Poznata budućnost Seata Leona: Klasični hibridni motor i temeljitiji redizajn
Seat Leon će prvi put u svojoj ponudi imati klasični hibridni motor, koji će biti uveden od 2028. godine. Zatim slijedi i veliki redizajn. Sve ovo potvrđuje strategiju dužeg zadržavanja na tržištu.
Aktuelna generacija Leona izgleda će imati najdužu proizvodnu seriju od svih modela do sada. Četvrta generacija kompaktnog modela lansirana je 2020. godine, a redizajn je očekivano izveden 2024. godine, i to mnogo temeljitije u slučaju modela koji se prodaje pod brendom Cupra.
Tokom nedavnog predstavljanja drugog osvježenja za Seat Ibizu i Aronu, španski brend je potvrdio neke važne vijesti koje će uskoro biti predstavljene na kompaktnom Leon.
Prva novost će se pojaviti 2028. godine, kada će Seat Leon dobiti još jedan elektrificirani motor u svojoj ponudi. Preciznije, novi motor će imati klasični samopunjivi hibridni sistem koji će biti prisutan i u novoj generaciji Volkswagen T-Roca. Prema prvim informacijama, novi 1,5-litarski hibridni sklop će se nuditi u dvije varijante snage: 134 i 167 konjskih snaga. Ovaj motor će biti dostupan i za hatchback verziju Leona i za karavan ST.
Još važnija novost će se pojaviti odmah sljedeće godine. Konkretno, španski “Golf” će biti ponovo redizajniran. Prema dosadašnjim informacijama, očekuje se da će budući redizajnirani Seat Leon usvojiti trenutni dizajnerski jezik brenda.
Sve u svemu, Seat je samo jedan u nizu brendova koji će zadržati svoje modele mnogo duže na tržištu nego je to bila praksa u zadnjih 20 godina. Razvoj potpuno novog modela bi bio znatno skuplji i za marku i za krajnje kupce. Evropske marke na taj način funkcionišu, što se ne može reći za kineske koje osvježavaju automobile svako dvije do tri godine.
Povezane novosti
Rumuni ulaze u Golf klasu: Dacia će 2026. godine prvo lansirati karavan
Prema prvim informacijama, novi model Dacije bit će kompaktni karavan s dužinom od oko 4,6 metera koji bi mogao izazvati Škodu Octaviju.
Bivši šef Stellantisa upozorava: Kompaniji prijeti raspad, sudbina u rukama Fiata i Jeepa
Carlos Tavares, bivši direktor Stellantisa, dao je šokantne izjave koje bacaju sjenu na budućnost automobilskog giganta. Prema njegovim riječima, Stellantis se nalazi u ozbiljnoj opasnosti od raspada, a ključ opstanka leži u sudbini brendova Fiat i Jeep.
Volvo proizveo četiri miliona vozila baziranih na SPA arhitekturi
Švedski proizvođač dostigao je veliku proizvodnu prekretnicu, proslavljajući proizvodnju 4-milionitog vozila izgrađenog na prvoj generaciji svoje platforme Scalable Product Architecture (SPA).