Sajam automobila u Ženevi je prošlost, događaj seli u Katar
Ukida se jedan od najznačajnijih svjetskih sajmova automobila nakon skoro 120 godina postojanja. Organizatori su na veliku žalost objavili da se sajam u Ženevi više neće održavati, te da će se premjestiti u Katar.
Salon automobila u Ženevi neće se više održavati na teritoriji Švicarske. To su nažalost objavili organizatori jednog od najvažnijih profilnih događaja u Evropi, ali i u svijetu.
Prvo izdanje sajma automobila u Ženevi održano je davne 1905. godine. Od tada je sajam eksponencijalno rastao i postao jedan od najvažnijih i najprestižnijih automobilskih događaja s kojeg je i BIHAMK magazin od 2007. godine redovno donosio zanimljive reportaže i preglede noviteta. Pandemija koronavirusa je očigledno nepopravljivo uticala na ovaj događaj. Izdanje za 2020. je otkazano zbog ograničenja nametnutih pandemijom. I izdanja za 2021., 2022. i 2023. godinu su takođe otkazana.
Sajam se na radost pojedinaca ove godine vratio u Ženevu, ali s veoma smanjenim brojem izlagača i, implicitno, posjetilaca. Naime, tek devet automobilskih proizvođača je bilo prisutno, a iz Evrope su bili samo Renault i Dacia. Sajam je bio popunjen kineskim proizvođačima, koji su vidjeli priliku za promociju pred evropskim medijima i posjetiocima.
Organizatori su analizirali budućnost Salona i, nažalost, nisu došli s dobrim vijestima, u kontekstu u kojem su upravo najavili da će izdanje 2025. biti otkazano, odnosno da će biti premješteno u Katar. Razlozi su višestruki, a najznačajniji su nezainteresiranost proizvođača, konkurencija salona u Parizu i Minhenu, ali i ulaganja potrebna za organizaciju događaja ovakvog obima.
Povezane novosti

Toyota želi proizvoditi milion električnih automobila godišnje do 2027.
Prema novim medijskim izvještajima, Toyota je postavila cilj da do 2027. godine proizvodi čak milion električnih automobila godišnje. Istovremeno, japanski brend želi imati 15 električnih modela u ponudi u naredne dvije godine.

Mercedes ukida Citan i T-Klasu, klonove Renault Kangooa
Predstavnici Mercedesa potvrdili su da vanovi Citan i T-Klasa neće dobiti nasljednike i da će biti penzionisani do sredine 2026. god. Citan i T-Klasa su posljednja dva modela koja će biti proizvedena u saradnji s Renaultom kao klonovi popularnog Kangooa.

Elroq je drugi električni model Škode u BiH uz redizajnirani Enyaq
Škoda sada ima dva električna modela u ponudi. Pored Enyaqa koji je stigao u osvježenom izdanju, domaći uvoznik je predstavio i manji Elroq od kojeg se očekuje da unaprijedi prodajne brojke.