Novi Sportage je već dostupan u KIA mreži širom BiH, a njegov izgled kao i cjenovnik ponovo plijene punu pažnju.
Skoro 75 posto od ukupne prodaje KIA-e u prošloj godini činio je privlačni SUV Sportage. Model na odlasku bio je odlična prilika, jer su cijene sa startom od 36.000 KM do registracije, uz ionako poslovnično dobar prijem kod kupaca, bile glavni adut u rasprodaji lagera. Kako ponoviti ovakav uspjeh? Mišljenja smo da KIA opet ima privlačan model sa posljednjom tehnologijom i svakako odmjerenim cijenama.
Kada pogledate koliko je Sportage napredovao od 1993. godine kada je predstavljen, i koliko svaka generacija crpi novih dizajnerskih i tehnoloških rješenja, onda shvatite da KIA zaista ulaže jako puno resursa u svaku novu ediciju.
Novi model razvijen je u dvije verzije, dužoj i kraćoj, a ova druga rezervisana je za evropske kupce. Platforma N3 je nastala u saradnji sa sestrinskim Hyundaijem i istu pored Sportagea dijele Sonata, Tucson, Sanata Fe itd. Hrabrost ili nova ludost, ali veoma neobičan je ponovo prednji kraj s kojim peta generacija pokazuje dozu sportske agresivnosti od koje KIA ne odustaje. Odzada je prava elegancija koja je naslijeđena od električnog EV6 modela. Cjelokupan paket novog Sportagea opasno dobro djeluje i opet donosi radikalni dizajn za koji je KIA-in odjel iznova našao strašnu inspiraciju.
Za bh. tržište pripremljena je nešto skraćena, ali moderna pogonska gama. Novi Sportage dolazi u benzinskim varijantama 1.6 T-GDI sa 150 i 180 KS, odnosno 1.6 CRDi dizelom u verzijama od 115 i 136 KS. Slabiji benzinac i jači dizel dostupni su i u verziji blagog hibrida sa oznakom MHEV.
KIA se potrudila da opet ima privlačnu cijenu, pa tako ulazni benzinac u verziji 1.6 T-DI LX Start košta 46.999 KM, dok osnovni dizel 1.6 CRDI LX Edition košta 53.199 KM, uključujući standardni paket popusta. Opšta garancija za sva KIA vozila je 7 godina ili 150.000 km (bez ograničenja kilometara u prve tri godine), a sedmogododišnja garancija predstavlja tri temeljne KIA-ine vrijednosti: kvalitet, pouzdanost i dinamičnost.
Povezane novosti

EU bi mogla ukinuti carine na električne automobile iz Kine
Evropska unija i Kina započele su pregovore o novom rješenju za zamjenu, odnosno ublažavanje ili čak ukidanje carina na električne automobile iz Kine. Rješenje bi najvjerovatnije moglo uključivati postavljanje minimalnih cijena na uvozne automobile.

Toyota želi proizvoditi milion električnih automobila godišnje do 2027.
Prema novim medijskim izvještajima, Toyota je postavila cilj da do 2027. godine proizvodi čak milion električnih automobila godišnje. Istovremeno, japanski brend želi imati 15 električnih modela u ponudi u naredne dvije godine.

Mercedes ukida Citan i T-Klasu, klonove Renault Kangooa
Predstavnici Mercedesa potvrdili su da vanovi Citan i T-Klasa neće dobiti nasljednike i da će biti penzionisani do sredine 2026. god. Citan i T-Klasa su posljednja dva modela koja će biti proizvedena u saradnji s Renaultom kao klonovi popularnog Kangooa.