Ako bismo zaključivali po uzrocima saobraćajnih nesreća sa smrtnim ishodom ceste u Bosni i Hercegovini su odlične a da su udarne rupe izbočine i ulegnuća u glavama nesavjesnih i bahatih vozača. Prema ad hoc statistikama, upravo oni najčešće ginu u prebrzoj vožnji i preticanju. Posljednji izuzetak bila je tragična nesreća kod Foče u kojoj je poginula mlada doktorica iz Sarajeva. Nju je ubio odron na putu što bi se moglo podvesti pod prirodni uzrok, premda je riječ o nedostatku zaštitne mreže na trusnom tlu što je – tehnički nedostatak.
Učestala pogibija na cestama kojoj već mjesecima svjedočimo nažalost još nije shvaćena kao opomena vozačima da voze sporije i pažljivije a ni nadležnim organima da ih na to natjeraju. Vrijeme je da konačno nešto smisle i provedu u praksu. Što brže i što drastičnije. Neka povod bude i činjenica da je nakon nekoliko praktičnih mjera i povećane pažnje smanjen broj udesa što su ih činili vozači električnih romobila i neoprezni vozači.
Uz početak nove školske godine, BIHAMK je pisao o savjetima za vozače, roditelej i djecu, jer ulazimo u period kada se ulicama, pločnicima, preko zebri i van njih kreće veliki broj djece. Ona zaslužuju da im se u saobraćaju posveti posebna pažnja.
Pokazuje se da je saobraćaj u fokusu naše stvarnosti: osim nezgoda i nesreća na cestama svjedočimo o aktivnostima u gradnji započetih i planiranju novih saobraćajnica (poput one od Mostara do Širokog Brijega) i izuzetnoj dinamici avio saobraćaja. Avioni iznad Sarajeva stvaraju sve veću buku ali se tome niko ne protivi, čak ni ekološke udruge koje se u interesu zaštite ptica obavezno oglašavaju protiv izgradnje vjetroelektrana po bosanskohercegovačkim vrletima.
Rekoh saobraćaj je u fokusu. Samo vozovi kasne da konačno preuzmu dio tereta s hiljade kamiona što krstare našim drumovima ili makar zamijene 140 cisterni koje svakodnevno prevoze naftne derivate. S tim u vezi vrlo je simptomatično da je nedavni protest autoprevoznika (imaju problem rada i boravka u inostranstvu) vrlo brzo i – pozitivno okončan. Šaljivi komentar koji sam tim povodom čuo glasi: ''Sad se vidi da i predstavnici vlasti imaju vlastiti interes u kamionskom biznisu''!
Povezane novosti

Bosanski mamac
Bez obzira na brojne očite unutrašnje probleme, strani investitori ipak sve više ulažu u Bosni i Hercegovini. Za njih smo povoljna destinacija jer je naša radna snaga još jeftinija u odnosu na EU, a imamo i niske poreze na dobit.

Audi Q7: Tajna prelaska razdaljina
Od Jesenica do Žiline je 657 kilometara i na karti stoji da se ima voziti šest sati i četrdeset i četiri minuta. Pokojni Dragan Vladić je nas četvoricu dovezao za nešto više od četiri sata. U Audiju Q7, u kojem smo imali osjećaj da se vozimo u avionu.

Poznati automobili: Peugeot 406 vozi sretne ljude
Dvojica taksista, jedan pravi (iz Sarajeva), a drugi filmski (iz Marseja). Jedan auto i jedna priča o tome kako mali pobjeđuju velike i zbog kojih vrijedi živjeti.