Čitajući šta se u svijetu oko nas događa u vezi sa ekspanzijom automobila na električni pogon i infrastrukturom koja je podržava, često se pitam kada će kod nas njihovo masovnije uvođenje u upotrebu postati praksa. Naime, onaj mali broj elektromobila koji su sada u prometu rezultat je izbora i spremnosti pojedinaca da se voze na struju, a ne procesa i strategije koje je osmislila država ili neko drugi. No, nakon niza događaja u maju ove godine, čini se da smo tu stvar konačno prelomili preko koljena. U Sarajevu je održan prvi sajam elektromobila. Bio je jednodnevan, ali kao događaj i poruka veoma važan. Uz to, opština Novo Sarajevo je odlučila da u njenom voznom parku budu samo vozila na električni pogon, dakle limuzina u kojoj se vozi načelnik, ali i automobili što ih koriste razne opštinske službe. Povrh svega, Vlada Federacije Bosne i Hercegovine donijela je odluku o subvencioniranju kupovine ovih vozila. Ali, da bi zamjena benzinaca i dizelaša bila brža i opšteprihvaćena, u taj proces bi trebalo da se uključi još mnogo aktera. Jedan od važnih su banke jer povoljnijim kreditima za nabavku elektromobila mogu privući veliki broj klijenata – potencijalnih kupaca. Što ih bude više i zrak koji udišemo će biti čistiji.
Povezane novosti

Motorne saonice Knez: Grunfov san
U duhu legendarnog stripa Alan Ford, kroz priču o Marku Knezu i njegovim motornim saonicama, Ahmed Burić oživljava duh zanesenjaka. Između muzeja, snijega i snova, piše o ljudima koji su vjerovali da svijet mogu promijeniti – makar i propelerom na suhom.

Hrana bez mana
Zdrava hrana je uvjet za zdrav život baš kao i čist zrak, nezagađena voda i tlo. O tome pojedinačno ili organizirano svako mora da vodi računa. Nažalost u praksi je to drugačije.

Žuti Porsche za Roberta Redforda
Ako bi neko auto trebalo simbolizirati Redforda, to mora biti Porsche. Jer je to bio pravi laf koji je znao put kojim je trebalo ići. Brz, precizan i neuhvatljiv. Plemenito divlji bio je Žuti. Pobjegao je u planine Utaha i pronašao novi svijet.