Iako je događaj bio osmišljen kako bi se proslavilo lansiranje novog i7, električna luksuzna limuzina morala je dijeliti svjetla reflektora s prethodnicima, odnosno nekim klasičnim draguljima uključujući Alpina verzije E32 i E38. Priča za Seriju 7 počinje 1977. godine, a fakti kažu da je E23 bio poznat po motorima s turbopunjačem, putnom računaru, klima uređaju i ABS-u. Slijedio ga je E32 (1986. – 1994.), koji je postao prvi njemački automobil s V12 motorom u gotovo 40 godina. Ova grdosija također je bila poznata po tome što je donijela kontrolu proklizavanja, stražnji zračni ovjes s funkcijom samonivelisnja, dvozonski klima uređaj i ksenonska svjetla. E32 je bila prva Sedmica koja je imala verziju sa produženim međuosovinskim rastojanjem (oznaka iL).
Inovacije su nastavljene s E38 (1994-2001), koji je postao prvi evropski automobil s navigacijom. Ekran navigacije je također služio kao televizor i to ga zapravo čini prethodnikom 31,3-inčnog ekrana koji se nalazi u aktuelnoj Sedmici. E38 je bila prva Sedmica sa dizelskim motorom i zračnim zavjesama, a posebno je zablisatala u nastavku o tajnom agentu James Bondu – Svijet nije dovoljan.
Serija E65/E66 (2001-2008) je bila poznata po tome što je nastavila s inovacijama, a red je stigao na iDrive, head-up display, sistem za noćno gledanje, automatski mjenjač sa 6 stepeni, pametni ključ i vrata s ''mekim'' zatvaranjem. Model 760i bio je prvi produkcijski V12 motor na svijetu koji je koristio direktno ubrizgavanje.
F01/F02 (2008-2015) je bila prva Serija 7 sa hibridnim pogonom i 8-stepenom automatikom. Ovo je ujedno bila prva Sedmica koja je bila dostupna s benzinskim motorom s turbopunjačem i pogonom na sve točkove (xDrive), upravljanjem na svim točkovima i integrisanim web browserom. Zatim je došao G11/G12 (2015-2022) s laserskim prednjim svjetlima i naprednom platformom koja je koristila plastiku ojačanu karbonskim vlaknima.
Najnoviji, najveći i najluksuzniji član porodice Serije 7 (G70 – 2022) je svakako bila zvijezda ovog šoa. Sa nazivom i7 je poznat po je po električnoj verzija koja uz pomoć dva elektromotora isporučuju kombinovanu snagu od 544 KS i 745 Nm obrtnog momenta. Iako i dalje nudi SUS motore, te kombinovani plug-in hybrid, novajlija u električnom izdanju omogućuje ubrzanje do 100 km/h 4,7 sekundi i autonomiju do 625 km s jednim punjenjem. S druge strane, ugođaj na zadnjim sjedištima upotpunjuje ekran od čak 31,2 inča koji se izvlači iz plafona.
Inače, BMW već 45 godina neprekidno sastavlja seriju 7 u tvornici Dingolfing u Njemačkoj. Nedavno je sa proizvodne trake ove fabrike sišlo dvomilionito vozilo kao potpuno električni i7 xDrive60 u Carbon Black boji s interijerom od veganske kože.
Povezane novosti
Škoda Enyaq 2025: Moderniji dizajn i napredna oprema
Nakon više od 250.000 prodatih modela od 2021. godine Škoda je odlučila osvježiti električni Enyaq. Osvježeni električni SUV dolazi s modernijim dizajnom inspirisanim novim Elroqom.
Prekretnica za Ford: Električni Mustang nadmašio benzinskog po prodaji
Godina 2024. završila je neočekivanim rezultatom za Ford: prvi put u istoriji, električni Mustang Mach-E prodao se u većem broju od klasičnog benzinskog Mustanga
Prodaja Tesle pala prvi put u 10 godina
Kompanija Tesla je 2024. godine prodala više od 1,7 miliona automobila širom svijeta, što je manje u odnosu na 2023. godinu. To je prvi put u 10 godina da je godišnja prodaja američkog brenda zabilježila pad.