Audi R8, prvi i jedini superautomobil marke s ‘’četiri prstena’’, službeno je izašao iz proizvodnje nakon 17 godina provedenih na tržištu. Posljednji primjerak poznatog performansnog modela napustio je kapiju tvornice Audi Böllinger Höfe, smještene u gradu Heilbronn u Njemačkoj.
Zadnji i ujedno jubilarni primjerak Audija R8 obojen je u Vegas žutu boju i dio je ograničene serije Performance Quattro Edition. Finalni primjerak njemačkog superautomobila opremljen je paketom eksterijera koji uključuje specifične elemente od karbonskih vlakana, kao i felge od 20 inča.
Audi R8 je prvi put predstavljen 2007. godine, prvo sa 4,2-litarskim V8 motorom od 420 konjskih snaga. Kasnije je uslijedio 5,2-litarski V10 motor sa 525 KS, koji je ustvario razvio Lamborghini. Prva generacija osvježena 2012. i proizvodila se do 2015. godine.
Te iste godine, Audi je na sajmu automobila u Ženevi zvanično predstavio novu generaciju R8, koja je ažurirana 2019. godine. U ponudi obje generacije bila je i kabriolet verzija Audi R8 Spyder.
Prvobitni Audijev plan bio je da se proizvodnja R8 okonča krajem 2023. godine. Međutim, zbog velike potražnje, njemački proizvođač odlučio je da prolongira njegovu proizvodnju skoro do kraja marta 2024. kada je službeno i ugašen.
Audi R8 ostat će upamćen kao jedan od onih koji su ostavili traga u autoindustriji. Svojevremeno je šestostruki pobjednik 24 sata Le Mansa i nekadašnji F1 vozač, Jacky Ickx, opisao R8 najupravljivijim cestovnim automobilom iz svoje ere.
Audi za sada ne planira lansirati direktnog nasljednika R8, mada se već neko vrijeme špekuliše o električnom sportisti sličnih karakteristika.
Povezane novosti
Ford slavi 60 godina kultnog Mustanga
Kultni Mustang nastao je 1964., u godini kada je Cassius Clay postao Muhammad Ali, Martin Luther King dobio Nobelovu nagradu za mir, a Beatlesi izazvali ludnicu kada su prvi put stigli u Ameriku. U svemu tome je rođen model koji je postao prava legenda.
Citroen počeo primati narudžbe za novu generaciju C3 i e-C3
Poznate su cijene za novi C3 na bh. tržištu, koji će pored benzinske po prvi put biti dostupan u električnoj verziji. Osnovni benzinac sa 100 KS starta s cijenom od 30.992 KM, dok elektična varijanta ima početnu cijenu od 47.517 KM bez subvencije.
Opel predstavlja novu generaciju Grandlanda
Druga generacija Grandlanda veliki je korak naprijed za Opel koji želi elektromobilnost učiniti još privlačnijom. Radi se o prvom Opelovom modelu koji se temelji na Stellantis STLA Medium platformi za električna vozila.