Kad god prolazim kroz nedavno rekonstruisane tunele na magistralnom putu M-17, nameće mi se pitanje da li je taj posao okončan, jesu li nadležni izdali definitivnu upotrebnu dozvolu, ili je izvođačima dato da neke ''posliće'' završe kad stignu!? Dok se vozite tim tunelima, ne možete slušati radio niti komunicirati putem mobitela što znači da u njima nema opreme putem koje se pristupa željenim frekvencijama. Oni koji se razumiju u taj problem, kažu da u tunelima nema ''šlica'' (kablova koji te frekvencije čine dostupnim), odnosno neke modernije opreme koja omogućava besprijekorno funkcionisanje mreže. Nema ni pojašnjenja investitora zašto je to tako, niti najave da će oprema za konekciju biti naknadno postavljena. Do kada će to trajati niko ne zna. Do izbora sigurno hoće, a poslije njih vidjet ćemo hoće li se novoizabrana vlast i njeni dužnosnici posvetiti rješavanju ovog ''problemčića''.
Prisjećajući se ljeta koje unatoč brojnim radovima na novoj i staroj saobraćajnoj infrastrukturi nije bilo problematično kao neka ranija. Ulazimo u jesen kada vremenske (ne)prilike značajnije utiču na odvijanje saobraćaja – vlažnim kolovozima, jakim pljuskovima, odronima... a pri njenom kraju i jutarnjim mrazevima. Za očekivati je da će saobraćajna policija češće patrolirati na mjestima gdje se stvaraju ''čepovi'', formiraju kolone i prebrzo vozi. S jeseni se, posebno u gradovima, povećavaju koncentracije štetnih gasova čemu u znatnoj mjeri doprinose i automobili sa neurednim sagorijevanjem naftnih derivata. Prije nego se to dogodi, vrijedilo bi upriličiti veliku akciju kontrole vozila kako bi oni vlasnici čiji automobili zagađuju vazduh više od dozvoljene granice na vrijeme otklonili kvar. Tu obavezu ne bi trebalo prepustiti na volju vozačima nego je potrebna i neka vrsta zakonom dozvoljene prisile.
Konačno u svakom iole većem gradu trebalo bi odrediti dodatne površine za privremeno parkiranje automobila koji često ostavljeni na neprikladnom mjestu ugrožavaju kretanje pješaka, snabdijevanje, javni saobraćaj i javne komunalne službe. Ovo je pravo vrijeme da se pripremimo za zimu: za hladnoće, snjegove, smetove, led. To je ono što nam priroda po svojim zakonitostima donosi. Hoće li biti goriva na pumpama, po kojoj cijeni i u kojim količinama trebalo bi da nam kažu oni čija je to nadležnost.
Povezane novosti

Moj prvi auto
Danas ako se vozite od naselja Masline pa do Stoca, možda sretnete tog sivomaslinastog Golfa, napravljenog u Wolfsburgu 1987. godine. I dalje ga tom rutom vozi moj Stari, rođen 50 godina prije Dvojke koja kao i prije poput vjernog druga nikad ne izdaje.

Renault Scenic (I): Uloga šljive u spajanju i razdvajanju naroda
Kad god bih je pošao napisati, a od događaja koji ju je potakao ima i više od deceniju, ta je priča nekako ''bježala''. Ili joj nije bilo vrijeme, ili pogrešan trenutak, ili bih pazio da se ne ogriješim o nekog aktera u njoj.

Upravljanje otpadom kao domaća zadaća
Ove godine lokalne vlasti i komunalna privreda konačno će započeti konkretne aktivnosti na projektu održivog upravljanja komunalnim otpadom snažno podržanim od Svjetske banke.