Nakon što je 2021. godine nastavljen trend porasta broja registrovanih/registriranih vozila, koji je 2020. godine bio zaustavljen pojavom pandemije, u 2022. godini broj registrovanih/registriranih vozila je prestigao i nivo iz godine prije pandemije (1.175.731) i veći je za 0,77%.
Tokom 2022. godine došlo do smanjenja broja uvezenih rabljenih vozila za 3,38%, a trend smanjenja novih registrovanih/registriranih vozila se nastavio, te je taj broj u odnosu na prethodnu godinu manji za 1.062 vozila, odnosno 10,13%.
Upoređujući broj registrovanih/registriranih vozila po starosnoj strukturi, odnosno prema Euro standardima, kao i po vrsti pogonskog goriva možemo zaključiti da se kako starosna tako i ekološka struktura voznog parka u našoj zemlji iz godine u godinu mijenja i da na bosanskohercegovačkim cestama saobraća sve veći broj vozila sa višim Euro standardima i vozila koja za pogon koriste alternativna goriva, ali nažalost još uvijek ne istim intenzitetom kako raste ukupan broj vozila u našoj zemlji.
Kompletnu informaciju možete pogledati OVDJE.
Povezane novosti

Kineska vlada pooštrava pravila o subvencijama za elektrificirana vozila
Samo modeli koji nude više od 100 kilometara čisto električnog dometa i imaju nisku potrošnju energije i dalje će imati koristi od poreskih olakšica.

U vremenima sve skupljih automobila Dacia ostaje fokusirana na pristupačnost
Katrin Adt, nova izvršna direktorica Dacije, ima jasan plan kako bi brend nastavio ostvarivati uspjehe. U turbulentnim vremenima gdje su novi automobili sve skuplji, Dacia mora ponuditi "pristupačnu mobilnost i ličnu slobodu".

Instaliran novi brzi Moon Power punjač u Bijeljini
Ovaj korak predstavlja veliki iskorak za e-mobilnost u Bosni i Hercegovini, jer sada pokriva važan putni pravac prema Beogradu, Osijeku i drugim važnim gradovima u istočnom dijelu naše zemlje.