Trebalo je pet godina razvoja i testiranja, čak osam proizvedenih prototipova, 45 crash testova, uspješno završene evropske i američke homologacije i više od 1.6 miliona sati istraživanja i razvoja da prvi proizvodni primjerak Nevere siđe sa trake. Baš ovaj, prvi, boje reći nulti primjerak, sa serijskim brojem #000 ostat će u vlasništvu korporacije Bugatti Rimca. Iz ove kompanije navode da su prvi primjerci namijenjeni za kupce već u visokoj fazi proizvodnje. Tempo proizvodnje se podiže, sve do planiranih kapaciteta od 50 jedinica godišnje, koje će se isporučivati kupcima u cijelom svijetu.
Ovaj automobil očekuju širom svijeta, pa će se tako i isporučivati od Sjedinjenih Američkih Država, Evrope pa do Bliskog istoka i Azije. Grupa Bugatti Rimac već ima mreže od 25 službenih distributerskih partnera. Proizvođač navodi da je ovo bio izazovan period, u vremenu krize je teško bilo osigurati sve glavne komponente koje su morale biti posebno razvijene za Neveru.
Proces razvoja i homologacije, otkrivaju u Grupi, bio je izazovan za cijeli tim. Počevši od eksperimentalnih prototipova, preko validacijskih prototipova, a potom i predserijskih automobila. Tako je 18 prototipskih primjeraka Nevere mukotrpno testirano u svakom zamislivom okruženju i mjerljivom aspektu, od Arktičkog kruga do klimatske komore visoke vlažnosti od 48 stupnjeva Celzijusa. Osnivač i izvršni direktor Rimac Grupe Mate Rimac rekao je da je na početku Nevera projekta provedeno hiljade virtualnih simulacija i eksperimenata s iteracijama dizajna prije nego što je došlo vrijeme za stvaranje prvih voznih prototipova. "U to je vrijeme oko 300 ljudi radilo u tvrtki, a sada kada ulazimo u punu proizvodnju, naša se tvrtka upeterostručila i ima više od 1.500 kolega, dok je izgradnja našeg novog Rimac kampusa od 100.000 četvornih metara u tijeku", kazao je Rimac.
Dodao je kako će kampus s vremenom postati mjesto za nastavak proizvodnje Nevere, što ga čini četvrtom lokacijom gdje će se sklapati Nevera, nakon ranijih proizvodnih lokacija (Sveta Nedelja, Veliko Trgovišće) za faze prototipa i sadašnjeg proizvodnog pogona u Zagrebu.
Tako se, paralelno s razvojem Nevere, Rimac Grupa ubrzano širila: rekonstrukcijom organizacije u Rimac Technology i Bugatti Rimac, uvođenjem novih poslovnih procesa, brojem ljudi, konstantno tražeći više prostora.
Inače, Rimac Nevera postavila je nova mjerila za performanse automobila. Četiri elektromotora proizvode 1914 konjskih snaga i pokreću hiperautomobil od 0 do 100 km/h za samo 1.9 sekundi, a do 160 km/h (100 mph) za 4.3 sekunde.
Nevera se svojim performansama već istaknula kao proizvodni automobil s najbržim ubrzanjem na svijetu, uz to je proglašena najboljim hiperautomobilom od strane prestižnog Robb Report magazina, hiperautomobilom godine od strane GQ magazina i najboljim električnim automobilom visokih performansi od strane Top Geara, zaključuju iz Rimac Grupe.
Povezane novosti

Opel Astra PHEV: Više snage i veći domet za iste novce
Opel ubacuje u sedmu brzinu i Astri Plug-in Hybrid daje 15 KS više snage. Istovremeno, baterija veća za skoro pet kilovat-sati omogućava duži električni domet do 83 kilometra, što je 26 kilometara duže nego prije. Važno je da cijena ostaje ista.

Novi Citroën C4 sada u posebnoj seriji "Collection"
Citroen predstavlja novu posebnu seriju - Citroën C4 Collection - oličenje svega što ovaj brend predstavlja: udobnost, karakter i svježeg, pomalo drugačijeg francuskog pogleda na mobilnost.

Kineski BYD proizveo 13 miliona vozila na “novu energiju”
Kineski proizvođač automobila objavio je da je dostigao važnu prekretnicu: proizveo je 13 miliona vozila na novu energiju (NEV). Samo u prvoj polovini 2025. godine, BYD je prodao 2,15 miliona jedinica.