Subaru WRX STI se vraća nakon tri godine pauze, dostupan isključivo s CVT mjenjačem
Subaru je zvanično predstavio novu generaciju WRX STI, najmoćniju i najiščekivaniju verziju kompaktne limuzine. Ime WRX STI se vraća nakon tri godine pauze, a novi model je dostupan isključivo s CVT automatskim mjenjačem.
Subaru je 2022. najavio da više neće proizvoditi WRX STI, jedan od omiljenih modela brenda. Tadašnja najava uslijedila je nekoliko mjeseci nakon lansiranja nove generacije WRX, nasljednika Impreze limuzine.
Sada, tri godine nakon te najave, Subaru je promijenio mišljenje i upravo je lansirao novu generaciju legendarnog WRX STI.
Novi model, predstavljen na Salonu automobila u Tokiju, kreiran je uz pomoć Subaru Tecnica International, odjeljenja za performanse japanske marke. Tako novi performansni model sada dobija snažniji motor, kao i nove elemente na karoseriji. Novi Subaru WRX STI bit će prepoznatljiv po aerodinamičnijoj karoseriji, koja uključuje proširena krila, spojler od karbonskih vlakana i brojne crne umetke.
Uz to, novi model dobija 19-inčne BBS točkove “obučene” u Michelin gume, Brembo kočnice, elektronski kontrolisane amortizere i poseban hladnjak za prenos koji je razvio Subaru Performance.
U kabini se nalaze i neke nove karakteristike, kao što su Recaro sjedišta, crveni sigurnosni pojasevi, brojne površine obrađene u sjajnoj crnoj boji i posebna pločica s brojem modela.
Ispod haube, 2,4-litarski 4-cilindrarski bokser motor WRX STI s turbo punjenjem sada razvija okruglo 300 konjskih snaga i 375 Nm obrtnog momenta.
U poređenju s običnim WRX-om, STI verzija ima 25 konjskih snaga i 25 Nm više. Međutim, nova generacija WRX STI nije toliko moćna u odnosu na prethodnu generaciju. Takođe, za razliku od prethodne generacije, novi WRX STI odbacuje ručni mjenjač u korist CVT automatskog mjenjača, nazvanog Subaru Performance Transmission. Za sada, Subaru nije otkrio performanse novog modela.
Nova generacija Subaru WRX STI će se proizvoditi u vrlo malom “tiražu”. Konkretno, proizvodnja će biti ograničena na samo 500 jedinica i bit će dostupna samo u Japanu.
Povezane novosti

Protivno trendovima: Smart priprema prvu limuzinu u historiji brenda
Smart priprema novi model koji će biti direktan konkurent Tesla Modelu 3. Novi model će se zvati Smart #6 i bit će prva limuzina u historiji brenda.

Audi se oprostio A4, na bh. tržište stigao atraktivni A5
Čak tri legende iz Ingolstadta ispraćene su u penziju, ali samo jedna je dobila nasljednika. Audi se oprostio od TT, R8 i A4, a samo je potonji dobio nasljednika u obliku A5. Cijene u BiH počinju od 77.396 KM za A5 sedan i od 78.960 KM za Avant verziju.

Toyotina nova generacija pogona na hidrogen ima 20% veću autonomiju
Toyota je zvanično predstavila novu generaciju pogonskih agregata na hidrogen. Nova ažurirana tehnologija japanskog brenda obećava nekoliko poboljšanja, uključujući 20% povećanje dometa u odnosu na trenutnu generaciju motora na vodik.