Ovog proljeća probeharala je i domaća ekonomija. Nakon uspješnog poslovanja u prva tri mjeseca ove godine (o čemu svjedoče izjave nekolicine uglednih domaćih i inostranih privrednika), april je u našu još uvijek sumornu ekonomsku stvarnost donio novi optimizam.
Tokom četvrtog mjeseca ove godine u pogon je ušlo nekoliko fabrika, tvornica i proizvodnih industrijskih objekata, otvoreni su novi trgovački centri, zaposleni novi radnici, ugovorene nove investicije. Tokovi kapitala, domaćeg i stranog kreću se u pozitivnom smjeru unatoč postpandemijskom šoku i problemima uzrokovanim agresijom Rusije na Ukrajinu. Stranci ne odustaju od Bosne i Hercegovine, a domaći vlasnici kapitala ulažu u razvoj vlastitih biznisa, duboko uvjereni u moguć oporavak i brži rast nacionalne ekonomije. Rečeno potkrepljujemo sljedećim činjenicama:
Federacija BiH u martu je smanjila nezaposlenost i taj trend u ovom času nije upitan. Biznismen Ante Vidačak je preuzeo Soko – bravarstvo i limarstvo; Bingo investirao u novu farmu pilića, a Igman otvorio novu proizvodnu liniju i zaposlio više od 370 radnica i radnika; otvoren je tržni centar Vujević u Vitezu; Kovgiko iz Živinica kupio proizvođača kečapa "NAPCO BEDS"; njemački MAHLE investira u najveću fabriku u auto-industriji u BiH, Elektroprivreda BiH formirala novo preduzeće; dogovoreno zajedničko ulaganje njemačkog i poljskog kapitala u tvornicu obuće u Novom Travniku; zapošljavanjem 180 novih radnica i radnika Transcom nastavlja širenje u Bosni i Hercegovini; u Bratuncu otvorena nova tvornica municije; Vlasenica ulaže 13 miliona KM u razvoj ski-centra Igrišta, itd.
Nakon izvjesnog zatišja, pažnja vlasti i poslovnih ljudi ponovo je usmjerena na rad i razvoj poslovno-industrijskih zona kao svojevrsnog porodilišta malih i srednjih preduzeća. Novac za to veoma transparentno i ovog proljeća stiže iz Evropske banke za obnovu i razvoj, kantonalnih i entitetskih budžeta a investira se širom Bosne i Hercegovine. Atraktivne za započinjanje biznisa, razvoj djelatnosti, proizvodnju malih serija, dijelova i gotovih proizvoda one u većini lokalnih zajednica postaju mjesto novog zapošljavanja i razmišljanja o budućnosti. Ne samo u poslovnom smislu.
Povezane novosti

Hrana bez mana
Zdrava hrana je uvjet za zdrav život baš kao i čist zrak, nezagađena voda i tlo. O tome pojedinačno ili organizirano svako mora da vodi računa. Nažalost u praksi je to drugačije.

Žuti Porsche za Roberta Redforda
Ako bi neko auto trebalo simbolizirati Redforda, to mora biti Porsche. Jer je to bio pravi laf koji je znao put kojim je trebalo ići. Brz, precizan i neuhvatljiv. Plemenito divlji bio je Žuti. Pobjegao je u planine Utaha i pronašao novi svijet.

DR Automobiles: Talijanski doktori za ''Kineze''
Poznato je da je Italija dom mnogih malih proizvođača automobila, ali tu je uglavnom riječ o markama koje su rijetkost i koje ni na Apeninima ne viđate svaki dan. Nasuprot tome, auti nama nepoznatih brandova su skoro na svakom ćošku .