Njemačka pokušava uvjeriti Evropsku komisiju da smanji carine na kineske električne automobile
Njemačka vlada će pokušati uvjeriti Evropsku komisiju da smanji nove uvozne carine na električne automobile proizvedene u Kini. Tarife bi mogle biti „omekšane“ nakon ovih pregovora.
Prošle sedmice Evropska komisija je objavila da će početkom jula uvesti nove uvozne takse na električne automobile proizvedene u Kini. Ovom mjerom namjera je da se kineski proizvođači na evropskom tržištu poremete podizanjem cijena modela, te da se sačuvaju domaći proizvođači.
Evropska unija je tako najavila povećanje različite stope carine za različite kineske proizvođače. Umjesto trenutnih 10 posto, pojedini proizvođači poput BYD će plaćati 17,4 posto, dok će recimo MG plaćati stopu od čak 38,1 posto.
Prema pisanju Bloomberga, nedavno je održano nekoliko povjerljivih razgovora između zvaničnika njemačke vlade, predstavnika Evropske unije i Kine. U suštini, Njemačka, koja nije zadovoljna novim indirektnim porezima na električne automobile iz Kine, pokušat će uvjeriti Evropsku komisiju da smanji te poreze.
Njemačka vjeruje da će novi porezi teško pogoditi njeno tržište automobila. S druge strane, u znak odmazde kineska vlada je izjavila da će, ako nove takse stupe na snagu, nametnuti porez od 25 posto na automobile koji se budu uvozili u Kinu.
Robert Habeck, njemački ministar ekonomije, o ovoj situaciji kaže da je to prilika da se izbjegnu takvi dodatni nameti od Kineza, jer to nikome ne godi, pogotovo što Kina postaje sve veće i značajnije tržište. Habeck namjerava otići u Kinu da razgovara o tome s tamošnjim zvaničnicima. Njemački ministar je na kraju rekao i da svaku odluku o primjeni takvih tarifa treba da donesu političari, a ne da automatski budu nametnute.
Povezane novosti

Novi Jeep Compass je najaerodinamičniji model u historiji brenda
Nova generacija Jeep Compassa na putu je za kupce u Evropi. Model sa evropskim specifikacijama je najaerodinamičniji Jeep u historiji brenda, a proizvodit će se u Italiji.

Volvo XC60 postao najprodavaniji model u historiji švedskog brenda
SUV-ovi su danas u velikom zamahu na evropskom tržištu. Stoga ne čudi što je XC60, računajući brojke dvije generacije, postao najprodavaniji model u historiji švedskog brenda, pobijedivši vrlo uspješni model 240.

Cadillac isporučio prvi električni SUV Celestiq po nimalo privlačnoj cijeni
Cadillac je zvanično započeo isporuke svog luksuznog električnog modela, Celestiq, tri godine nakon zvaničnog lansiranja. Vodeći model američkog brenda ima početnu cijenu od oko 350.000 dolara.