Volkswagen je 2011. lansirao gradski model Up, a on je ujedno bio i Foxov nasljednik. Tri godine kasnije, Up dobiva čisto električnu verziju, a 2016. i facelift. Prije četiri godine VW je osvježio optički i električnu verziju.
Sada, nakon 12 godina životnog ciklusa, čini se da se proizvodnja Volkswagen Up-a približila kraju. Informaciju nije potvrdio proizvođač, no britanski Autocar tvrdi da je posljednji primjerak Up-a sišao s proizvodne trake tvornice u Slovačkoj. Ukoliko Up zaista bude povučen, ulogu najpovoljnijeg modela u paleti Volkswagena preuzet će Polo.
Od ranije je poznato da Nijemci spremaju novi model s nultom emisijom, odnosno ID.1. Električni Up nudio se u dvije varijante, sa slabijom 18,7 kWh i jačom 32,2 kWh baterijom. Autonomija je iznosila 256 km. Međutim, ID.1 bi trebao biti konkretniji i upotrebljiviji EV model od Up-a. On bi ujedno trebao biti njegov nasljednik, ali neće biti predstavljen bar do 2026. Budući ID.1 trebao bi koštati manje od 20.000 eura.
Vremenom je Up dobio nekoliko zanimljivih verzija, uključujući i onu sa sportskim pedigerom – Up GTI . Ispod malene prednje ‘’haube’’ nalazila se pristojna ergela od 115 KS, izvučenih iz 1,0-litrenog turbo motora, čiji moment se prenosio preko 6-stepenog ručnog mjenjača.
Povezane novosti

Elroq je drugi električni model Škode u BiH uz redizajnirani Enyaq
Škoda sada ima dva električna modela u ponudi. Pored Enyaqa koji je stigao u osvježenom izdanju, domaći uvoznik je predstavio i manji Elroq od kojeg se očekuje da unaprijedi prodajne brojke.

Kralj parkinga i gradske gužve Smart ForTwo spreman za povratak
Iako je ugašen prije samo godinu dana, Smart je navodno najavio oživljavanje popularnog gradskog dvosjeda ForTwo. Novitet bi trebao imati dizajn inspirisan s prvom generacijom, a šasiju vi zajedno razvili Mercedes i Geely.

Škoda Superb se proizvodi punih 90 godina
S pauzom dužom od 50 godina, Škoda proizvodi Superb dugih devet decenija. Prvi Superb se proizvodio do kasnih 1940-ih, a model je zahvaljujući Volkswagenu oživljen 2001.