Počinje isporuka prvih Fordova Transit Courier i Tourneo Courier proizvedenih u Rumuniji
Evropska filijala američkog proizvođača automobila najavljuje početak isporuka prvih jedinica Transit Courier i Tourneo Courier, proizvedenih u tvornici Ford Otosan u Craiovi. Prvi primjerci su već spremni za isporuku kupcima u Evropi i Turskoj.
Ford Otosan započeo je proizvodnju nove linije Couriera u oktobru, u rumunskoj tvornici u Craiovi. Početku proizvodnje je prethodila priprema tvornice za ovaj model uz investiciju od skoro 100 miliona eura.
Predstavnici Forda su objavili da su prvi primjerci modela Transit Courier i Tourneo Courier, proizvedeni u rumunskoj tvornici, već spremni za isporuku kupcima širom Evrope, uključujući i Tursku. Kamioni natovareni ovim modelima, uključujući i crossover Puma, koja se takođe sklapa u Rumuniji i koja je već određeno vrijeme Fordov najprodavaniji model, krenuli su ka krajnjim destinacijama.
Ovom prilikom, Ford Rumunija je pozvao svoje prve kupce Transit Couriera u tvornicu u Craiovi da vide kako se Fordovi modeli proizvode u ovoj istočnoevropskoj zemlji. Naime, Fordova tvornica u Rumuniji postoji od 2008. godine.
I Transit Courier i Tourneo Courier već od sljedeće godine će se nuditi isključivo kao električne verzije. Oni će se također proizvoditi u Craiovi.
Povezane novosti
Ko su majstori drifta, koji u junu stižu na Red Bull Showrun Sarajevo?
U sklopu spektakularnog događaja Red Bull Showrun, koji će biti održan u Sarajevu 9. juna, pred mnogobrojnom publikom nastupit će i istinski majstori drifta, fenomenalni dvojac Red Bull Driftbrothers.
Atraktivna Ford Puma za najbolju bh. skijašicu Elvedinu Muzaferiju
Elvedina Muzaferija i Grand Automotive iz Sarajeva, uvoznik automobila marke Ford, MG i Chery za BiH, postigli su sporazum o sponzorstvu. Tako će od sada naša najbolja bh. alpska skijašica, voziti atraktivni crossover Ford Pumu.
Kineski brend Hyper koristit će čvrste baterije od 2026. godine
Baterije s čvrstim elektrolitom (solid state) nude brže punjenje, duži životni vijek baterije i potencijalni domet veći od 1000 kilometara. Brend Hyper biti će drugi u Kini koji će ih nakon SAIC-ovog podbrenda IM instalirati u svoja vozila.