Volkswagen je potvrdio širenje linije elekričnih automobila za 2026. Radi se o kompaktnom SUV-u, praktično višoj i čvršćoj verziji ID.3. Ovaj model će se proizvoditi u tvornici u Wolfsburgu na ažuriranoj platformi MEB Evo. Potvrda njegovog lansiranja dolazi nakon sastanka odbora koji je predstavio novu strategiju za Volkswagenovu mrežu tvornica do 2028. godine. Volkswagenov direktor proizvodnje Christian Vollmer rekao je da marka koristi prelaz na električnu mobilnost kao priliku za smanjenje složenosti proizvodnih operacija i povećanje efikasnosti tvornica.
Osim novog SUV-a, na proizvodnim trakama u Wolfsburgu nastavit će se proizvoditi Volkswagen Golf hatchback, čiji je značajan remont planiran početkom 2024. Osim toga, nova generacija nedavno otkrivenog Tiguana također će se proizvoditi u Wolfsburgu. U isto vrijeme, počevši od 2025. godine, Volkswagen Tayron - SUV sa 7 sjedišta, model koji će zamijeniti Tiguan Allspace, silazit će takođe sa proizvodne linije ove tvornice. Ipak, VW je plasirao veliku vijest za svoju matičnu fabriku. Naime, iz Wolfsfurga će izlaziti električni Golf 9, a to je planirano za 2028.
U isto vrijeme, strategija je ponovo pokrenula projekat Trinity, iz kojeg će izaći serijska verzija Volkswagenovog dugoočekivanog flagship modela. Budući da VW odbacuje tradiciju posvećenosti određenog modela tvornici i u cilju efikasnije proizvodnje mijenja raspored postojećih automobila u njima, u staroj Trabantovoj tvornici u Zwickauu bit će sklapan novi premium električni sedan.
Povezane novosti
Škoda za 12 godina proizvela pet miliona motora EA 211
U matičnoj tvornici u Mlada Boleslav, Škoda je proizvela pet miliona benzinskih motora Volkswagen Grupe serije EA 211. Škodi je za ovaj jubilej trebalo 12 godina, iako se češki proizvođač može pohvaliti 125-godišnjom proizvodnjom motora.
Novi Ford Mustang GTD je najbrži američki serijski automobil na Nurburgringu
Ford Mustang GTD, najsnažnija verzija američkog performansnog automobila, postavio je novi rekord na Nurburgring Nordschleife. Tačnije, Mustang je službeno najbrži američki serijski automobil na legendarnoj stazi, s vremenom kruga ispod 7 minuta.
Veliki lobi u Evropi za nove automobile sa SUS motorima nakon 2035.
Evropska narodna partija, najveća politička grupacija u Evropskoj uniji, želi izmijeniti sporazum o zabrani prodaje novih automobila s motorima s unutrašnjim sagorijevanjem. EPP želi dozvoliti prodaju novih automobila sa SUS motorima nakon 2035. godine.