Njemački proizvođač automobila otkrio je verziju Grandland Electrica s pogonom na sva četiri točka. Kompaktni SUV brenda iz Russelsheima je prvi Opelov model koji je i električni i koji istovremeno dobija pogon na obje osovine.
Dakle, pogonski sklop novog Grandland Electric AWD-a, kako se zove nova verzija, sastoji se od dva elektromotora. Zajedno, dva motora razvijaju 325 konjskih snaga i obrtni moment od 509 Nm, što znači ubrzanje od 0 do 100 km/h za samo 6,1 sekundi.
Motore napaja NMC litijum-jonska baterija od 73 kWh, koja omogućava domet od 483 kilometra ako se odabere Ultimate linija opreme. S drugim verzijama se domet povećava do 501 kilometar u WLTP režimu. Baterija se može napuniti od 20 do 80 posto za 30 minuta.
Nova verzija Opel Grandland Electric s pogonom na sva četiri točka ima vučnu snagu od 1.350 kilograma. Vozač ima na raspolaganju četiri različita režima vožnje: Eco, Normal, Sport i 4WD. Šasija je također standardno opremljena tehnologijom selektivnog prigušenja.
Što se tiče opreme, novi Grandland Electric AWD posjeduje 16-inčni centralni ekran, bežični sistem punjenja Pixel Box za telefon i Intelli-sjedišta za vozača i suvozača. Prtljažnik ima kapacitet od 485 litara sa sjedištem u normalnom položaju i može se povećati na 1.580 litara s preklopljenim naslonima zadnje klupe.
Cijene još uvijek nisu objavljene.
Povezane novosti

Nova Fiat Grande Panda u BiH: Odrasla, tehnološki zrela i pristupačna
Fiat se vraća u B segment s potpuno novom Grande Pandom, koja predstavlja spoj italijanskog dizajna, inovativnih tehnologija i ekološke odgovornosti. Razvijena na globalnoj Stellantis "Smart Car Platform" nudi veselu vožnju po pristupačnoj cijeni.

Šef Mercedesa kritikuje plan EU o zabrani automobila sa SUS motorima od 2035. godine
Ola Kallenius, šef Mercedes-Benza i predsjednik Evropskog udruženja proizvođača automobila, upozorava da bi ovaj plan mogao dovesti do kolapsa evropskog tržišta automobila i da je potreban "poziv na buđenje realnosti".

Kraj jedne ere: Volkswagen šalje Touareg u penziju
Najveći Volkswagenov SUV bliži se kraju svoje karijere. Njemački proizvođač je zvanično objavio da će proizvodnja završiti 2026. godine.