Prije otprilike pet godina, u septembru 2020. godine, Volkswagen je isporučio prve primjerke svog prvog ID modela s nultom emisijom. U međuvremenu, asortiman električnih ID modela proširio se i uključuje modele kao što su ID.4, ID.5, ID.Buzz i, nedavno, ID.7 i ID.7 Tourer.
Volkswagen je također investirao preko milijardu eura u fabriku u Emdenu. Ova fabrika je namjenski preuređena za proizvodnju samo modela s nultom emisijom.
Sada proizvođač sa sjedištem u Wolfsburgu objavljuje da je dostigao važnu prekretnicu: isporučio je 1,5 miliona jedinica automobila iz električne ID porodice. Jubilarni model je ID.7 Tourer Pro, koji je isporučen kupcu u Vechti u Njemačkoj.
Sljedeće godine, Volkswagen će svijetu predstaviti produkcijsku verziju ID.2all modela, za koji se očekuje da će koštati manje od 25.000 eura. Zatim, 2027. godine, upoznaćemo se i s produkcijskom verzijom ID.Every1. Drugim riječima, još pristupačnijim električnim modelom, koji će koštati oko 20.000 eura.
Pored toga što je nedostižni lider cjelokupnog evropskog tržišta, njemački proizvođač je ove godine najtraženija marka i u segmentu električnih automobila. Naime, s više od 135.000 registrovanih automobila i rastom od skoro 80 posto u poređenju na prvu polovinu 2024. godine, VW je preuzeo tržište baterijskih vozila ove godine. Tesla je druga s približno 109.000 registracija, ali uz pad od 33 posto, dok je BMW treći sa 94.658 prodatih primjeraka i rastom od 15 odsto.
Povezane novosti

Kineska vlada pooštrava pravila o subvencijama za elektrificirana vozila
Samo modeli koji nude više od 100 kilometara čisto električnog dometa i imaju nisku potrošnju energije i dalje će imati koristi od poreskih olakšica.

U vremenima sve skupljih automobila Dacia ostaje fokusirana na pristupačnost
Katrin Adt, nova izvršna direktorica Dacije, ima jasan plan kako bi brend nastavio ostvarivati uspjehe. U turbulentnim vremenima gdje su novi automobili sve skuplji, Dacia mora ponuditi "pristupačnu mobilnost i ličnu slobodu".

Instaliran novi brzi Moon Power punjač u Bijeljini
Ovaj korak predstavlja veliki iskorak za e-mobilnost u Bosni i Hercegovini, jer sada pokriva važan putni pravac prema Beogradu, Osijeku i drugim važnim gradovima u istočnom dijelu naše zemlje.