Nakon što je 2021. godine nastavljen trend porasta broja registrovanih/registriranih vozila, koji je 2020. godine bio zaustavljen pojavom pandemije, u 2022. godini broj registrovanih/registriranih vozila je prestigao i nivo iz godine prije pandemije (1.175.731) i veći je za 0,77%.
Tokom 2022. godine došlo do smanjenja broja uvezenih rabljenih vozila za 3,38%, a trend smanjenja novih registrovanih/registriranih vozila se nastavio, te je taj broj u odnosu na prethodnu godinu manji za 1.062 vozila, odnosno 10,13%.
Upoređujući broj registrovanih/registriranih vozila po starosnoj strukturi, odnosno prema Euro standardima, kao i po vrsti pogonskog goriva možemo zaključiti da se kako starosna tako i ekološka struktura voznog parka u našoj zemlji iz godine u godinu mijenja i da na bosanskohercegovačkim cestama saobraća sve veći broj vozila sa višim Euro standardima i vozila koja za pogon koriste alternativna goriva, ali nažalost još uvijek ne istim intenzitetom kako raste ukupan broj vozila u našoj zemlji.
Kompletnu informaciju možete pogledati OVDJE.
Povezane novosti
Premijera novog Audija Q3 i otvorenje Audi Progressive Showroom Concepta u Sarajevu
Povodom događaja Audi Winter Party, bh. javnosti premijerno je predstavljen potpuno novi Audi Q3, ali i svečano otvoren Audi Progressive Showroom Concept salon u okviru kompanije Porsche Sarajevo, jedinstven u ovom dijelu Evrope.
EU zvanično ukida zabranu motora s unutrašnjim sagorijevanjem od 2035. godine
Nakon pritiska sa svih strana, Evropska unija odustaje od plana zabrane prodaje automobila s motorima s unutrašnjim sagorijevanjem od 2035. godine. Umjesto toga, cilj je smanjenje emisije CO2 za 90% u odnosu na nivoe iz 2021. godine.
Cijene baterija nikada nisu bile niže, u 2026. godini predviđa se dodatni pad
U 2025. godini, troškovi baterija su dostigli svoj historijski minimum. Zbog toga električni automobili postaju sve jeftiniji, a najave stručnjaka su da će cijena dodatno padati i u 2026. godini.