Što godine odmiču, a tehnologija ubrzava naš život, sve je češća i veća čovjekova borba s vremenom. Ustani na vrijeme, kreni na vrijeme, dođi na vrijeme... svakodnevna su obaveza zbog koje svaki čas pogledamo na sat (po već stvorenoj navici i na mobitel) bojeći se da ne zakasnimo ili pokušavamo da uhvatimo posljednji minut. To katkad izaziva stres koji nas prati dok vozimo automobil, trčimo prema autobusu, ulazu na avion ili na željeznički peron... Čovjekova trka s vremenom podudara se s opasnošću posebno u cestovnom prometu i nerijetko se tragično završava.
Trka nas prati i na godišnjem odmoru, posebno ako je u putovanje do odredišta uključeno i korištenje trajekta s kopna na otok ili obratno. Na trajekt treba doći na vrijeme, jer on pri polasku, ali i dolasku na odredište u minutu poštuje red plovidbe u što sam se i sam uvjerio prevozeći se iz Valbiske na Krku do Meraga na Cresu. ''Mi ne smijemo kasniti ni minutu'', pojasnio mi je kapetan pojasnivši da je uz sigurnu plovidbu polazak i dolazak po redu plovidbe također primarna obaveza posade.
Ovim povodom prisjećam se displeja na nekoliko tramvajskih stanica u Sarajevu koji primjera radi nerijetko pokazuju da će tramvaj stići za tri minuta, ali se to u nekom trenu ''popravi'' na šest minuta, a vozilo dođe tek nakon jedanaest minuta čekanja. I niko to već mjesecima ne ispravlja! Ko to ne uzima u obzir nikad neće stići na vrijeme, bez obzira na to što se vozi novim – modernim tramvajem!
U skladu s ljetnom sezonom, masovnim putovanjima i različitim intenzitetom saobraćaja dok pakujete stvari koje nosite sobom, savjetujem vam da se naoružate strpljenjem. Ono će vam vožnju učiniti ugodnom a ne tegobnom te ćete živi i zdravi stići na odredište.
Povezane novosti

Pijaca na Čobanovom grmu
Iz Londona naš saradnik piše o Shepherd Bushu, jednoj od najživljih i najstarijih pijaca u ovom gradu koja i danas živi svojim ritmom, onim u ritmu slavnih Mućki.

Novi grantom EU ubrzan početak izgradnje još jedne dionice autoceste u BiH
10,7 miliona eura je zapravo samo djelić sredstava koja su već za izgradnju dionice Mostar sjever – Mostar jug izdvojili Evropska unija i EBRD.

Uticaj Tome Vinkovića i Harryja Fergusona na agrarnu revoluciju u Hercegovini
Tomo Vinković simbolizira otpornost, Goldoni preciznost, a IMT Ferguson snagu. Priča traktorima i o tome kako se konopom palio Tomo, kako je Goldoni orao daidžine vinograde i kako je Šerifan u Fergusonu osvojio svoju slobodu.