Novi Passat samo kao karavan, ali zadržao TDI dizelaš
Strategija Volkswagena na temu elektrifikacije ne isključuje tradicionalne modele poput Passata koji ove godine slavi 50 godina postojanja. No, kompromis je napravljen u vidu karavanske verzije uz zadržavanje dizelskog motora u ponudi.
Ko bi pomislio da će legenda naših naših drumova preživjeti elektrifikaciju, ali samo kao karavan kojeg smo dobro zapamtili upravo kao uvoznog karavana u poslijeratnom periodu uz raznorazne šaljive etikete. Kompromis kojeg je VW napravio uključuje električni ID.7 u limuzinskom izdanju i klasični Passat u karavanskoj, da ne kažemo u ''lubeničar'' verziji.
Novi Passat sa 4,92 metra mjeri 14 cm više u dužinu od odlazećeg B8 modela, međuosovinski razmak od 2,84 metra je takođe rastegnut za dodatih 5 cm, a prtljažnik povećan za 40 litara na ukupno 690 litara, odnono 1920 litara sa položenim naslonom zadnje klupe. Vizuelno, Passat se oslanja na električnog brata ID.7, što se može reći i za enterijer u kojem dominiraju ogromni ekrani, pogotovo onaj centralni sa dijagonalom od 12,9 inča ili 15 inča opcionalno.
Ispod rastegnute karoserije, ovaj 50-godišnjak se oslanja na napredniju MQB Evo platformu, koja i dalje dozvoljava ugradnju kultnog 2.0 TDI dizelaša, koji će se nuditi u verzijama od 122, 150 i 193 KS. Naravno, akcent će biti na 2.0 TSI benzincima od 204 i 265 KS, mild-hibridnom 1.5 eTSI benzincu od 150 KS, ali ponajviše na novim plug-in hibridima (PHEV) sa 204 i 272 KS, koji posjeduju 19,7 kW bateriju s kojom novi Passat može preći 100 km vozeći na čistu struju. Sve termalne i jedna mild hibridna varijanta dolaze uz 7-stepeni DSG automatski mjenjač, dok PHEV-ovi rade uz 6-stepenu automatiku. Zanimljivo, standardna ručica automatskog mjenjača prebačena je kod upravljača kao kod Mercedesovih vozila. Jače verzije će stizati uz 4Motion pogon na sve točkove.
Deveta generacija Passata će se, paralelno sa sestrinskom Škodom Superb koja zadržava klasični liftback oblik, proizvoditi u tvornici u Bratislavi. Zvanična prodaja starta u prvom kvartalu iduće godine po još nepoznatim cijenama.
Povezane novosti
Škoda za 12 godina proizvela pet miliona motora EA 211
U matičnoj tvornici u Mlada Boleslav, Škoda je proizvela pet miliona benzinskih motora Volkswagen Grupe serije EA 211. Škodi je za ovaj jubilej trebalo 12 godina, iako se češki proizvođač može pohvaliti 125-godišnjom proizvodnjom motora.
Novi Ford Mustang GTD je najbrži američki serijski automobil na Nurburgringu
Ford Mustang GTD, najsnažnija verzija američkog performansnog automobila, postavio je novi rekord na Nurburgring Nordschleife. Tačnije, Mustang je službeno najbrži američki serijski automobil na legendarnoj stazi, s vremenom kruga ispod 7 minuta.
Veliki lobi u Evropi za nove automobile sa SUS motorima nakon 2035.
Evropska narodna partija, najveća politička grupacija u Evropskoj uniji, želi izmijeniti sporazum o zabrani prodaje novih automobila s motorima s unutrašnjim sagorijevanjem. EPP želi dozvoliti prodaju novih automobila sa SUS motorima nakon 2035. godine.