Nova Mazda EZ-6 je elektrifikovana limuzina od skoro pet metara, ali samo za Kinu
Na sajmu automobila u Pekingu Mazda je predstavila novu limuzinu EZ-6. Limuzina duga skoro pet metara, razvijena je posebno za kinesko tržište, a bit će dostupna samo u električnoj i plug-in hibridnoj verziji.
Sajam automobila u Pekingu je u punom jeku i savršeno je vrijeme da proizvođači automobila pokažu modele isključivo za kinesko tržište. Iako su dobrim dijelom zastupljeni kineski proizvođači, ima i izuzetaka poput Mazde.
Proizvođač automobila iz Zemlje izlazećeg sunca upravo je predstavio novi EZ-6, limuzinu koja nažalost neće biti dostupna u Evropi. Mazda EZ-6 ima dužinu od 4.921 mm, širinu od 1.890 mm i visinu od 1.485 milimetara. Sa estetske tačke gledišta, govorimo o "Soul of Motion" dizajnerskom jeziku koji ističe tanka LED prednja svjetla, izdašnu prednju masku i zadnja svjetla spojena LED trakom.
U unutrašnjosti će putnici pronaći centralni displej od 14,6 inča, digitalnu instrument tablu od 10,2 inča i "podrezani" volan u donjem dijelu.
Japanci nisu dali tehničke detalje o novoj limuzini, ali su naveli da će biti dostupna u čisto električnoj i plug-in hibridnoj verziji, što je trend bez kojeg se ne može nastupiti na kineskom tržištu. Navodno da baterijska varijanta ima autonomiju oko 600 kilometara s jednim punjenjem, dok je PHEV model u stranju preći 1.000 kilometara sa kombinacijom punog rezervoara za gorivo i pune baterije.
Nova Mazdina limuzina u proizvodnju će krenuti krajem ove godine. Ovaj elektrifikovani model bit će plasiran samo za kinesko tržište, a vidjet ćemo da li će biti inspiracija za evropsku izvedbu Šestice.
Povezane novosti

Elroq je drugi električni model Škode u BiH uz redizajnirani Enyaq
Škoda sada ima dva električna modela u ponudi. Pored Enyaqa koji je stigao u osvježenom izdanju, domaći uvoznik je predstavio i manji Elroq od kojeg se očekuje da unaprijedi prodajne brojke.

Kralj parkinga i gradske gužve Smart ForTwo spreman za povratak
Iako je ugašen prije samo godinu dana, Smart je navodno najavio oživljavanje popularnog gradskog dvosjeda ForTwo. Novitet bi trebao imati dizajn inspirisan s prvom generacijom, a šasiju vi zajedno razvili Mercedes i Geely.

Škoda Superb se proizvodi punih 90 godina
S pauzom dužom od 50 godina, Škoda proizvodi Superb dugih devet decenija. Prvi Superb se proizvodio do kasnih 1940-ih, a model je zahvaljujući Volkswagenu oživljen 2001.