Ostalo je još manje od tri mjeseca do opraštanja od Audija R8 kakvog poznajemo. Prvi superauto njemačke marke lansiran je 2007. godine i od tada je postao legendarni model u automobilskoj industriji. Aktuelna generacija predstavljena je 2015. godine, a Audi je najavio da će se proizvoditi do kraja 2023. godine.
Međutim, Audi ne odustaje od ideje da mu pripremi nasljednika. Inače, predstavnik marke iz Ingolstadta - Oliver Hoffman, voditelj tehničkog razvoja marke, nagovijestio je da će nasljednik R8 biti električni superautomobil. Dakle, grmljavina iz V8 i V10 rasnih agregata ostat će zakopana u prošlosti kao lijep podsjetnik na neka nezaboravna vremena u autoindustriji.
Hoffman je u intervjuu za britansku publikaciju Autocar, naveo da će se nova SSP platforma (skoro svi bitniji budući modeli VW Grupe, uključujući i Golf 9. generacije temeljiti će se na SSP) za buduće električne modele moći prilagoditi i ujedno prilagoditi za sportske automobile. Ovom prilikom Hoffman također je rekao da će budući performantni modeli temeljeni na ovoj naprednijoj arhitekturi koristiti jedinstvene sisteme i module kreirane posebno za njih i po tome će se razlikovati od ‘’narodnih’’ modela.
Predstavnik njemačke marke nije dao više detalja, ali sugeriše da je Audi već počeo raditi na budućem električnom superautomobilu. Za sada nije poznata godina izlaska nadolazećeg nasljednika R-Osmice, no vrlo je vjerovatno da će biti predstavljen do kraja tekuće decenije.
Povezane novosti

Nema zime za benzince, novi BMW M3 će koristiti motor sa šest cilindara
Mnogo se nagađalo o sljedećem BMW-u M3. Znamo da će biti električni, sa 800-voltnom arhitekturom koja će isporučivati preko 700 KS. Ipak, u ponudi će i dalje ostati šestocilindarski benzinac.

Nije iznenađenje: Dacia Duster je najprodavaniji SUV u B segmentu u Evropi
Rast brenda Dacia više nije iznenađenje. Rumunski brend je izgradio imidž pouzdane i pristupačne marke, zbog čega danas ima dva modela u 10 najprodavanijih automobila u Evropi. Nakon Sandera, sad se nametnuo i Duster u popularnom B-SUV segmentu.

Toyota Aygo X redizajn: Gradski šarmer je postao najmanji hibridni model brenda
Najmanji model japanskog brenda na evropskom tržištu je optički osvježen, ali je veća novost hibridni motor ispod prednjeg poklopca. Uz novi izgled i novi pogonski sklop, Aygo X se sada nudi i s novom linijom opreme GR Sport.