Volkswagen je 2011. lansirao gradski model Up, a on je ujedno bio i Foxov nasljednik. Tri godine kasnije, Up dobiva čisto električnu verziju, a 2016. i facelift. Prije četiri godine VW je osvježio optički i električnu verziju.
Sada, nakon 12 godina životnog ciklusa, čini se da se proizvodnja Volkswagen Up-a približila kraju. Informaciju nije potvrdio proizvođač, no britanski Autocar tvrdi da je posljednji primjerak Up-a sišao s proizvodne trake tvornice u Slovačkoj. Ukoliko Up zaista bude povučen, ulogu najpovoljnijeg modela u paleti Volkswagena preuzet će Polo.

Od ranije je poznato da Nijemci spremaju novi model s nultom emisijom, odnosno ID.1. Električni Up nudio se u dvije varijante, sa slabijom 18,7 kWh i jačom 32,2 kWh baterijom. Autonomija je iznosila 256 km. Međutim, ID.1 bi trebao biti konkretniji i upotrebljiviji EV model od Up-a. On bi ujedno trebao biti njegov nasljednik, ali neće biti predstavljen bar do 2026. Budući ID.1 trebao bi koštati manje od 20.000 eura.
Vremenom je Up dobio nekoliko zanimljivih verzija, uključujući i onu sa sportskim pedigerom – Up GTI . Ispod malene prednje ‘’haube’’ nalazila se pristojna ergela od 115 KS, izvučenih iz 1,0-litrenog turbo motora, čiji moment se prenosio preko 6-stepenog ručnog mjenjača.
Povezane novosti
Ažuriran Toyotin “električar”: Šta je sve novo na redizajniranom bZ4X?
Jedini električni model japanske marke doživio je blago zatezanje bora, ali i niz tehničkih nadogradnji. Naglasak je na snažnijim elektromotorima, novim baterijama i većoj autonomiji.
Kineski Leapmotor postigao rekord u novembru i prodao više od 70.000 automobila
Leapmotor je postavio novi mjesečni rekord isporuka u novembru, kada je kineski proizvođač isporučio 70.327 vozila, pretekavši Volvo globalno.
Renault 5 proizveden u 100.000 jedinica za samo 15 mjeseci
Proizvodnja električnog Renaulta 5 započela je u oktobru 2024. godine, a dostupan je za prodaju od ove godine. Sada je 100.000-ti električni Renault 5 proizveden u fabrici Ampere ElectriCity u Douaiju u Francuskoj.