Sa više od 1,3 miliona prodatih primjeraka, 127-ica je držala poziciju najprodavanijeg Seat modela svih vremena sve do dolaska modela Ibiza, koja nakon pet generacija još uvijek drži ovu titulu zapečaćenom sa više od 6 miliona prodatih primjeraka. Ove godine, pola vijeka nakon lansiranja modela 127, ova dva modela, mjerila u svojim epohama u pogledu tehnologije, dizajna i bezbjednosti, po prvi put su zajedno izašla na cestu.

Dva modela koja ne mogu biti više različita – kontrastna veličina, ravne linije naspram zaobljenih oblika, 13 spram 18-inčnih točkova. Teško je zamisliti da je Ibiza potomak modela 127. Ciljajući mladu demografsku kategoriju, model 127 je bio dostupan u pet boja i po prvi put je uključivao stražnji otvor za povećanje nosivosti. S druge strane, nasljednik 127-ce sa svojih pet vrata i devet boja, nastavlja da bude omiljeni automobil za mlađe generacije.

Dva mala automobila sa velikim enterijerom. Uprkos malim proporcijama, putnički prostor 127 je bio zaista prostran. Zahvaljujući dobroj upotrebi prostora i karoserije, 80% automobila je bilo prilagođeno putnicima. Ibiza je, s druge strane, uspjela da održi prostranost kao bitnu karakteristiku, a istovremeno uključuje ključni element današnjice – infotainment. Sa ekranom od 9,2 inča, 20% većim nego kod četvrte generacije, uključujući i digitalnu tablu od 10,25 inča, Ibiza je dio generacije digitalizovanih automobila.

Godine 1972. jedini način da komunicirate sa svojom okolinom bio je kroz prozore. Na Ibizi komunikacija ide mnogo dalje što ga čini 100% povezanim automobilom. Full link sistem vam omogućava da povežete svoje pametne telefone sa automobilom, dok SEAT Connect daje stalan pristup internetu i obuhvata cjelokupnu interakciju unutar i izvan vozila.

Skok u sigurnosti. Model 127 je bio prvi Seatov automobil opremljen sigurnosnim pojasevima u tri tačke pričvršćenja (patentiran 1959.) i prvi sa pogonom na prednje točkove, što ga je učinilo sigurnim i lakim za vožnju. Međutim, iako je bio jedan od najsigurnijih automobila svog vremena, ne može se porediti sa naprednim sigurnosnim sistemima pete generacije Ibize kao što su sistem podrške kod promjene vozne trake, funkcije prepoznavanja umora vozača, adaptivni tempomat, te prepoznavanja saobraćajnih znakova.

Osvjetljavanje ceste. Jedna od glavnih inovacija u rasvjeti modela 127 bila su njegova pravougaona prednja svjetla, promjena u odnosu na okrugle prednje svjetlosne jedinice prethodnih modela. Ovo je omogućilo veću svjetlosnu efikasnost i moderniji izgled. Danas, čini se cijele svjetlosne godine naprijed, Ibiza posjeduje Full LED tehnologiju sa prepoznatljivim trouglastim bijelim svjetlima, kao i ambijentalnim osvjetljenjem u unutrašnjosti.
Povezane novosti
Od "kineskih hitova" do preuzimanja vodeće uloge u autoindustriji
S novom pojavom kineskih automobila, etablirani brendovi su podsmjehom komentarisali da će te biti novi "kineski hitovi" za tržišta u razvoju. Međutim, danas evropske marke gutaju gnedle, jer Kinezi sve lakše i češće nalaze put do kupaca.
Koje automobile su kupovali Evropljani: Volkswagen na prvom mjestu
Prema najnovijim podacima koje je dalo Evropsko udruženje proizvođača automobila (ACEA), Evropljani su registrovali preko 1,3 miliona Volkswagen jedinica u prvih 11 mjeseci godine. Toyota je druga, a Škoda odlična treća.
Rekordna prodaja marke MG u Evropi uz povećanje od 30 posto
Britanski brend MG, u vlasništvu kineskog SAIC-a, zabilježio je rekordnu prodaju u 2025. godini, prodavši više od 300.000 jedinica u Evropi. U poređenju s istim periodom 2024. godine, govorimo o povećanju od 30 posto.