Čitajući šta se u svijetu oko nas događa u vezi sa ekspanzijom automobila na električni pogon i infrastrukturom koja je podržava, često se pitam kada će kod nas njihovo masovnije uvođenje u upotrebu postati praksa. Naime, onaj mali broj elektromobila koji su sada u prometu rezultat je izbora i spremnosti pojedinaca da se voze na struju, a ne procesa i strategije koje je osmislila država ili neko drugi. No, nakon niza događaja u maju ove godine, čini se da smo tu stvar konačno prelomili preko koljena. U Sarajevu je održan prvi sajam elektromobila. Bio je jednodnevan, ali kao događaj i poruka veoma važan. Uz to, opština Novo Sarajevo je odlučila da u njenom voznom parku budu samo vozila na električni pogon, dakle limuzina u kojoj se vozi načelnik, ali i automobili što ih koriste razne opštinske službe. Povrh svega, Vlada Federacije Bosne i Hercegovine donijela je odluku o subvencioniranju kupovine ovih vozila. Ali, da bi zamjena benzinaca i dizelaša bila brža i opšteprihvaćena, u taj proces bi trebalo da se uključi još mnogo aktera. Jedan od važnih su banke jer povoljnijim kreditima za nabavku elektromobila mogu privući veliki broj klijenata – potencijalnih kupaca. Što ih bude više i zrak koji udišemo će biti čistiji.
Povezane novosti
Fiat 850, ili šta je donijela mudrost?
Ovo je priča o odrastanju u Sarajevu, prvim plivačkim zaveslajima na Makarskoj rivijeri, uzorima koje odlaze i autu koje se pamti.
Vraćam se majci u Bosnu
Moguće posljedice novog vala stečaja u Evropi mogu biti prekidi narudžbi iz BiH, povratak bauštelaca u domovinu i smanjen priliv deviznih doznaka što ih naši ljudi tamo zaposleni šalju rodbini.
Rast i propast
Šta je važnije – ekonomski rast ili zaštita okoliša, pitanje je kojim su se bavili mnogi stručnjaci, a naš saradnik donosi priču o regionalnom pogledu na njega, kao i šta mi u BiH (ne) radimo...