Volkswagen Golf 8 mogao bi ostati u proizvodnji do 2035. godine
Prema riječima zvaničnika njemačkog brenda, trenutna generacija Volkswagen Golfa mogla bi se proizvoditi cijelu vječnost, odnosno 15 godina. Aktuelna Osmica bi trebala biti dostupna paralelno sa sljedećom generacijom, koja će biti isključivo električna.
Osma generacija Volkswagen Golfa posljednja je u ponudi koja će posjedovati termalni SUS motor. Prošle godine je brend iz Wolfsburga potvrdio da će sljedeća generacija njemačkog kompakta biti isključivo električna i da će biti lansirana 2028. godine.
Čak i po tom scenariju, izgleda da će trenutna proizvodnja Golfa biti nešto duža nego što se očekivalo. Prema riječima Kaija Grunitza, šefa tehničkog razvoja brenda, Volkswagen Golf 8 bi se mogao proizvoditi još 11 godina. To je Grunitz izjavio u intervjuu za holandsku verziju Top Geara.
Tako će se trenutni Volkswagen Golf 8 nuditi paralelno sa električnim modelom u dužini od sedam godina. Najvjerovatnije je takva strategija odabrana kako bi se olakšao prelazak na električne automobile. Ukoliko Volkswagen odluči da proizvodi trenutnu generaciju Golfa do 2035. godine, to bi za njega značilo period proizvodnje od čak 15 godina. Dakle, cijela vječnost u automobiliskom svijetu, pogotovo što niti jedan Golf prije toga nije toliko dugo bio u proizvodnji.
Podsjećamo, Volkswagen Golf 8 predstavljen je krajem 2019. godine, a u proizvodnju je krenuo početkom 2020. godine. Početkom ove godine, model je prošao facelift fazu i ta serija već ima nadimak Golf 8,5.
Povezane novosti

Protivno trendovima: Smart priprema prvu limuzinu u historiji brenda
Smart priprema novi model koji će biti direktan konkurent Tesla Modelu 3. Novi model će se zvati Smart #6 i bit će prva limuzina u historiji brenda.

Audi se oprostio A4, na bh. tržište stigao atraktivni A5
Čak tri legende iz Ingolstadta ispraćene su u penziju, ali samo jedna je dobila nasljednika. Audi se oprostio od TT, R8 i A4, a samo je potonji dobio nasljednika u obliku A5. Cijene u BiH počinju od 77.396 KM za A5 sedan i od 78.960 KM za Avant verziju.

Toyotina nova generacija pogona na hidrogen ima 20% veću autonomiju
Toyota je zvanično predstavila novu generaciju pogonskih agregata na hidrogen. Nova ažurirana tehnologija japanskog brenda obećava nekoliko poboljšanja, uključujući 20% povećanje dometa u odnosu na trenutnu generaciju motora na vodik.