Sajam automobila u Ženevi je prošlost, događaj seli u Katar
Ukida se jedan od najznačajnijih svjetskih sajmova automobila nakon skoro 120 godina postojanja. Organizatori su na veliku žalost objavili da se sajam u Ženevi više neće održavati, te da će se premjestiti u Katar.
Salon automobila u Ženevi neće se više održavati na teritoriji Švicarske. To su nažalost objavili organizatori jednog od najvažnijih profilnih događaja u Evropi, ali i u svijetu.
Prvo izdanje sajma automobila u Ženevi održano je davne 1905. godine. Od tada je sajam eksponencijalno rastao i postao jedan od najvažnijih i najprestižnijih automobilskih događaja s kojeg je i BIHAMK magazin od 2007. godine redovno donosio zanimljive reportaže i preglede noviteta. Pandemija koronavirusa je očigledno nepopravljivo uticala na ovaj događaj. Izdanje za 2020. je otkazano zbog ograničenja nametnutih pandemijom. I izdanja za 2021., 2022. i 2023. godinu su takođe otkazana.
Sajam se na radost pojedinaca ove godine vratio u Ženevu, ali s veoma smanjenim brojem izlagača i, implicitno, posjetilaca. Naime, tek devet automobilskih proizvođača je bilo prisutno, a iz Evrope su bili samo Renault i Dacia. Sajam je bio popunjen kineskim proizvođačima, koji su vidjeli priliku za promociju pred evropskim medijima i posjetiocima.
Organizatori su analizirali budućnost Salona i, nažalost, nisu došli s dobrim vijestima, u kontekstu u kojem su upravo najavili da će izdanje 2025. biti otkazano, odnosno da će biti premješteno u Katar. Razlozi su višestruki, a najznačajniji su nezainteresiranost proizvođača, konkurencija salona u Parizu i Minhenu, ali i ulaganja potrebna za organizaciju događaja ovakvog obima.
Povezane novosti

Novi Grandland Electric AWD: Prvi električni Opel s pogonom na sve točkove
Opel je lansirao novu verziju Grandland Electric. Nova verzija dobija pogon na sva četiri točka i pogonski sklop koji razvija 325 konjskih snaga uz domet veći od 500 kilometara.

Nova Fiat Grande Panda u BiH: Odrasla, tehnološki zrela i pristupačna
Fiat se vraća u B segment s potpuno novom Grande Pandom, koja predstavlja spoj italijanskog dizajna, inovativnih tehnologija i ekološke odgovornosti. Razvijena na globalnoj Stellantis "Smart Car Platform" nudi veselu vožnju po pristupačnoj cijeni.

Šef Mercedesa kritikuje plan EU o zabrani automobila sa SUS motorima od 2035. godine
Ola Kallenius, šef Mercedes-Benza i predsjednik Evropskog udruženja proizvođača automobila, upozorava da bi ovaj plan mogao dovesti do kolapsa evropskog tržišta automobila i da je potreban "poziv na buđenje realnosti".