Iako je događaj bio osmišljen kako bi se proslavilo lansiranje novog i7, električna luksuzna limuzina morala je dijeliti svjetla reflektora s prethodnicima, odnosno nekim klasičnim draguljima uključujući Alpina verzije E32 i E38. Priča za Seriju 7 počinje 1977. godine, a fakti kažu da je E23 bio poznat po motorima s turbopunjačem, putnom računaru, klima uređaju i ABS-u. Slijedio ga je E32 (1986. – 1994.), koji je postao prvi njemački automobil s V12 motorom u gotovo 40 godina. Ova grdosija također je bila poznata po tome što je donijela kontrolu proklizavanja, stražnji zračni ovjes s funkcijom samonivelisnja, dvozonski klima uređaj i ksenonska svjetla. E32 je bila prva Sedmica koja je imala verziju sa produženim međuosovinskim rastojanjem (oznaka iL).
Inovacije su nastavljene s E38 (1994-2001), koji je postao prvi evropski automobil s navigacijom. Ekran navigacije je također služio kao televizor i to ga zapravo čini prethodnikom 31,3-inčnog ekrana koji se nalazi u aktuelnoj Sedmici. E38 je bila prva Sedmica sa dizelskim motorom i zračnim zavjesama, a posebno je zablisatala u nastavku o tajnom agentu James Bondu – Svijet nije dovoljan.
Serija E65/E66 (2001-2008) je bila poznata po tome što je nastavila s inovacijama, a red je stigao na iDrive, head-up display, sistem za noćno gledanje, automatski mjenjač sa 6 stepeni, pametni ključ i vrata s ''mekim'' zatvaranjem. Model 760i bio je prvi produkcijski V12 motor na svijetu koji je koristio direktno ubrizgavanje.
F01/F02 (2008-2015) je bila prva Serija 7 sa hibridnim pogonom i 8-stepenom automatikom. Ovo je ujedno bila prva Sedmica koja je bila dostupna s benzinskim motorom s turbopunjačem i pogonom na sve točkove (xDrive), upravljanjem na svim točkovima i integrisanim web browserom. Zatim je došao G11/G12 (2015-2022) s laserskim prednjim svjetlima i naprednom platformom koja je koristila plastiku ojačanu karbonskim vlaknima.
Najnoviji, najveći i najluksuzniji član porodice Serije 7 (G70 – 2022) je svakako bila zvijezda ovog šoa. Sa nazivom i7 je poznat po je po električnoj verzija koja uz pomoć dva elektromotora isporučuju kombinovanu snagu od 544 KS i 745 Nm obrtnog momenta. Iako i dalje nudi SUS motore, te kombinovani plug-in hybrid, novajlija u električnom izdanju omogućuje ubrzanje do 100 km/h 4,7 sekundi i autonomiju do 625 km s jednim punjenjem. S druge strane, ugođaj na zadnjim sjedištima upotpunjuje ekran od čak 31,2 inča koji se izvlači iz plafona.
Inače, BMW već 45 godina neprekidno sastavlja seriju 7 u tvornici Dingolfing u Njemačkoj. Nedavno je sa proizvodne trake ove fabrike sišlo dvomilionito vozilo kao potpuno električni i7 xDrive60 u Carbon Black boji s interijerom od veganske kože.
Povezane novosti

Ferrari Daytona SP3 prodat na aukciji za 26 miliona dolara
Na aukciji koju je organizovala poznata kuća RM Sotheby's, tokom Monterey Car Weeka, ovaj Ferrari Daytona SP3 je prodat za 26 miliona dolara. Novac će biti iskorišten u dobrotvorne svrhe.

Volkswagen isporučio 1,5 miliona električnih automobila
Njemački proizvođač automobila dostigao je važnu prekretnicu: isporučio je 1,5 miliona jedinica električnih automobila iz ID porodice. Jubilarno vozilo je ID.7 Tourer Pro.

Novi Grandland Electric AWD: Prvi električni Opel s pogonom na sve točkove
Opel je lansirao novu verziju Grandland Electric. Nova verzija dobija pogon na sva četiri točka i pogonski sklop koji razvija 325 konjskih snaga uz domet veći od 500 kilometara.