Ostalo je još manje od tri mjeseca do opraštanja od Audija R8 kakvog poznajemo. Prvi superauto njemačke marke lansiran je 2007. godine i od tada je postao legendarni model u automobilskoj industriji. Aktuelna generacija predstavljena je 2015. godine, a Audi je najavio da će se proizvoditi do kraja 2023. godine.
Međutim, Audi ne odustaje od ideje da mu pripremi nasljednika. Inače, predstavnik marke iz Ingolstadta - Oliver Hoffman, voditelj tehničkog razvoja marke, nagovijestio je da će nasljednik R8 biti električni superautomobil. Dakle, grmljavina iz V8 i V10 rasnih agregata ostat će zakopana u prošlosti kao lijep podsjetnik na neka nezaboravna vremena u autoindustriji.
Hoffman je u intervjuu za britansku publikaciju Autocar, naveo da će se nova SSP platforma (skoro svi bitniji budući modeli VW Grupe, uključujući i Golf 9. generacije temeljiti će se na SSP) za buduće električne modele moći prilagoditi i ujedno prilagoditi za sportske automobile. Ovom prilikom Hoffman također je rekao da će budući performantni modeli temeljeni na ovoj naprednijoj arhitekturi koristiti jedinstvene sisteme i module kreirane posebno za njih i po tome će se razlikovati od ‘’narodnih’’ modela.
Predstavnik njemačke marke nije dao više detalja, ali sugeriše da je Audi već počeo raditi na budućem električnom superautomobilu. Za sada nije poznata godina izlaska nadolazećeg nasljednika R-Osmice, no vrlo je vjerovatno da će biti predstavljen do kraja tekuće decenije.
Povezane novosti
Škoda za 12 godina proizvela pet miliona motora EA 211
U matičnoj tvornici u Mlada Boleslav, Škoda je proizvela pet miliona benzinskih motora Volkswagen Grupe serije EA 211. Škodi je za ovaj jubilej trebalo 12 godina, iako se češki proizvođač može pohvaliti 125-godišnjom proizvodnjom motora.
Novi Ford Mustang GTD je najbrži američki serijski automobil na Nurburgringu
Ford Mustang GTD, najsnažnija verzija američkog performansnog automobila, postavio je novi rekord na Nurburgring Nordschleife. Tačnije, Mustang je službeno najbrži američki serijski automobil na legendarnoj stazi, s vremenom kruga ispod 7 minuta.
Veliki lobi u Evropi za nove automobile sa SUS motorima nakon 2035.
Evropska narodna partija, najveća politička grupacija u Evropskoj uniji, želi izmijeniti sporazum o zabrani prodaje novih automobila s motorima s unutrašnjim sagorijevanjem. EPP želi dozvoliti prodaju novih automobila sa SUS motorima nakon 2035. godine.