Vlada Federacije Bosne i Hercegovine, poslodavci, sindikati, mediji... potrošili su mnogo energije obrazlažući i osporavajući odluku o utvrđivanju iznosa minimalne plate od 1.000 konvertibilnih maraka. Rasprava je bila široka i žestoka, a u njoj su javno učestvovali i oni koji o ovoj čisto ekonomskoj temi nemaju pojma niti im je u opisu posla. Takvim je bilo važno da se pojave pred kamerama, mikrofonima, printanim medijima, portalima i prospu pamet od koje onaj što ih sluša ima osjećaj vrtoglavice.
Problem s hiljadarkom najbolje su sagledali i razumno rješenje ponudili umirovljeni profesor ekonomije dr. Ante Domazet, njegove kolege prof. dr. Vjekoslav Domljan i dr. Zlatko Lagumdžija. Vlada njihovo mišljenje nije uvažila u mjeri u kojoj se to moglo prihvatiti nego je prihvatila rješenje koje je kreirala osluškujući šta su o tome kazali socijalni partneri. Je li uradila dobro ili loše vrlo brzo će se vidjeti. Moguće da će se desiti isto ono što se dogodilo s uvođenjem neradne nedjelje u trgovinama. Nakon samo jedne sedmice primjene neki gradovi/opštine ukinuli su tu odluku.
Osim s problemima u nagrađivanju, privrednici će se u ovoj godini oštrije suočiti s nedostatkom radne snage i povećanjem troškova poslovanja. Globalni procesi, klimatske promjene, moguće i nedostatak nekih sirovina dodatno će negativno uticati na poslovni ambijent a posebno na investicije. One su za Bosnu i Hercegovinu ključni faktor ekonomske i društvene stabilnosti. Iz tog razloga već na početku ove godine ohrabruju vijesti poput investicija u nove proizvodne kapacitete u Brčkom i Cazinu (gdje će biti zaposleno 300 radnika) te nekoliko novih solarnih elektrana u Hercegovine. Ako se rezonuje shodno narodnoj izreci da se ''po jutru dan poznaje'' ipak nismo loše zakoračili u 2025.godinu!
Povezane novosti

Audi Q7: Tajna prelaska razdaljina
Od Jesenica do Žiline je 657 kilometara i na karti stoji da se ima voziti šest sati i četrdeset i četiri minuta. Pokojni Dragan Vladić je nas četvoricu dovezao za nešto više od četiri sata. U Audiju Q7, u kojem smo imali osjećaj da se vozimo u avionu.

Poznati automobili: Peugeot 406 vozi sretne ljude
Dvojica taksista, jedan pravi (iz Sarajeva), a drugi filmski (iz Marseja). Jedan auto i jedna priča o tome kako mali pobjeđuju velike i zbog kojih vrijedi živjeti.

Europo, otvori granične prijelaze u Krajini i spasi planetu!
Situacija u sezoni je takva iz mjeseca u mjesec, iz godine u godinu. Operativni centar BiHAMK-a je zatrpan pozivima sa upitima o dužini čekanja na Izačiću, vozači prate slike sa nadzornih kamera na granici, ali gužve jednostavno nije moguće izbjeći.