Njemačka pokušava uvjeriti Evropsku komisiju da smanji carine na kineske električne automobile
Njemačka vlada će pokušati uvjeriti Evropsku komisiju da smanji nove uvozne carine na električne automobile proizvedene u Kini. Tarife bi mogle biti „omekšane“ nakon ovih pregovora.
Prošle sedmice Evropska komisija je objavila da će početkom jula uvesti nove uvozne takse na električne automobile proizvedene u Kini. Ovom mjerom namjera je da se kineski proizvođači na evropskom tržištu poremete podizanjem cijena modela, te da se sačuvaju domaći proizvođači.
Evropska unija je tako najavila povećanje različite stope carine za različite kineske proizvođače. Umjesto trenutnih 10 posto, pojedini proizvođači poput BYD će plaćati 17,4 posto, dok će recimo MG plaćati stopu od čak 38,1 posto.
Prema pisanju Bloomberga, nedavno je održano nekoliko povjerljivih razgovora između zvaničnika njemačke vlade, predstavnika Evropske unije i Kine. U suštini, Njemačka, koja nije zadovoljna novim indirektnim porezima na električne automobile iz Kine, pokušat će uvjeriti Evropsku komisiju da smanji te poreze.
Njemačka vjeruje da će novi porezi teško pogoditi njeno tržište automobila. S druge strane, u znak odmazde kineska vlada je izjavila da će, ako nove takse stupe na snagu, nametnuti porez od 25 posto na automobile koji se budu uvozili u Kinu.
Robert Habeck, njemački ministar ekonomije, o ovoj situaciji kaže da je to prilika da se izbjegnu takvi dodatni nameti od Kineza, jer to nikome ne godi, pogotovo što Kina postaje sve veće i značajnije tržište. Habeck namjerava otići u Kinu da razgovara o tome s tamošnjim zvaničnicima. Njemački ministar je na kraju rekao i da svaku odluku o primjeni takvih tarifa treba da donesu političari, a ne da automatski budu nametnute.
Povezane novosti
Škoda za 12 godina proizvela pet miliona motora EA 211
U matičnoj tvornici u Mlada Boleslav, Škoda je proizvela pet miliona benzinskih motora Volkswagen Grupe serije EA 211. Škodi je za ovaj jubilej trebalo 12 godina, iako se češki proizvođač može pohvaliti 125-godišnjom proizvodnjom motora.
Novi Ford Mustang GTD je najbrži američki serijski automobil na Nurburgringu
Ford Mustang GTD, najsnažnija verzija američkog performansnog automobila, postavio je novi rekord na Nurburgring Nordschleife. Tačnije, Mustang je službeno najbrži američki serijski automobil na legendarnoj stazi, s vremenom kruga ispod 7 minuta.
Veliki lobi u Evropi za nove automobile sa SUS motorima nakon 2035.
Evropska narodna partija, najveća politička grupacija u Evropskoj uniji, želi izmijeniti sporazum o zabrani prodaje novih automobila s motorima s unutrašnjim sagorijevanjem. EPP želi dozvoliti prodaju novih automobila sa SUS motorima nakon 2035. godine.