Volkswagen je potvrdio širenje linije elekričnih automobila za 2026. Radi se o kompaktnom SUV-u, praktično višoj i čvršćoj verziji ID.3. Ovaj model će se proizvoditi u tvornici u Wolfsburgu na ažuriranoj platformi MEB Evo. Potvrda njegovog lansiranja dolazi nakon sastanka odbora koji je predstavio novu strategiju za Volkswagenovu mrežu tvornica do 2028. godine. Volkswagenov direktor proizvodnje Christian Vollmer rekao je da marka koristi prelaz na električnu mobilnost kao priliku za smanjenje složenosti proizvodnih operacija i povećanje efikasnosti tvornica.
Osim novog SUV-a, na proizvodnim trakama u Wolfsburgu nastavit će se proizvoditi Volkswagen Golf hatchback, čiji je značajan remont planiran početkom 2024. Osim toga, nova generacija nedavno otkrivenog Tiguana također će se proizvoditi u Wolfsburgu. U isto vrijeme, počevši od 2025. godine, Volkswagen Tayron - SUV sa 7 sjedišta, model koji će zamijeniti Tiguan Allspace, silazit će takođe sa proizvodne linije ove tvornice. Ipak, VW je plasirao veliku vijest za svoju matičnu fabriku. Naime, iz Wolfsfurga će izlaziti električni Golf 9, a to je planirano za 2028.
U isto vrijeme, strategija je ponovo pokrenula projekat Trinity, iz kojeg će izaći serijska verzija Volkswagenovog dugoočekivanog flagship modela. Budući da VW odbacuje tradiciju posvećenosti određenog modela tvornici i u cilju efikasnije proizvodnje mijenja raspored postojećih automobila u njima, u staroj Trabantovoj tvornici u Zwickauu bit će sklapan novi premium električni sedan.
Povezane novosti

Novi Grandland Electric AWD: Prvi električni Opel s pogonom na sve točkove
Opel je lansirao novu verziju Grandland Electric. Nova verzija dobija pogon na sva četiri točka i pogonski sklop koji razvija 325 konjskih snaga uz domet veći od 500 kilometara.

Nova Fiat Grande Panda u BiH: Odrasla, tehnološki zrela i pristupačna
Fiat se vraća u B segment s potpuno novom Grande Pandom, koja predstavlja spoj italijanskog dizajna, inovativnih tehnologija i ekološke odgovornosti. Razvijena na globalnoj Stellantis "Smart Car Platform" nudi veselu vožnju po pristupačnoj cijeni.

Šef Mercedesa kritikuje plan EU o zabrani automobila sa SUS motorima od 2035. godine
Ola Kallenius, šef Mercedes-Benza i predsjednik Evropskog udruženja proizvođača automobila, upozorava da bi ovaj plan mogao dovesti do kolapsa evropskog tržišta automobila i da je potreban "poziv na buđenje realnosti".