Iako je događaj bio osmišljen kako bi se proslavilo lansiranje novog i7, električna luksuzna limuzina morala je dijeliti svjetla reflektora s prethodnicima, odnosno nekim klasičnim draguljima uključujući Alpina verzije E32 i E38. Priča za Seriju 7 počinje 1977. godine, a fakti kažu da je E23 bio poznat po motorima s turbopunjačem, putnom računaru, klima uređaju i ABS-u. Slijedio ga je E32 (1986. – 1994.), koji je postao prvi njemački automobil s V12 motorom u gotovo 40 godina. Ova grdosija također je bila poznata po tome što je donijela kontrolu proklizavanja, stražnji zračni ovjes s funkcijom samonivelisnja, dvozonski klima uređaj i ksenonska svjetla. E32 je bila prva Sedmica koja je imala verziju sa produženim međuosovinskim rastojanjem (oznaka iL).
Inovacije su nastavljene s E38 (1994-2001), koji je postao prvi evropski automobil s navigacijom. Ekran navigacije je također služio kao televizor i to ga zapravo čini prethodnikom 31,3-inčnog ekrana koji se nalazi u aktuelnoj Sedmici. E38 je bila prva Sedmica sa dizelskim motorom i zračnim zavjesama, a posebno je zablisatala u nastavku o tajnom agentu James Bondu – Svijet nije dovoljan.
Serija E65/E66 (2001-2008) je bila poznata po tome što je nastavila s inovacijama, a red je stigao na iDrive, head-up display, sistem za noćno gledanje, automatski mjenjač sa 6 stepeni, pametni ključ i vrata s ''mekim'' zatvaranjem. Model 760i bio je prvi produkcijski V12 motor na svijetu koji je koristio direktno ubrizgavanje.
F01/F02 (2008-2015) je bila prva Serija 7 sa hibridnim pogonom i 8-stepenom automatikom. Ovo je ujedno bila prva Sedmica koja je bila dostupna s benzinskim motorom s turbopunjačem i pogonom na sve točkove (xDrive), upravljanjem na svim točkovima i integrisanim web browserom. Zatim je došao G11/G12 (2015-2022) s laserskim prednjim svjetlima i naprednom platformom koja je koristila plastiku ojačanu karbonskim vlaknima.
Najnoviji, najveći i najluksuzniji član porodice Serije 7 (G70 – 2022) je svakako bila zvijezda ovog šoa. Sa nazivom i7 je poznat po je po električnoj verzija koja uz pomoć dva elektromotora isporučuju kombinovanu snagu od 544 KS i 745 Nm obrtnog momenta. Iako i dalje nudi SUS motore, te kombinovani plug-in hybrid, novajlija u električnom izdanju omogućuje ubrzanje do 100 km/h 4,7 sekundi i autonomiju do 625 km s jednim punjenjem. S druge strane, ugođaj na zadnjim sjedištima upotpunjuje ekran od čak 31,2 inča koji se izvlači iz plafona.
Inače, BMW već 45 godina neprekidno sastavlja seriju 7 u tvornici Dingolfing u Njemačkoj. Nedavno je sa proizvodne trake ove fabrike sišlo dvomilionito vozilo kao potpuno električni i7 xDrive60 u Carbon Black boji s interijerom od veganske kože.
Povezane novosti

Toyota želi proizvoditi milion električnih automobila godišnje do 2027.
Prema novim medijskim izvještajima, Toyota je postavila cilj da do 2027. godine proizvodi čak milion električnih automobila godišnje. Istovremeno, japanski brend želi imati 15 električnih modela u ponudi u naredne dvije godine.

Mercedes ukida Citan i T-Klasu, klonove Renault Kangooa
Predstavnici Mercedesa potvrdili su da vanovi Citan i T-Klasa neće dobiti nasljednike i da će biti penzionisani do sredine 2026. god. Citan i T-Klasa su posljednja dva modela koja će biti proizvedena u saradnji s Renaultom kao klonovi popularnog Kangooa.

Elroq je drugi električni model Škode u BiH uz redizajnirani Enyaq
Škoda sada ima dva električna modela u ponudi. Pored Enyaqa koji je stigao u osvježenom izdanju, domaći uvoznik je predstavio i manji Elroq od kojeg se očekuje da unaprijedi prodajne brojke.