Novi Sportage je već dostupan u KIA mreži širom BiH, a njegov izgled kao i cjenovnik ponovo plijene punu pažnju.
Skoro 75 posto od ukupne prodaje KIA-e u prošloj godini činio je privlačni SUV Sportage. Model na odlasku bio je odlična prilika, jer su cijene sa startom od 36.000 KM do registracije, uz ionako poslovnično dobar prijem kod kupaca, bile glavni adut u rasprodaji lagera. Kako ponoviti ovakav uspjeh? Mišljenja smo da KIA opet ima privlačan model sa posljednjom tehnologijom i svakako odmjerenim cijenama.
Kada pogledate koliko je Sportage napredovao od 1993. godine kada je predstavljen, i koliko svaka generacija crpi novih dizajnerskih i tehnoloških rješenja, onda shvatite da KIA zaista ulaže jako puno resursa u svaku novu ediciju.
Novi model razvijen je u dvije verzije, dužoj i kraćoj, a ova druga rezervisana je za evropske kupce. Platforma N3 je nastala u saradnji sa sestrinskim Hyundaijem i istu pored Sportagea dijele Sonata, Tucson, Sanata Fe itd. Hrabrost ili nova ludost, ali veoma neobičan je ponovo prednji kraj s kojim peta generacija pokazuje dozu sportske agresivnosti od koje KIA ne odustaje. Odzada je prava elegancija koja je naslijeđena od električnog EV6 modela. Cjelokupan paket novog Sportagea opasno dobro djeluje i opet donosi radikalni dizajn za koji je KIA-in odjel iznova našao strašnu inspiraciju.
Za bh. tržište pripremljena je nešto skraćena, ali moderna pogonska gama. Novi Sportage dolazi u benzinskim varijantama 1.6 T-GDI sa 150 i 180 KS, odnosno 1.6 CRDi dizelom u verzijama od 115 i 136 KS. Slabiji benzinac i jači dizel dostupni su i u verziji blagog hibrida sa oznakom MHEV.
KIA se potrudila da opet ima privlačnu cijenu, pa tako ulazni benzinac u verziji 1.6 T-DI LX Start košta 46.999 KM, dok osnovni dizel 1.6 CRDI LX Edition košta 53.199 KM, uključujući standardni paket popusta. Opšta garancija za sva KIA vozila je 7 godina ili 150.000 km (bez ograničenja kilometara u prve tri godine), a sedmogododišnja garancija predstavlja tri temeljne KIA-ine vrijednosti: kvalitet, pouzdanost i dinamičnost.
Povezane novosti

Nema zime za benzince, novi BMW M3 će koristiti motor sa šest cilindara
Mnogo se nagađalo o sljedećem BMW-u M3. Znamo da će biti električni, sa 800-voltnom arhitekturom koja će isporučivati preko 700 KS. Ipak, u ponudi će i dalje ostati šestocilindarski benzinac.

Nije iznenađenje: Dacia Duster je najprodavaniji SUV u B segmentu u Evropi
Rast brenda Dacia više nije iznenađenje. Rumunski brend je izgradio imidž pouzdane i pristupačne marke, zbog čega danas ima dva modela u 10 najprodavanijih automobila u Evropi. Nakon Sandera, sad se nametnuo i Duster u popularnom B-SUV segmentu.

Toyota Aygo X redizajn: Gradski šarmer je postao najmanji hibridni model brenda
Najmanji model japanskog brenda na evropskom tržištu je optički osvježen, ali je veća novost hibridni motor ispod prednjeg poklopca. Uz novi izgled i novi pogonski sklop, Aygo X se sada nudi i s novom linijom opreme GR Sport.