Volkswagen planira zaustaviti proizvodnju električnih vozila u Dresdenu
Usljed slabe potražnje, Volkswagen grupa planira prekinuti proizvodnju u svojoj tvornici u Dresdenu u Njemačkoj. Tim potezom novi izvršni direktor Oliver Blume želi da smanji troškove i poveća dobit, piše magazin Automobilwoche.
Tvornica, u kojoj je prošle godine proizvedeno 6.500 modela električnog ID.3, nastavit će raditi u određenom kapacitetu, a njenjih otprilike 300 radnika dobit će druge zadatke, piše magazin Automobilwoche. Novi CEO marke – Oliver Blume ima plan da time poveća dobiti od 10 milijardi eura do 2026. godine.
Godišnji operativni trošak pogona u Dresdenu je između 60 i 70 miliona eura, a ukidanje proizvodnje vozila uštedjelo bi oko 20 miliona eura godišnje, rekao je izvor za Bloomberg. Glasnogovornik VW-a odbio je komentarisati nagađanja.
Tvornica u Dresdenu otvorena je 2002. za proizvodnju vrhunskih modela kao što je VW Phaeton i nema proizvodnju karoserija, lakirnicu ili pogon za presovanje. Ovu modernu VW tvornicu nazivaju “Glaeserne Manufaktur” (staklena - prozirna tvornica). Ima staklenu fasadu tako da kupci mogu gledati završnu fazu sklapanja vozila. Tvornica u Dresdenu smatra se arhitektonskim draguljem i ujedno se koristi kao pozadina za događaje, ceremonije, koncerte i opere.

VW se u prelazu na električne automobile nadmeće s profitabilnijim proizvođačima automobila poput onih iz Grupe Stellantis. U Evropi, glavnom tržištu marke VW, potrošači osjećaju pritisak zbog viših troškova života usred skoka kamatnih stopa i zato je potražnja manja nego prije.
VW je prošle sedmice objavio da privremeno otpušta radnike u svom pogonu u Zwickauu, svojoj glavnoj tvornici električnih vozila u Njemačkoj, nakon što je postepeno ukidanje subvencija u zemlji uzrokovalo pad potražnje za njihovim električnim vozilima. Ovaj potez s tvornicom u Dresednu samo je domino efekat na tu odluku.
Povezane novosti
Ažuriran Toyotin “električar”: Šta je sve novo na redizajniranom bZ4X?
Jedini električni model japanske marke doživio je blago zatezanje bora, ali i niz tehničkih nadogradnji. Naglasak je na snažnijim elektromotorima, novim baterijama i većoj autonomiji.
Kineski Leapmotor postigao rekord u novembru i prodao više od 70.000 automobila
Leapmotor je postavio novi mjesečni rekord isporuka u novembru, kada je kineski proizvođač isporučio 70.327 vozila, pretekavši Volvo globalno.
Renault 5 proizveden u 100.000 jedinica za samo 15 mjeseci
Proizvodnja električnog Renaulta 5 započela je u oktobru 2024. godine, a dostupan je za prodaju od ove godine. Sada je 100.000-ti električni Renault 5 proizveden u fabrici Ampere ElectriCity u Douaiju u Francuskoj.