Audi R8, prvi i jedini superautomobil marke s ‘’četiri prstena’’, službeno je izašao iz proizvodnje nakon 17 godina provedenih na tržištu. Posljednji primjerak poznatog performansnog modela napustio je kapiju tvornice Audi Böllinger Höfe, smještene u gradu Heilbronn u Njemačkoj.
Zadnji i ujedno jubilarni primjerak Audija R8 obojen je u Vegas žutu boju i dio je ograničene serije Performance Quattro Edition. Finalni primjerak njemačkog superautomobila opremljen je paketom eksterijera koji uključuje specifične elemente od karbonskih vlakana, kao i felge od 20 inča.
Audi R8 je prvi put predstavljen 2007. godine, prvo sa 4,2-litarskim V8 motorom od 420 konjskih snaga. Kasnije je uslijedio 5,2-litarski V10 motor sa 525 KS, koji je ustvario razvio Lamborghini. Prva generacija osvježena 2012. i proizvodila se do 2015. godine.
Te iste godine, Audi je na sajmu automobila u Ženevi zvanično predstavio novu generaciju R8, koja je ažurirana 2019. godine. U ponudi obje generacije bila je i kabriolet verzija Audi R8 Spyder.
Prvobitni Audijev plan bio je da se proizvodnja R8 okonča krajem 2023. godine. Međutim, zbog velike potražnje, njemački proizvođač odlučio je da prolongira njegovu proizvodnju skoro do kraja marta 2024. kada je službeno i ugašen.
Audi R8 ostat će upamćen kao jedan od onih koji su ostavili traga u autoindustriji. Svojevremeno je šestostruki pobjednik 24 sata Le Mansa i nekadašnji F1 vozač, Jacky Ickx, opisao R8 najupravljivijim cestovnim automobilom iz svoje ere.
Audi za sada ne planira lansirati direktnog nasljednika R8, mada se već neko vrijeme špekuliše o električnom sportisti sličnih karakteristika.
Povezane novosti

Nema zime za benzince, novi BMW M3 će koristiti motor sa šest cilindara
Mnogo se nagađalo o sljedećem BMW-u M3. Znamo da će biti električni, sa 800-voltnom arhitekturom koja će isporučivati preko 700 KS. Ipak, u ponudi će i dalje ostati šestocilindarski benzinac.

Nije iznenađenje: Dacia Duster je najprodavaniji SUV u B segmentu u Evropi
Rast brenda Dacia više nije iznenađenje. Rumunski brend je izgradio imidž pouzdane i pristupačne marke, zbog čega danas ima dva modela u 10 najprodavanijih automobila u Evropi. Nakon Sandera, sad se nametnuo i Duster u popularnom B-SUV segmentu.

Toyota Aygo X redizajn: Gradski šarmer je postao najmanji hibridni model brenda
Najmanji model japanskog brenda na evropskom tržištu je optički osvježen, ali je veća novost hibridni motor ispod prednjeg poklopca. Uz novi izgled i novi pogonski sklop, Aygo X se sada nudi i s novom linijom opreme GR Sport.