Nova Mazda EZ-6 je elektrifikovana limuzina od skoro pet metara, ali samo za Kinu
Na sajmu automobila u Pekingu Mazda je predstavila novu limuzinu EZ-6. Limuzina duga skoro pet metara, razvijena je posebno za kinesko tržište, a bit će dostupna samo u električnoj i plug-in hibridnoj verziji.
Sajam automobila u Pekingu je u punom jeku i savršeno je vrijeme da proizvođači automobila pokažu modele isključivo za kinesko tržište. Iako su dobrim dijelom zastupljeni kineski proizvođači, ima i izuzetaka poput Mazde.
Proizvođač automobila iz Zemlje izlazećeg sunca upravo je predstavio novi EZ-6, limuzinu koja nažalost neće biti dostupna u Evropi. Mazda EZ-6 ima dužinu od 4.921 mm, širinu od 1.890 mm i visinu od 1.485 milimetara. Sa estetske tačke gledišta, govorimo o "Soul of Motion" dizajnerskom jeziku koji ističe tanka LED prednja svjetla, izdašnu prednju masku i zadnja svjetla spojena LED trakom.
U unutrašnjosti će putnici pronaći centralni displej od 14,6 inča, digitalnu instrument tablu od 10,2 inča i "podrezani" volan u donjem dijelu.
Japanci nisu dali tehničke detalje o novoj limuzini, ali su naveli da će biti dostupna u čisto električnoj i plug-in hibridnoj verziji, što je trend bez kojeg se ne može nastupiti na kineskom tržištu. Navodno da baterijska varijanta ima autonomiju oko 600 kilometara s jednim punjenjem, dok je PHEV model u stranju preći 1.000 kilometara sa kombinacijom punog rezervoara za gorivo i pune baterije.
Nova Mazdina limuzina u proizvodnju će krenuti krajem ove godine. Ovaj elektrifikovani model bit će plasiran samo za kinesko tržište, a vidjet ćemo da li će biti inspiracija za evropsku izvedbu Šestice.
Povezane novosti

Protivno trendovima: Smart priprema prvu limuzinu u historiji brenda
Smart priprema novi model koji će biti direktan konkurent Tesla Modelu 3. Novi model će se zvati Smart #6 i bit će prva limuzina u historiji brenda.

Audi se oprostio A4, na bh. tržište stigao atraktivni A5
Čak tri legende iz Ingolstadta ispraćene su u penziju, ali samo jedna je dobila nasljednika. Audi se oprostio od TT, R8 i A4, a samo je potonji dobio nasljednika u obliku A5. Cijene u BiH počinju od 77.396 KM za A5 sedan i od 78.960 KM za Avant verziju.

Toyotina nova generacija pogona na hidrogen ima 20% veću autonomiju
Toyota je zvanično predstavila novu generaciju pogonskih agregata na hidrogen. Nova ažurirana tehnologija japanskog brenda obećava nekoliko poboljšanja, uključujući 20% povećanje dometa u odnosu na trenutnu generaciju motora na vodik.