Iako je događaj bio osmišljen kako bi se proslavilo lansiranje novog i7, električna luksuzna limuzina morala je dijeliti svjetla reflektora s prethodnicima, odnosno nekim klasičnim draguljima uključujući Alpina verzije E32 i E38. Priča za Seriju 7 počinje 1977. godine, a fakti kažu da je E23 bio poznat po motorima s turbopunjačem, putnom računaru, klima uređaju i ABS-u. Slijedio ga je E32 (1986. – 1994.), koji je postao prvi njemački automobil s V12 motorom u gotovo 40 godina. Ova grdosija također je bila poznata po tome što je donijela kontrolu proklizavanja, stražnji zračni ovjes s funkcijom samonivelisnja, dvozonski klima uređaj i ksenonska svjetla. E32 je bila prva Sedmica koja je imala verziju sa produženim međuosovinskim rastojanjem (oznaka iL).
Inovacije su nastavljene s E38 (1994-2001), koji je postao prvi evropski automobil s navigacijom. Ekran navigacije je također služio kao televizor i to ga zapravo čini prethodnikom 31,3-inčnog ekrana koji se nalazi u aktuelnoj Sedmici. E38 je bila prva Sedmica sa dizelskim motorom i zračnim zavjesama, a posebno je zablisatala u nastavku o tajnom agentu James Bondu – Svijet nije dovoljan.
Serija E65/E66 (2001-2008) je bila poznata po tome što je nastavila s inovacijama, a red je stigao na iDrive, head-up display, sistem za noćno gledanje, automatski mjenjač sa 6 stepeni, pametni ključ i vrata s ''mekim'' zatvaranjem. Model 760i bio je prvi produkcijski V12 motor na svijetu koji je koristio direktno ubrizgavanje.
F01/F02 (2008-2015) je bila prva Serija 7 sa hibridnim pogonom i 8-stepenom automatikom. Ovo je ujedno bila prva Sedmica koja je bila dostupna s benzinskim motorom s turbopunjačem i pogonom na sve točkove (xDrive), upravljanjem na svim točkovima i integrisanim web browserom. Zatim je došao G11/G12 (2015-2022) s laserskim prednjim svjetlima i naprednom platformom koja je koristila plastiku ojačanu karbonskim vlaknima.
Najnoviji, najveći i najluksuzniji član porodice Serije 7 (G70 – 2022) je svakako bila zvijezda ovog šoa. Sa nazivom i7 je poznat po je po električnoj verzija koja uz pomoć dva elektromotora isporučuju kombinovanu snagu od 544 KS i 745 Nm obrtnog momenta. Iako i dalje nudi SUS motore, te kombinovani plug-in hybrid, novajlija u električnom izdanju omogućuje ubrzanje do 100 km/h 4,7 sekundi i autonomiju do 625 km s jednim punjenjem. S druge strane, ugođaj na zadnjim sjedištima upotpunjuje ekran od čak 31,2 inča koji se izvlači iz plafona.
Inače, BMW već 45 godina neprekidno sastavlja seriju 7 u tvornici Dingolfing u Njemačkoj. Nedavno je sa proizvodne trake ove fabrike sišlo dvomilionito vozilo kao potpuno električni i7 xDrive60 u Carbon Black boji s interijerom od veganske kože.
Povezane novosti
Četvrta generacija Citroena C3 zvanično na bh. tržištu
Prepoznatljiv po svom modernom dizajnu, osmišljen je za sve vozače koji cijene pouzdanost, udobnost i inovativna rješenja, novi C3 je pravo osvježenje na bh. tržištu. Najveće osvježenje je cijena ispod 30.000 KM za osnovni model.
BYD proizveo 10 miliona elektrifikovanih automobila u 20 godina
Kineski gigant BYD zvanično je objavio da je dostigao impresivnu brojku od 10 miliona proizvedenih elektrifikovanih automobila. Ova prekretnica stiže gotovo 30 godina nakon osnivanja kompanije i skoro 20 godina nakon debija njihovog prvog modela.
Volkswagen i Rivian započinju partnerstvo vrijedno 5,8 milijardi dolara
Njemački gigant VW i američki proizvođač električnih vozila Rivian službeno su započeli zajedničko partnerstvo, uz povećanje Volksvagenovih ulaganja. Očekuje se da će prvi automobili proizvedeni u sklopu ovog partnerstva biti lansirani 2027. godine.