Volkswagen je službeno započeo proizvodnju električne limuzine ID.7 koja je premijerno predstavljena u aprilu ove godine. Ujedno je to i simboličan početak serijske proizvodnje, jer je proizvodnja u ograničenim količinama krenula već u junu. Auto bi u prodaju trebao stići tokom ove jeseni.
Proizvodnja električne limuzine ID.7 odvija se u Emdenu u Njemačkoj, gdje se izvorno proizvodio Passat, a danas se ovdje takođe proizvodi električni ID.4. Vrijedi napomenuti da je mala potražnja za modelom ID.4, koji se ujedno proizvodi u Zwickauu, dovela do dužeg godišnjeg odmora i odgode uvođenja treće smjene tokom juna. Iz tog je razloga je bio odgođen i službeni početak proizvodnje ID.7.
Dodajmo kako će se, za razliku od niza drugih električnih modela iz ID porodice, ID.7 proizvoditi samo u tvornici u Emdenu, odakle će krenuti na evropsko i sjevernoameričko tržište. Model namijenjen kineskom tržištu će se sklapati u zajedničkoj lokalnoj tvornici pod krovom grupacija FAW-Volkswagen ili SAIC Volkswagen.
Osnova električne limuzine ID.7 je standardna MEB platforma u čiju podnicu je integrisana dobro poznata baterija ukupnog kapaciteta 81 kW (neto - 77 kW), koju nude i drugi modeli iz ID porodice. Kasnije bi ponuda trebala biti proširena i novom baterijom s maksimalnim kapacitetom od 91 kWh (neto - 86 kWh).
Model s osnovnom baterijom u opremi ID.7 Pro trebao bi nuditi maksimalni domet do 615 km prema WLTP-u, dok bi model s jačom baterijom ID.7 Pro S nominalno trebao moći ostvariti do 700 km autonomije. Osnovna baterija može podnijeti punjenje od najviše 170 kW, ali bi veća baterija trebala podržavati brze punjače do 200kW, dodatno smanjujući vrijeme punjenja.
Još jedna zanimljivost za električnu limuzinu bit će novi elektromotor APP550 koji će premijerno biti predstavljen u jednom modelu na MEB platformi, a nudit će snagu do 210 kW. Za usporedbu dodajmo kako aktuelni ID modeli koriste elektromotor snage 150 kW, instaliran na zadnjoj osovini, dok 4x4 verzije imaju dodatni elektromotor od 80 kW na prednjoj osovini.
Limuzina ID.7 za sada će se nuditi samo sa zadnjim pogonom, ali u budućnosti očekujemo prezentaciju moćnije verzije GTX, opremljene s dva elektromotora. Odnosno, s većom kombinovanom snagom i pogonom na sve točkove.
Povezane novosti
Škoda za 12 godina proizvela pet miliona motora EA 211
U matičnoj tvornici u Mlada Boleslav, Škoda je proizvela pet miliona benzinskih motora Volkswagen Grupe serije EA 211. Škodi je za ovaj jubilej trebalo 12 godina, iako se češki proizvođač može pohvaliti 125-godišnjom proizvodnjom motora.
Novi Ford Mustang GTD je najbrži američki serijski automobil na Nurburgringu
Ford Mustang GTD, najsnažnija verzija američkog performansnog automobila, postavio je novi rekord na Nurburgring Nordschleife. Tačnije, Mustang je službeno najbrži američki serijski automobil na legendarnoj stazi, s vremenom kruga ispod 7 minuta.
Veliki lobi u Evropi za nove automobile sa SUS motorima nakon 2035.
Evropska narodna partija, najveća politička grupacija u Evropskoj uniji, želi izmijeniti sporazum o zabrani prodaje novih automobila s motorima s unutrašnjim sagorijevanjem. EPP želi dozvoliti prodaju novih automobila sa SUS motorima nakon 2035. godine.