Njemačka pokušava uvjeriti Evropsku komisiju da smanji carine na kineske električne automobile
Njemačka vlada će pokušati uvjeriti Evropsku komisiju da smanji nove uvozne carine na električne automobile proizvedene u Kini. Tarife bi mogle biti „omekšane“ nakon ovih pregovora.
Prošle sedmice Evropska komisija je objavila da će početkom jula uvesti nove uvozne takse na električne automobile proizvedene u Kini. Ovom mjerom namjera je da se kineski proizvođači na evropskom tržištu poremete podizanjem cijena modela, te da se sačuvaju domaći proizvođači.
Evropska unija je tako najavila povećanje različite stope carine za različite kineske proizvođače. Umjesto trenutnih 10 posto, pojedini proizvođači poput BYD će plaćati 17,4 posto, dok će recimo MG plaćati stopu od čak 38,1 posto.
Prema pisanju Bloomberga, nedavno je održano nekoliko povjerljivih razgovora između zvaničnika njemačke vlade, predstavnika Evropske unije i Kine. U suštini, Njemačka, koja nije zadovoljna novim indirektnim porezima na električne automobile iz Kine, pokušat će uvjeriti Evropsku komisiju da smanji te poreze.
Njemačka vjeruje da će novi porezi teško pogoditi njeno tržište automobila. S druge strane, u znak odmazde kineska vlada je izjavila da će, ako nove takse stupe na snagu, nametnuti porez od 25 posto na automobile koji se budu uvozili u Kinu.
Robert Habeck, njemački ministar ekonomije, o ovoj situaciji kaže da je to prilika da se izbjegnu takvi dodatni nameti od Kineza, jer to nikome ne godi, pogotovo što Kina postaje sve veće i značajnije tržište. Habeck namjerava otići u Kinu da razgovara o tome s tamošnjim zvaničnicima. Njemački ministar je na kraju rekao i da svaku odluku o primjeni takvih tarifa treba da donesu političari, a ne da automatski budu nametnute.
Povezane novosti

Protivno trendovima: Smart priprema prvu limuzinu u historiji brenda
Smart priprema novi model koji će biti direktan konkurent Tesla Modelu 3. Novi model će se zvati Smart #6 i bit će prva limuzina u historiji brenda.

Audi se oprostio A4, na bh. tržište stigao atraktivni A5
Čak tri legende iz Ingolstadta ispraćene su u penziju, ali samo jedna je dobila nasljednika. Audi se oprostio od TT, R8 i A4, a samo je potonji dobio nasljednika u obliku A5. Cijene u BiH počinju od 77.396 KM za A5 sedan i od 78.960 KM za Avant verziju.

Toyotina nova generacija pogona na hidrogen ima 20% veću autonomiju
Toyota je zvanično predstavila novu generaciju pogonskih agregata na hidrogen. Nova ažurirana tehnologija japanskog brenda obećava nekoliko poboljšanja, uključujući 20% povećanje dometa u odnosu na trenutnu generaciju motora na vodik.