Volkswagen je 2011. lansirao gradski model Up, a on je ujedno bio i Foxov nasljednik. Tri godine kasnije, Up dobiva čisto električnu verziju, a 2016. i facelift. Prije četiri godine VW je osvježio optički i električnu verziju.
Sada, nakon 12 godina životnog ciklusa, čini se da se proizvodnja Volkswagen Up-a približila kraju. Informaciju nije potvrdio proizvođač, no britanski Autocar tvrdi da je posljednji primjerak Up-a sišao s proizvodne trake tvornice u Slovačkoj. Ukoliko Up zaista bude povučen, ulogu najpovoljnijeg modela u paleti Volkswagena preuzet će Polo.
Od ranije je poznato da Nijemci spremaju novi model s nultom emisijom, odnosno ID.1. Električni Up nudio se u dvije varijante, sa slabijom 18,7 kWh i jačom 32,2 kWh baterijom. Autonomija je iznosila 256 km. Međutim, ID.1 bi trebao biti konkretniji i upotrebljiviji EV model od Up-a. On bi ujedno trebao biti njegov nasljednik, ali neće biti predstavljen bar do 2026. Budući ID.1 trebao bi koštati manje od 20.000 eura.
Vremenom je Up dobio nekoliko zanimljivih verzija, uključujući i onu sa sportskim pedigerom – Up GTI . Ispod malene prednje ‘’haube’’ nalazila se pristojna ergela od 115 KS, izvučenih iz 1,0-litrenog turbo motora, čiji moment se prenosio preko 6-stepenog ručnog mjenjača.
Povezane novosti
Škoda za 12 godina proizvela pet miliona motora EA 211
U matičnoj tvornici u Mlada Boleslav, Škoda je proizvela pet miliona benzinskih motora Volkswagen Grupe serije EA 211. Škodi je za ovaj jubilej trebalo 12 godina, iako se češki proizvođač može pohvaliti 125-godišnjom proizvodnjom motora.
Novi Ford Mustang GTD je najbrži američki serijski automobil na Nurburgringu
Ford Mustang GTD, najsnažnija verzija američkog performansnog automobila, postavio je novi rekord na Nurburgring Nordschleife. Tačnije, Mustang je službeno najbrži američki serijski automobil na legendarnoj stazi, s vremenom kruga ispod 7 minuta.
Veliki lobi u Evropi za nove automobile sa SUS motorima nakon 2035.
Evropska narodna partija, najveća politička grupacija u Evropskoj uniji, želi izmijeniti sporazum o zabrani prodaje novih automobila s motorima s unutrašnjim sagorijevanjem. EPP želi dozvoliti prodaju novih automobila sa SUS motorima nakon 2035. godine.