Volkswagen je 2011. lansirao gradski model Up, a on je ujedno bio i Foxov nasljednik. Tri godine kasnije, Up dobiva čisto električnu verziju, a 2016. i facelift. Prije četiri godine VW je osvježio optički i električnu verziju.
Sada, nakon 12 godina životnog ciklusa, čini se da se proizvodnja Volkswagen Up-a približila kraju. Informaciju nije potvrdio proizvođač, no britanski Autocar tvrdi da je posljednji primjerak Up-a sišao s proizvodne trake tvornice u Slovačkoj. Ukoliko Up zaista bude povučen, ulogu najpovoljnijeg modela u paleti Volkswagena preuzet će Polo.
Od ranije je poznato da Nijemci spremaju novi model s nultom emisijom, odnosno ID.1. Električni Up nudio se u dvije varijante, sa slabijom 18,7 kWh i jačom 32,2 kWh baterijom. Autonomija je iznosila 256 km. Međutim, ID.1 bi trebao biti konkretniji i upotrebljiviji EV model od Up-a. On bi ujedno trebao biti njegov nasljednik, ali neće biti predstavljen bar do 2026. Budući ID.1 trebao bi koštati manje od 20.000 eura.
Vremenom je Up dobio nekoliko zanimljivih verzija, uključujući i onu sa sportskim pedigerom – Up GTI . Ispod malene prednje ‘’haube’’ nalazila se pristojna ergela od 115 KS, izvučenih iz 1,0-litrenog turbo motora, čiji moment se prenosio preko 6-stepenog ručnog mjenjača.
Povezane novosti

Toyota Aygo X redizajn: Gradski šarmer je postao najmanji hibridni model brenda
Najmanji model japanskog brenda na evropskom tržištu je optički osvježen, ali je veća novost hibridni motor ispod prednjeg poklopca. Uz novi izgled i novi pogonski sklop, Aygo X se sada nudi i s novom linijom opreme GR Sport.

Slavlje u Minhenu, BMW proizveo tri miliona elektrificiranih automobila
Bavarski proizvođač automobila objavio je da je dostigao veliku proizvodnu prekretnicu. U Minhenu je proizveden 3-milioniti elektrificirani automobil.

Volvo pod pritiskom: Najavljeno otpuštanje 3.000 radnika
Švedski proizvođač automobila najavio je da će otpustiti 3.000 zaposlenih u okviru plana restrukturiranja koji ima za cilj smanjenje troškova za oko 1,6 milijardi eura.