Sajam automobila u Ženevi je prošlost, događaj seli u Katar
Ukida se jedan od najznačajnijih svjetskih sajmova automobila nakon skoro 120 godina postojanja. Organizatori su na veliku žalost objavili da se sajam u Ženevi više neće održavati, te da će se premjestiti u Katar.
Salon automobila u Ženevi neće se više održavati na teritoriji Švicarske. To su nažalost objavili organizatori jednog od najvažnijih profilnih događaja u Evropi, ali i u svijetu.
Prvo izdanje sajma automobila u Ženevi održano je davne 1905. godine. Od tada je sajam eksponencijalno rastao i postao jedan od najvažnijih i najprestižnijih automobilskih događaja s kojeg je i BIHAMK magazin od 2007. godine redovno donosio zanimljive reportaže i preglede noviteta. Pandemija koronavirusa je očigledno nepopravljivo uticala na ovaj događaj. Izdanje za 2020. je otkazano zbog ograničenja nametnutih pandemijom. I izdanja za 2021., 2022. i 2023. godinu su takođe otkazana.
Sajam se na radost pojedinaca ove godine vratio u Ženevu, ali s veoma smanjenim brojem izlagača i, implicitno, posjetilaca. Naime, tek devet automobilskih proizvođača je bilo prisutno, a iz Evrope su bili samo Renault i Dacia. Sajam je bio popunjen kineskim proizvođačima, koji su vidjeli priliku za promociju pred evropskim medijima i posjetiocima.
Organizatori su analizirali budućnost Salona i, nažalost, nisu došli s dobrim vijestima, u kontekstu u kojem su upravo najavili da će izdanje 2025. biti otkazano, odnosno da će biti premješteno u Katar. Razlozi su višestruki, a najznačajniji su nezainteresiranost proizvođača, konkurencija salona u Parizu i Minhenu, ali i ulaganja potrebna za organizaciju događaja ovakvog obima.
Povezane novosti

Protivno trendovima: Smart priprema prvu limuzinu u historiji brenda
Smart priprema novi model koji će biti direktan konkurent Tesla Modelu 3. Novi model će se zvati Smart #6 i bit će prva limuzina u historiji brenda.

Audi se oprostio A4, na bh. tržište stigao atraktivni A5
Čak tri legende iz Ingolstadta ispraćene su u penziju, ali samo jedna je dobila nasljednika. Audi se oprostio od TT, R8 i A4, a samo je potonji dobio nasljednika u obliku A5. Cijene u BiH počinju od 77.396 KM za A5 sedan i od 78.960 KM za Avant verziju.

Toyotina nova generacija pogona na hidrogen ima 20% veću autonomiju
Toyota je zvanično predstavila novu generaciju pogonskih agregata na hidrogen. Nova ažurirana tehnologija japanskog brenda obećava nekoliko poboljšanja, uključujući 20% povećanje dometa u odnosu na trenutnu generaciju motora na vodik.