BYD definiše vozila na novu energiju kao 100% električna ili super hibridna s DM tehnologijom (plug-in hibridi). Kinezima je trebalo 13 godina da proizvedu svoj prvi milion vozila na novu energiju (NEV), ali onda su stvari postajale sve bolje i bolje.
Prije otprilike osam mjeseci, Kinezi su dostigli prekretnicu od 10 miliona proizvedenih NEV vozila, a sada objavljuju da je taj prag pomjeren na 13 miliona. Samo u prvoj polovini godine, BYD je globalno prodao skoro 2,15 miliona elektrifikovanih vozila.
Od toga oko 470 hiljada automobila i pickupova isporučeno na strana tržišta, što predstavlja godišnji porast od 128,5%. BYD je ujedno u međuvremenu postao najveći igrač električnih vozila, jer je s trona svrgnuo Teslu.
Automobil koji je pomogao BYD-u da dostigne prekretnicu od 13 miliona NEV vozila je Yangwang U7. Yangwang je BYD-ov mladi premium podbrend i do sada je isporučio više od 10.000 automobila.
Povezane novosti
Od "kineskih hitova" do preuzimanja vodeće uloge u autoindustriji
S novom pojavom kineskih automobila, etablirani brendovi su podsmjehom komentarisali da će te biti novi "kineski hitovi" za tržišta u razvoju. Međutim, danas evropske marke gutaju gnedle, jer Kinezi sve lakše i češće nalaze put do kupaca.
Koje automobile su kupovali Evropljani: Volkswagen na prvom mjestu
Prema najnovijim podacima koje je dalo Evropsko udruženje proizvođača automobila (ACEA), Evropljani su registrovali preko 1,3 miliona Volkswagen jedinica u prvih 11 mjeseci godine. Toyota je druga, a Škoda odlična treća.
Rekordna prodaja marke MG u Evropi uz povećanje od 30 posto
Britanski brend MG, u vlasništvu kineskog SAIC-a, zabilježio je rekordnu prodaju u 2025. godini, prodavši više od 300.000 jedinica u Evropi. U poređenju s istim periodom 2024. godine, govorimo o povećanju od 30 posto.