Potpisani ugovori za izgradnju dionice Šićki Brod – Đurđevik - Lot 2 (Obilaznica Živinica)
U prisustvu članova Uprave JP Ceste FBiH, danas je u Sarajevu potpisan Ugovor za nadzor nad izvođenjem radova na trasi i objektima, izgradnja dionice Šićki Brod – Đurđevik na trasi ceste Tuzla – Sarajevo (Lot 2).
Ugovor su potpisali Ljubo Pravdić, v.d. direktora JP Ceste FBiH u ime investitora i Asim Demirović, predstavnik konzorcija u sastavu Aik-Inženjering d.o.o. Banovići i PPG d.o.o. Sarajevo.
Vrijednost ugovora za usluge nadzora je 1.797.026,40 KM (sa PDV) a rok izvođenja je 32 mjeseca. Ugovor će se finansirati iz sredstava budžeta Vlade Federacije BiH.
Današnjem događaju prethodilo je potpisivanje Ugovora za izvođenje radova na izgradnji trase i objekata da dionici Lot 2, izgradnja dionice Šićki Brod – Đurđevik na trasi ceste Tuzla – Sarajevo, na km 5+400 – km 11+250.
U ime investitora, ugovor je potpisao Ljubo Pravdić, v.d. direktora JP Ceste FBiH sa jedne i Hamzalija Ibrić, predstavnik konzorcija izvođača u sastavku Jata Group d.o.o. Srebrenik, Euro-Asfalt d.o.o. Sarajevo, HIH d.o.o. Živinice, Roading d.o.o. Gračanica, Rial-Šped d.o.o. Doboj Istok i Cestotehnik d.o.o. Tuzla, sa druge strane.
Izgradnja ove dionice obuhvaća izvođenje radova na trasi, objektima i čvorištima dužine 5,85 km, radove na odvodnji, zaštitu i uređenje okoliša, radove na saobraćajnoj opremi i signalizaciji itd.
Rok izvođenja radova je 30 mjeseci a ugovor će se finansirati iz sredstava budžeta Vlade Federacije BiH. Vrijednost ugovora je 58.499.974,04 KM (sa PDV).
Povezane novosti
Sarajevo na korak do ''pametnog saobraćaja''
Iz Ministarstva saobraćaja Kantona Sarajevo su saopćili da se na 37 raskrsnica sukcesivno izvode različite grupe radova, te da će 163 raskrsnice imati adaptivno upravljanje saobraćajem.
Napravljen bitan korak ka izgradnji dionice autoceste Počitelj – Stolac
Riječ je o prvoj dionici Jadransko-jonske autoceste koja će se graditi u BiH i četvrtini ukupne autoceste koja bi u konačnici kroz našu zemlju trebala biti duga 102,6 kilometara i išla bi do granice s Crnom Gorom.
Vlada FBiH raspetljava željeznički Gordijev čvor?
Koplja se i dalje lome oko obnove željezničke pruge, a u svemu je na površinu isplivala nedovoljna koordiniranost između glavnih aktera – Željeznica FBiH i Vlade FBiH.