Nova Mazda EZ-6 je elektrifikovana limuzina od skoro pet metara, ali samo za Kinu
Na sajmu automobila u Pekingu Mazda je predstavila novu limuzinu EZ-6. Limuzina duga skoro pet metara, razvijena je posebno za kinesko tržište, a bit će dostupna samo u električnoj i plug-in hibridnoj verziji.
Sajam automobila u Pekingu je u punom jeku i savršeno je vrijeme da proizvođači automobila pokažu modele isključivo za kinesko tržište. Iako su dobrim dijelom zastupljeni kineski proizvođači, ima i izuzetaka poput Mazde.
Proizvođač automobila iz Zemlje izlazećeg sunca upravo je predstavio novi EZ-6, limuzinu koja nažalost neće biti dostupna u Evropi. Mazda EZ-6 ima dužinu od 4.921 mm, širinu od 1.890 mm i visinu od 1.485 milimetara. Sa estetske tačke gledišta, govorimo o "Soul of Motion" dizajnerskom jeziku koji ističe tanka LED prednja svjetla, izdašnu prednju masku i zadnja svjetla spojena LED trakom.
U unutrašnjosti će putnici pronaći centralni displej od 14,6 inča, digitalnu instrument tablu od 10,2 inča i "podrezani" volan u donjem dijelu.
Japanci nisu dali tehničke detalje o novoj limuzini, ali su naveli da će biti dostupna u čisto električnoj i plug-in hibridnoj verziji, što je trend bez kojeg se ne može nastupiti na kineskom tržištu. Navodno da baterijska varijanta ima autonomiju oko 600 kilometara s jednim punjenjem, dok je PHEV model u stranju preći 1.000 kilometara sa kombinacijom punog rezervoara za gorivo i pune baterije.
Nova Mazdina limuzina u proizvodnju će krenuti krajem ove godine. Ovaj elektrifikovani model bit će plasiran samo za kinesko tržište, a vidjet ćemo da li će biti inspiracija za evropsku izvedbu Šestice.
Povezane novosti
Škoda za 12 godina proizvela pet miliona motora EA 211
U matičnoj tvornici u Mlada Boleslav, Škoda je proizvela pet miliona benzinskih motora Volkswagen Grupe serije EA 211. Škodi je za ovaj jubilej trebalo 12 godina, iako se češki proizvođač može pohvaliti 125-godišnjom proizvodnjom motora.
Novi Ford Mustang GTD je najbrži američki serijski automobil na Nurburgringu
Ford Mustang GTD, najsnažnija verzija američkog performansnog automobila, postavio je novi rekord na Nurburgring Nordschleife. Tačnije, Mustang je službeno najbrži američki serijski automobil na legendarnoj stazi, s vremenom kruga ispod 7 minuta.
Veliki lobi u Evropi za nove automobile sa SUS motorima nakon 2035.
Evropska narodna partija, najveća politička grupacija u Evropskoj uniji, želi izmijeniti sporazum o zabrani prodaje novih automobila s motorima s unutrašnjim sagorijevanjem. EPP želi dozvoliti prodaju novih automobila sa SUS motorima nakon 2035. godine.