Kia je već odavno ubacila u petu brzinu i etablirala se kao pouzdan brend. To potvrđuje i prodaja u Evropi iz prošle godine gdje je Kia imala rast od čak 7,9% isporučivši preko 542.000 vozila. Čak je postala i najprodavanija marka u Holandiji, te isporučila preko 100.000 modela u Velikoj Britaniji.

Nakon osvježenja palete kompaktnog Ceeda, budući da se pojavio kao zadnji model u porodici, Kia je obnovila i njegovu atraktivnu crossover verziju. Ovaj 4,39 metara dugi i ujedno jedinstveni crossover prošao je standardno zatezanje bora na malo više od polovine životnog vijeka. Mimo estetskih dorada glavne promjene su dodatne sigurnosne tehnologije kao što je novi asistent u okviru ADAS sistema – HDA – Highway Driving Assist, zatim će se uz standardna četiri paketa opreme moći naručiti i top izdanje GT-Line, dok se u ponudi pogonskih agregata nameće novi 1,5-litarski turbak od 160 KS u običnoj i blago-hibridnoj tehnologiji.

Na našem tržištu, uvoznik KIA-e nudi XCeed u četiri osnovna paketa opeme: LX Joy, LX Prime, EX Flow i EX Beat, kao i četiri pogonska agregata, od čega tri benzinca budući da upravo oni preuzimaju primat (1.0 T GDI – 120 KS, 1.5 T-GDI – 160 KS, 1.6 T-GDI – 204 KS) i jedan dizel sa blago-hibridnom tehnologijom (1.6 CRDI – 136 KS MHEV). Naknadno će se moći naručiti i model u plug-in hibridnoj tehnologiji. Ovaj model je dostupan isključivo sa prednjim pogonom.

Cijene startaju od 45.599 KM do registracije uz standardnu 7-godišnju garanciju. Uvoznik ima plan prodaje od 100 modela do kraja godine uz osigurane količine i jako kratak rok isporuke, čak i ukoliko se radi o posebnoj specifikaciji.
Povezane novosti
Premijera novog Audija Q3 i otvorenje Audi Progressive Showroom Concepta u Sarajevu
Povodom događaja Audi Winter Party, bh. javnosti premijerno je predstavljen potpuno novi Audi Q3, ali i svečano otvoren Audi Progressive Showroom Concept salon u okviru kompanije Porsche Sarajevo, jedinstven u ovom dijelu Evrope.
EU zvanično ukida zabranu motora s unutrašnjim sagorijevanjem od 2035. godine
Nakon pritiska sa svih strana, Evropska unija odustaje od plana zabrane prodaje automobila s motorima s unutrašnjim sagorijevanjem od 2035. godine. Umjesto toga, cilj je smanjenje emisije CO2 za 90% u odnosu na nivoe iz 2021. godine.
Cijene baterija nikada nisu bile niže, u 2026. godini predviđa se dodatni pad
U 2025. godini, troškovi baterija su dostigli svoj historijski minimum. Zbog toga električni automobili postaju sve jeftiniji, a najave stručnjaka su da će cijena dodatno padati i u 2026. godini.