Audi R8, prvi i jedini superautomobil marke s ‘’četiri prstena’’, službeno je izašao iz proizvodnje nakon 17 godina provedenih na tržištu. Posljednji primjerak poznatog performansnog modela napustio je kapiju tvornice Audi Böllinger Höfe, smještene u gradu Heilbronn u Njemačkoj.
Zadnji i ujedno jubilarni primjerak Audija R8 obojen je u Vegas žutu boju i dio je ograničene serije Performance Quattro Edition. Finalni primjerak njemačkog superautomobila opremljen je paketom eksterijera koji uključuje specifične elemente od karbonskih vlakana, kao i felge od 20 inča.
Audi R8 je prvi put predstavljen 2007. godine, prvo sa 4,2-litarskim V8 motorom od 420 konjskih snaga. Kasnije je uslijedio 5,2-litarski V10 motor sa 525 KS, koji je ustvario razvio Lamborghini. Prva generacija osvježena 2012. i proizvodila se do 2015. godine.
Te iste godine, Audi je na sajmu automobila u Ženevi zvanično predstavio novu generaciju R8, koja je ažurirana 2019. godine. U ponudi obje generacije bila je i kabriolet verzija Audi R8 Spyder.
Prvobitni Audijev plan bio je da se proizvodnja R8 okonča krajem 2023. godine. Međutim, zbog velike potražnje, njemački proizvođač odlučio je da prolongira njegovu proizvodnju skoro do kraja marta 2024. kada je službeno i ugašen.
Audi R8 ostat će upamćen kao jedan od onih koji su ostavili traga u autoindustriji. Svojevremeno je šestostruki pobjednik 24 sata Le Mansa i nekadašnji F1 vozač, Jacky Ickx, opisao R8 najupravljivijim cestovnim automobilom iz svoje ere.
Audi za sada ne planira lansirati direktnog nasljednika R8, mada se već neko vrijeme špekuliše o električnom sportisti sličnih karakteristika.
Povezane novosti
Škoda za 12 godina proizvela pet miliona motora EA 211
U matičnoj tvornici u Mlada Boleslav, Škoda je proizvela pet miliona benzinskih motora Volkswagen Grupe serije EA 211. Škodi je za ovaj jubilej trebalo 12 godina, iako se češki proizvođač može pohvaliti 125-godišnjom proizvodnjom motora.
Novi Ford Mustang GTD je najbrži američki serijski automobil na Nurburgringu
Ford Mustang GTD, najsnažnija verzija američkog performansnog automobila, postavio je novi rekord na Nurburgring Nordschleife. Tačnije, Mustang je službeno najbrži američki serijski automobil na legendarnoj stazi, s vremenom kruga ispod 7 minuta.
Veliki lobi u Evropi za nove automobile sa SUS motorima nakon 2035.
Evropska narodna partija, najveća politička grupacija u Evropskoj uniji, želi izmijeniti sporazum o zabrani prodaje novih automobila s motorima s unutrašnjim sagorijevanjem. EPP želi dozvoliti prodaju novih automobila sa SUS motorima nakon 2035. godine.