Njemački proizvođač automobila otkrio je verziju Grandland Electrica s pogonom na sva četiri točka. Kompaktni SUV brenda iz Russelsheima je prvi Opelov model koji je i električni i koji istovremeno dobija pogon na obje osovine.
Dakle, pogonski sklop novog Grandland Electric AWD-a, kako se zove nova verzija, sastoji se od dva elektromotora. Zajedno, dva motora razvijaju 325 konjskih snaga i obrtni moment od 509 Nm, što znači ubrzanje od 0 do 100 km/h za samo 6,1 sekundi.
Motore napaja NMC litijum-jonska baterija od 73 kWh, koja omogućava domet od 483 kilometra ako se odabere Ultimate linija opreme. S drugim verzijama se domet povećava do 501 kilometar u WLTP režimu. Baterija se može napuniti od 20 do 80 posto za 30 minuta.
Nova verzija Opel Grandland Electric s pogonom na sva četiri točka ima vučnu snagu od 1.350 kilograma. Vozač ima na raspolaganju četiri različita režima vožnje: Eco, Normal, Sport i 4WD. Šasija je također standardno opremljena tehnologijom selektivnog prigušenja.
Što se tiče opreme, novi Grandland Electric AWD posjeduje 16-inčni centralni ekran, bežični sistem punjenja Pixel Box za telefon i Intelli-sjedišta za vozača i suvozača. Prtljažnik ima kapacitet od 485 litara sa sjedištem u normalnom položaju i može se povećati na 1.580 litara s preklopljenim naslonima zadnje klupe.
Cijene još uvijek nisu objavljene.
Povezane novosti
Great Wall Motor: Još jedan kineski brend želi osvojiti Evropu
Kineski proizvođač automobila Great Wall Motor (GWM) najavljuje proširenje poslovanja u Evropi uz novi strateški pristup, sličan onom koji Chery provodi sa svojim brendovima Jaecoo i Omoda.
Nova Mazda6e osvojila maksimalnih pet zvjezdica na testu sigurnosti
Japanska limuzina ostvarila je najbolje rezultate u procjeni sigurnosti odraslih i djece, zatim izvrsne performanse AEB sistema u zaštiti biciklista i motociklista, te je pozitivno ocijenjena u pogledu sistema kontrole putnika.
Plug-in hibridi opet u nevolji, električni automobili preuzimaju primat
Dani plug-in hibrida (PHEV) su praktično odbrojani. Proizvođači napuštaju ovu tehnologiju čak i prije nego što to zatraži Evropska unija, a proces je već u punom jeku.