Kia Ceed 3. generacije je dizajniran, razvijen i napravljen u Evropi. Ovaj kompakt predstavlja 28% Kijine prodaje u Evropi i samouvjereno stoji rame uz rame s najprodavanijim modelima koji decenijama dominiraju u ovom segmentu. Korejski kompakt donosi jednu od najsavremenijih ponuda u C segmentu, gdje oduševljava svojom izuzetnom privlačnošću i velikim ugledom za koji se izborio.
Faca podmlađenog Ceeda s novim logom, a tretman je dotakao 5-vratni hatchback, karavan i shooting brake, razotkriva potpuno redizajniran prednji dio, koji nadopunjuju sportski zadnji kraj, drugačiji točkovi, te nove boje karoserije i svježija kabina. Posebna pažnja namijenjena je međusobnom razlikovanju varijanti opreme (osnovna, PHEV, GT-line i GT), koje će se sada više razlikovati.
Tigrova maska, zbog koje je Ceed postao najpoznatija Kia, odlazi u istoriju, jer je dizajnerski odjel pronašao unaprjeđenje u obliku krila. Plug-in hibridne (PHEV) varijante imaju zatvorenu masku s agresivnim oblikom i kontrastnim bojama.
Kod Ceeda hatchbacka u varijantama GT-Line i GT nova su LED zadnja svjetla koja se sastoje od 48-djelnog saćastog oblika. Bok otkriva novi oblik aluminijskih felgi za sve varijante. U ponudi je šest kompleta, od kojih su tri nova: 16-inčni aluminijski srebrni za osnovnu varijantu, sjajno crni 17-inčni aluminijski, ekskluzivno namijenjeni opremi GT-Line te super sportski 18-inčni alu točkovi s crvenim detaljima za GT. Osvježena je i ponuda boja karoserije – čak ih je 13, od toga su četiri potpuno nove.
Unutrašnjost Ceeda donosi moderan stil s premium funkcionalnošću i vrhunskom tehnologijom. Panoramski krovni otvor omogućava kontakt s prirodom i kreira inspirativan prostor. Presvlake sjedišta dolaze u čak 9 uzoraka, od toga su četiri nova. GT-Line i GT su dobili novu mjenjačku ručicu modernog izgleda, dok je automatski mjenjač s na dodir prijatnom ručicom presvučenom perforiranom kožom. Veliki 12,3-inčni ekran na armaturnoj ploči i 10,25-inčni ekran na centralnoj konzoli unaprijeđuju vozačevu interakciju s vozilom. Svaki dio unutrašnjosti je temeljito redizajniran s mišlju na upotrebljivost – npr. dugme elektronske parking kočnice i ostale kontrole se temelje na principu ‘’jednostavno za upotrebu, jednostavno za vidjeti’’, što je osnovna tema dizajna kabine.
Prethodni sistem upozorenja na mrtvi ugao sada je zamijenila tehnologija aktivnog izbjegavanja. Signal na dekoncentraciju vozača (DAW+) je poboljšano, jer sada sadrži upozorenje na pomjeranje vozila ispred.
Tehnologije ADAS, koje vozaču nude udobnost, takođe su dobile najnoviju nadogradnju. Sistem za održavanje vozila na voznoj traci 2. stepena (LFA) sada djeluje i bez radarskog tempomata (SCC), što znači da ga Kia sada može ponuditi i uz ručni mjenjač.
Manevrisanje na parkingu takođe je unaprijeđeno zahvaljujući prikazu okoline iza vozila (RVM) koje se aktivira pritiskom na dugme za prikaz zadnje kamere.
Kao odgovor na automobilske trendove sada su u ponudi i novi motori i mjenjači. Novi motori kombinuju izuzetne perfomanse s profinjenošću i ekonomičnošću. Porodica Ceed kupcima nudi najsavremenije pogonske sisteme, uključujući plug-in hibrid (PHEV) i blagi hibrid (MHEV), snage od 100 KS do 204 KS. Od standardnih motora kupci mogu birati između turbobenzinskih (1.0 T-GDI-100 i 120 KS ili 1.5 T-GDI-160 KS) ili dizelskog motora (1.6 CRDi-136 KS), koji dijele Kijinu motornu tehnologiju Smartstream.
Cijene (bez Joker popusta) startaju od 38.199 KM za hatchback, dok je karavan skuplji za 2.000 KM. U poređenju na cijene s lagerske rasprodaje evidentno je da je Ceed sada skuplji. No, naviknuti na prodajnu politiku Kije očekivati je korekciju cijena koja će ovaj atraktivni model dodatno približiti bh. kupcima.
Redizajn tretman jedino nije zahvatio dominantnu verziju X-Ceed.
Povezane novosti
Škoda za 12 godina proizvela pet miliona motora EA 211
U matičnoj tvornici u Mlada Boleslav, Škoda je proizvela pet miliona benzinskih motora Volkswagen Grupe serije EA 211. Škodi je za ovaj jubilej trebalo 12 godina, iako se češki proizvođač može pohvaliti 125-godišnjom proizvodnjom motora.
Novi Ford Mustang GTD je najbrži američki serijski automobil na Nurburgringu
Ford Mustang GTD, najsnažnija verzija američkog performansnog automobila, postavio je novi rekord na Nurburgring Nordschleife. Tačnije, Mustang je službeno najbrži američki serijski automobil na legendarnoj stazi, s vremenom kruga ispod 7 minuta.
Veliki lobi u Evropi za nove automobile sa SUS motorima nakon 2035.
Evropska narodna partija, najveća politička grupacija u Evropskoj uniji, želi izmijeniti sporazum o zabrani prodaje novih automobila s motorima s unutrašnjim sagorijevanjem. EPP želi dozvoliti prodaju novih automobila sa SUS motorima nakon 2035. godine.