Osvježeni Volkswagen Golf 8 ušao u proizvodnju u tvornici u Wolfsburgu
Volkswagen saopštava da je novi Golf facelift ušao na montažnu traku fabrike u Wolfsburgu. Prvi primjerak je već izašao sa proizvodne linije, a sada kreće desant na Evropu gdje se njemački kompakt ponovo vratio u sami vrh prodaje početkom ove godine.
Od 1974. godine, njemački proizvođač automobila isporučio je više od 37 miliona Golfova. Više od polovine njih sastavljeno je u glavnoj fabrici u Wolfsburgu. Golf je najprodavaniji Volswagen model svih vremena.
Sada, skoro 50 godina nakon lansiranja Golfa prve generacije, Volkswagen najavljuje ulazak u proizvodnju novog i ujedno osvježenog Golfa 8 u fabrici u Wolfsburgu, popularno označenog kao Golf 8,5. Prvi Golf 8 facelift koji je napustio proizvodnu traku je Golf Style, obojen u Anemone Blue metalik vanjsku boju.
Najpopularniji kompakt, po kojem je cijela klasa u Evropi dobila naziv, opet je tražen na evropskom tržištu. Pored toga što je daleko najprodavaniji Volkswagen model, Golf je najprodavaniji automobil u C segmentu u Evropi i istovremeno drugi najtraženiji auto na Starom kontinetu unatoč promjeni trenda i ogromne potražnje za SUV vozilima.
Početkom godine Volkswagen je osvježio svoj bestseler model. Lista novih karakteristika uključuje revidirane farove, osvijetljeni prednji logo, novodizajnirana zadnja svjetla, poboljšani multimedijalni sistem i dvije plug-in hibridne verzije koje mogu preći preko 100 kilometara u čisto električnom načinu rada. Takođe, osnovni model više nije trocilindarski 1.0 TSI sa 110 KS, već četverocilindarski 1.5 TSI sa 115 konja. Dizeli takođe ostaju u ponudi.
Povezane novosti
Škoda za 12 godina proizvela pet miliona motora EA 211
U matičnoj tvornici u Mlada Boleslav, Škoda je proizvela pet miliona benzinskih motora Volkswagen Grupe serije EA 211. Škodi je za ovaj jubilej trebalo 12 godina, iako se češki proizvođač može pohvaliti 125-godišnjom proizvodnjom motora.
Novi Ford Mustang GTD je najbrži američki serijski automobil na Nurburgringu
Ford Mustang GTD, najsnažnija verzija američkog performansnog automobila, postavio je novi rekord na Nurburgring Nordschleife. Tačnije, Mustang je službeno najbrži američki serijski automobil na legendarnoj stazi, s vremenom kruga ispod 7 minuta.
Veliki lobi u Evropi za nove automobile sa SUS motorima nakon 2035.
Evropska narodna partija, najveća politička grupacija u Evropskoj uniji, želi izmijeniti sporazum o zabrani prodaje novih automobila s motorima s unutrašnjim sagorijevanjem. EPP želi dozvoliti prodaju novih automobila sa SUS motorima nakon 2035. godine.