Volkswagen je službeno započeo proizvodnju električne limuzine ID.7 koja je premijerno predstavljena u aprilu ove godine. Ujedno je to i simboličan početak serijske proizvodnje, jer je proizvodnja u ograničenim količinama krenula već u junu. Auto bi u prodaju trebao stići tokom ove jeseni.
Proizvodnja električne limuzine ID.7 odvija se u Emdenu u Njemačkoj, gdje se izvorno proizvodio Passat, a danas se ovdje takođe proizvodi električni ID.4. Vrijedi napomenuti da je mala potražnja za modelom ID.4, koji se ujedno proizvodi u Zwickauu, dovela do dužeg godišnjeg odmora i odgode uvođenja treće smjene tokom juna. Iz tog je razloga je bio odgođen i službeni početak proizvodnje ID.7.
Dodajmo kako će se, za razliku od niza drugih električnih modela iz ID porodice, ID.7 proizvoditi samo u tvornici u Emdenu, odakle će krenuti na evropsko i sjevernoameričko tržište. Model namijenjen kineskom tržištu će se sklapati u zajedničkoj lokalnoj tvornici pod krovom grupacija FAW-Volkswagen ili SAIC Volkswagen.
Osnova električne limuzine ID.7 je standardna MEB platforma u čiju podnicu je integrisana dobro poznata baterija ukupnog kapaciteta 81 kW (neto - 77 kW), koju nude i drugi modeli iz ID porodice. Kasnije bi ponuda trebala biti proširena i novom baterijom s maksimalnim kapacitetom od 91 kWh (neto - 86 kWh).
Model s osnovnom baterijom u opremi ID.7 Pro trebao bi nuditi maksimalni domet do 615 km prema WLTP-u, dok bi model s jačom baterijom ID.7 Pro S nominalno trebao moći ostvariti do 700 km autonomije. Osnovna baterija može podnijeti punjenje od najviše 170 kW, ali bi veća baterija trebala podržavati brze punjače do 200kW, dodatno smanjujući vrijeme punjenja.
Još jedna zanimljivost za električnu limuzinu bit će novi elektromotor APP550 koji će premijerno biti predstavljen u jednom modelu na MEB platformi, a nudit će snagu do 210 kW. Za usporedbu dodajmo kako aktuelni ID modeli koriste elektromotor snage 150 kW, instaliran na zadnjoj osovini, dok 4x4 verzije imaju dodatni elektromotor od 80 kW na prednjoj osovini.
Limuzina ID.7 za sada će se nuditi samo sa zadnjim pogonom, ali u budućnosti očekujemo prezentaciju moćnije verzije GTX, opremljene s dva elektromotora. Odnosno, s većom kombinovanom snagom i pogonom na sve točkove.
Povezane novosti

Novi Grandland Electric AWD: Prvi električni Opel s pogonom na sve točkove
Opel je lansirao novu verziju Grandland Electric. Nova verzija dobija pogon na sva četiri točka i pogonski sklop koji razvija 325 konjskih snaga uz domet veći od 500 kilometara.

Nova Fiat Grande Panda u BiH: Odrasla, tehnološki zrela i pristupačna
Fiat se vraća u B segment s potpuno novom Grande Pandom, koja predstavlja spoj italijanskog dizajna, inovativnih tehnologija i ekološke odgovornosti. Razvijena na globalnoj Stellantis "Smart Car Platform" nudi veselu vožnju po pristupačnoj cijeni.

Šef Mercedesa kritikuje plan EU o zabrani automobila sa SUS motorima od 2035. godine
Ola Kallenius, šef Mercedes-Benza i predsjednik Evropskog udruženja proizvođača automobila, upozorava da bi ovaj plan mogao dovesti do kolapsa evropskog tržišta automobila i da je potreban "poziv na buđenje realnosti".