Sajam automobila u Ženevi je prošlost, događaj seli u Katar
Ukida se jedan od najznačajnijih svjetskih sajmova automobila nakon skoro 120 godina postojanja. Organizatori su na veliku žalost objavili da se sajam u Ženevi više neće održavati, te da će se premjestiti u Katar.
Salon automobila u Ženevi neće se više održavati na teritoriji Švicarske. To su nažalost objavili organizatori jednog od najvažnijih profilnih događaja u Evropi, ali i u svijetu.
Prvo izdanje sajma automobila u Ženevi održano je davne 1905. godine. Od tada je sajam eksponencijalno rastao i postao jedan od najvažnijih i najprestižnijih automobilskih događaja s kojeg je i BIHAMK magazin od 2007. godine redovno donosio zanimljive reportaže i preglede noviteta. Pandemija koronavirusa je očigledno nepopravljivo uticala na ovaj događaj. Izdanje za 2020. je otkazano zbog ograničenja nametnutih pandemijom. I izdanja za 2021., 2022. i 2023. godinu su takođe otkazana.
Sajam se na radost pojedinaca ove godine vratio u Ženevu, ali s veoma smanjenim brojem izlagača i, implicitno, posjetilaca. Naime, tek devet automobilskih proizvođača je bilo prisutno, a iz Evrope su bili samo Renault i Dacia. Sajam je bio popunjen kineskim proizvođačima, koji su vidjeli priliku za promociju pred evropskim medijima i posjetiocima.
Organizatori su analizirali budućnost Salona i, nažalost, nisu došli s dobrim vijestima, u kontekstu u kojem su upravo najavili da će izdanje 2025. biti otkazano, odnosno da će biti premješteno u Katar. Razlozi su višestruki, a najznačajniji su nezainteresiranost proizvođača, konkurencija salona u Parizu i Minhenu, ali i ulaganja potrebna za organizaciju događaja ovakvog obima.
Povezane novosti

Volvo XC60 postao najprodavaniji model u historiji švedskog brenda
SUV-ovi su danas u velikom zamahu na evropskom tržištu. Stoga ne čudi što je XC60, računajući brojke dvije generacije, postao najprodavaniji model u historiji švedskog brenda, pobijedivši vrlo uspješni model 240.

Cadillac isporučio prvi električni SUV Celestiq po nimalo privlačnoj cijeni
Cadillac je zvanično započeo isporuke svog luksuznog električnog modela, Celestiq, tri godine nakon zvaničnog lansiranja. Vodeći model američkog brenda ima početnu cijenu od oko 350.000 dolara.

Nissan u Evropi lansirao e-Power pogon sljedeće generacije
Nissan je zvanično lansirao novu generaciju svog e-Power hibridnog sistema u Evropi. Prvi model koji će se prodavati na Starom kontinentu i koji je dobio novi sistem je Qashqai.