Ostalo je još manje od tri mjeseca do opraštanja od Audija R8 kakvog poznajemo. Prvi superauto njemačke marke lansiran je 2007. godine i od tada je postao legendarni model u automobilskoj industriji. Aktuelna generacija predstavljena je 2015. godine, a Audi je najavio da će se proizvoditi do kraja 2023. godine.
Međutim, Audi ne odustaje od ideje da mu pripremi nasljednika. Inače, predstavnik marke iz Ingolstadta - Oliver Hoffman, voditelj tehničkog razvoja marke, nagovijestio je da će nasljednik R8 biti električni superautomobil. Dakle, grmljavina iz V8 i V10 rasnih agregata ostat će zakopana u prošlosti kao lijep podsjetnik na neka nezaboravna vremena u autoindustriji.
Hoffman je u intervjuu za britansku publikaciju Autocar, naveo da će se nova SSP platforma (skoro svi bitniji budući modeli VW Grupe, uključujući i Golf 9. generacije temeljiti će se na SSP) za buduće električne modele moći prilagoditi i ujedno prilagoditi za sportske automobile. Ovom prilikom Hoffman također je rekao da će budući performantni modeli temeljeni na ovoj naprednijoj arhitekturi koristiti jedinstvene sisteme i module kreirane posebno za njih i po tome će se razlikovati od ‘’narodnih’’ modela.
Predstavnik njemačke marke nije dao više detalja, ali sugeriše da je Audi već počeo raditi na budućem električnom superautomobilu. Za sada nije poznata godina izlaska nadolazećeg nasljednika R-Osmice, no vrlo je vjerovatno da će biti predstavljen do kraja tekuće decenije.
Povezane novosti
Ažuriran Toyotin “električar”: Šta je sve novo na redizajniranom bZ4X?
Jedini električni model japanske marke doživio je blago zatezanje bora, ali i niz tehničkih nadogradnji. Naglasak je na snažnijim elektromotorima, novim baterijama i većoj autonomiji.
Kineski Leapmotor postigao rekord u novembru i prodao više od 70.000 automobila
Leapmotor je postavio novi mjesečni rekord isporuka u novembru, kada je kineski proizvođač isporučio 70.327 vozila, pretekavši Volvo globalno.
Renault 5 proizveden u 100.000 jedinica za samo 15 mjeseci
Proizvodnja električnog Renaulta 5 započela je u oktobru 2024. godine, a dostupan je za prodaju od ove godine. Sada je 100.000-ti električni Renault 5 proizveden u fabrici Ampere ElectriCity u Douaiju u Francuskoj.