Kia je već objavila da se oprašta od Stingera, koji nije donio očekivanu popularnost i prodaju, ali je bio vrijedni bilder imidža sve zapaženije korejske marke. Nasljednik koji treba biti lider i perjanica marke postaje električni EV6, budući da trend s elektrifikacijom jednostavno postaje dominantan, a i segment limuzina odavno je postao omča oko vrata proizvođača.
Zadnje izdanje sportskog sedana od 4,83m dužine i karakteristične sportske siluete s kojim će se okončati proizvodnja nazvano je Kia Stinger Tribute Edition. Uz nekoliko dorada u čast zadnjoj seriji dodato je nekoliko noviteta iznutra i izvana kao što su kožne presvlake Terracotta Brown, posebna metalik boja, kočione čeljusti Brembo, 19-colne alu felge, ukrasi s efektom karbona itd.
Pod ''haubom'' ostaje twin-turbo 3,3-litreni V6 motor, što je ujedno najsnažnija motorizacija ovog neobičnog sedana. Šestak s dva turbo punjača snagu od 370 KS i 510 Nm obrtnog momenta prenosi preko automatskog mjenjača s osam stepeni prenosa. Sistem pogona na sve točkove je standard, ali još uvijek nepotvrđen za ''odjavnu'' ediciju.
Aktuelni Stinger 3.3 T-GDI AWD prodaje se u EU po cijeni od 52.990 eura.
Povezane novosti

Kineska vlada pooštrava pravila o subvencijama za elektrificirana vozila
Samo modeli koji nude više od 100 kilometara čisto električnog dometa i imaju nisku potrošnju energije i dalje će imati koristi od poreskih olakšica.

U vremenima sve skupljih automobila Dacia ostaje fokusirana na pristupačnost
Katrin Adt, nova izvršna direktorica Dacije, ima jasan plan kako bi brend nastavio ostvarivati uspjehe. U turbulentnim vremenima gdje su novi automobili sve skuplji, Dacia mora ponuditi "pristupačnu mobilnost i ličnu slobodu".

Instaliran novi brzi Moon Power punjač u Bijeljini
Ovaj korak predstavlja veliki iskorak za e-mobilnost u Bosni i Hercegovini, jer sada pokriva važan putni pravac prema Beogradu, Osijeku i drugim važnim gradovima u istočnom dijelu naše zemlje.