Volkswagen planira zaustaviti proizvodnju električnih vozila u Dresdenu
Usljed slabe potražnje, Volkswagen grupa planira prekinuti proizvodnju u svojoj tvornici u Dresdenu u Njemačkoj. Tim potezom novi izvršni direktor Oliver Blume želi da smanji troškove i poveća dobit, piše magazin Automobilwoche.
Tvornica, u kojoj je prošle godine proizvedeno 6.500 modela električnog ID.3, nastavit će raditi u određenom kapacitetu, a njenjih otprilike 300 radnika dobit će druge zadatke, piše magazin Automobilwoche. Novi CEO marke – Oliver Blume ima plan da time poveća dobiti od 10 milijardi eura do 2026. godine.
Godišnji operativni trošak pogona u Dresdenu je između 60 i 70 miliona eura, a ukidanje proizvodnje vozila uštedjelo bi oko 20 miliona eura godišnje, rekao je izvor za Bloomberg. Glasnogovornik VW-a odbio je komentarisati nagađanja.
Tvornica u Dresdenu otvorena je 2002. za proizvodnju vrhunskih modela kao što je VW Phaeton i nema proizvodnju karoserija, lakirnicu ili pogon za presovanje. Ovu modernu VW tvornicu nazivaju “Glaeserne Manufaktur” (staklena - prozirna tvornica). Ima staklenu fasadu tako da kupci mogu gledati završnu fazu sklapanja vozila. Tvornica u Dresdenu smatra se arhitektonskim draguljem i ujedno se koristi kao pozadina za događaje, ceremonije, koncerte i opere.
VW se u prelazu na električne automobile nadmeće s profitabilnijim proizvođačima automobila poput onih iz Grupe Stellantis. U Evropi, glavnom tržištu marke VW, potrošači osjećaju pritisak zbog viših troškova života usred skoka kamatnih stopa i zato je potražnja manja nego prije.
VW je prošle sedmice objavio da privremeno otpušta radnike u svom pogonu u Zwickauu, svojoj glavnoj tvornici električnih vozila u Njemačkoj, nakon što je postepeno ukidanje subvencija u zemlji uzrokovalo pad potražnje za njihovim električnim vozilima. Ovaj potez s tvornicom u Dresednu samo je domino efekat na tu odluku.
Povezane novosti

Protivno trendovima: Smart priprema prvu limuzinu u historiji brenda
Smart priprema novi model koji će biti direktan konkurent Tesla Modelu 3. Novi model će se zvati Smart #6 i bit će prva limuzina u historiji brenda.

Audi se oprostio A4, na bh. tržište stigao atraktivni A5
Čak tri legende iz Ingolstadta ispraćene su u penziju, ali samo jedna je dobila nasljednika. Audi se oprostio od TT, R8 i A4, a samo je potonji dobio nasljednika u obliku A5. Cijene u BiH počinju od 77.396 KM za A5 sedan i od 78.960 KM za Avant verziju.

Toyotina nova generacija pogona na hidrogen ima 20% veću autonomiju
Toyota je zvanično predstavila novu generaciju pogonskih agregata na hidrogen. Nova ažurirana tehnologija japanskog brenda obećava nekoliko poboljšanja, uključujući 20% povećanje dometa u odnosu na trenutnu generaciju motora na vodik.