Ovo je najveći festival Volkswagen Bulli kombi modela, a ove godine ga je posjetilo više od 12.000 zaljubljenika koji su dovezli preko 6.000 raznoraznih Volkswagen kampera i buseva. Sajam se održao na poznatom Hanoverskom sajmištu koji je prošlog vikenda bio centar univerzuma za VW Bulli fanove iz preko 35 zemalja. Entuzijazam prema VW Bulliju je internacionalni fenomen koji kroz više generacija promoviše slobodu i pozitivne vibracije, još od 1960-ih.

Festival je otvoren konvojem od 75 kampera svih 7 generacija VW Transporter modela, koji se provezao kroz Hanover od fabrike do festivalske lokacije. Konvoj je predvodio CEO Volkswagen NFZ, Carsten Intra u T1 Samba bus-u proizvedenom 1963. model poznat po 23 prozora. ''Bulli je oduvijek predstavljao slobodu i nezavisnost.'', rekao je Intra. ''Naša kompanija već 70 godina proslavlja i promoviše ovaj poseban način života sa našim Volkswagen kamperima. Ovdje smo ih okupili sve, od najstarijih T1 do najnovijeg, potpuno električnog ID. Buzz koji nosi isti genetski kod.''

Festival je obilježila i premijera ID. Buzz varijante sa dugim osovinskim razmakom, koji će u putničkoj verziji imati konfiguracije do 7 sjedišta, značajno unaprijeđenu praktičnost i veću bateriju koja će kod ove verzije imati kapacitet od 85 kWh.
Povezane novosti
Kineski Geely otvorio najveći centar na svijetu za testiranje vozila
Geely Auto Group je predstavio Geely Safety Centre, sada najveći i najnapredniji centar za testiranje automobilske sigurnosti na svijetu. Centar za sigurnost, smješten u istočnoj Kini (Ningbo), prostire se na 45.000 kvadratnih metara.
Premijera novog Audija Q3 i otvorenje Audi Progressive Showroom Concepta u Sarajevu
Povodom događaja Audi Winter Party, bh. javnosti premijerno je predstavljen potpuno novi Audi Q3, ali i svečano otvoren Audi Progressive Showroom Concept salon u okviru kompanije Porsche Sarajevo, jedinstven u ovom dijelu Evrope.
EU zvanično ukida zabranu motora s unutrašnjim sagorijevanjem od 2035. godine
Nakon pritiska sa svih strana, Evropska unija odustaje od plana zabrane prodaje automobila s motorima s unutrašnjim sagorijevanjem od 2035. godine. Umjesto toga, cilj je smanjenje emisije CO2 za 90% u odnosu na nivoe iz 2021. godine.