovlaštenih klubova sa kontakt podacima nalazi se na sljedećem linku: https://otsubih.com/klubovi-clanovi/
- Popuniti zahtjev za kategorizaciju, ocjenjivanje i bodovanje oldtimer vozila, a vozilo mora ispunjavati sljedeće uslove:
- Biti staro najmanje 30 godina;
- Sačuvano ili restaurirano u skladu sa originalnim specifikacijama proizvođača, uz poštovanje standarda FIVA-e.
- Postupak vrednovanja vozila uključuje:
- Pregled tehničke dokumentacije i samog vozila;
- Utvrđivanje izvornosti dijelova i njihovog stanja;
- Bodovanje prema tabelama koje obuhvataju starost, tehničku kategoriju i sačuvanost.
Komisija Saveza, u skladu sa čl. 4, Radnog pravilnika o klasifikaciji, ocjenjivanju, kategorizaciji, bodovanju, evidentiranju, izdavanju identifikacione isprave za vozila muzejske vrijednosti – oldtimere, vrši konačno ocjenjivanje i izdaje identifikacionu ispravu vozila. Identifikaciona isprava uključuje klasifikacijski kod (npr. GD-3/45) koji označava starost, tehničku kategoriju i sačuvanost, te važi od 2 do 10 godina u zavisnosti od broja bodova.
- Nakon što dobijete identifikacione isprave, vozilo se može trajno registrovati sa oldtimer tablicama, pri čemu je potrebno platiti cjelokupni iznos registracije.
- Pri svakoj narednoj registraciji vozila potrebno je u nadležnu policijsku upravu dostaviti:
- Važeću identifikacionu ispravu;
- Potvrda o obavljenom tehničkom pregledu vozila;
- Polisu osiguranja;
- Dokaz o uplaćenoj članarini nekog oldtimer kluba od navedenih u tekstu.
Svi troškovi ocjenjivanja, izdavanja identifikacione isprave i naknada za rad komisije određuju se cjenovnikom Saveza.
Povezane novosti

Odobrena Studija uticaja na okoliš za dionicu tunel Ivan – Ovčari
Na ovoj kratkoj dionici autoceste biće potrebno izgraditi čak 22 tunelske cijevi (po 11 na svakom kolniku) i 29 mostova na svakom od kolnika.

Autocesta Rača – Bijeljina bi trebala biti gotova do septembra
Dionica Rača – Bijeljina u dužini od 20 kilometara nalazi se na budućem autoputu Banja Luka – Beograd. Cijeli projekat, kako se navodi u informaciji entitetske vlade, košta 258,1 milion KM, a u ovoj godini u njega će biti uloženo 90,8 miliona KM.

FBiH u novu brzu cestu ulaže 120 miliona KM
Osim nedostatka adekvatne putne infrastrukture u Tuzlanskom kantonu, brzim cestama slabo je pokriven i Unsko-sanski kanton, a poseban je problem slaba saobraćajna povezanost ovih kantona sa Sarajevom.