MAN lansirao zadnju generaciju dizel motora
Njemački proizvođač autobusa i kamiona, započeo je proizvodnju dizel motora D30 u svojoj tvornici u Nürnbergu. Ovo je najnovija generacija dizel motora, ali istovremeno i zadnja koja će se proizvoditi. Dizel će ustupiti mjesto “zelenoj” tehnologiji.
MAN-ov golemi dizelski motor od 13 litara zapremine i najnovije generacije zajednički su razvili brendovi VW kamionske divizije. Ovaj dizelaš se koristi u 40-tonskim tegljačima TGX i TGS.
Proizvođač autobusa i kamiona uložio je oko 220 miliona eura u razvoj novog dizelaša i 30 miliona eura u pripadajuću proizvodnju radilica u Salzgitteru. Tvornica u Nürnbergu može proizvesti do 50.000 jedinica godišnje.
Alexander Vlaskamp, izvršni direktor MAN-a, ovom prilikom je izjavio: “Do 2030. godine svako drugo vozilo koje isporučimo našim kupcima imat će vožnju bez emisija. Međutim, to također znači da će nam još dugo biti potrebni vrlo efikasni motori s unutrašnjim sagorijevanjem na putu ka transformaciji u elektromobilnost.”
“Stoga ovdje ulažemo u obje tehnologije, čineći lokaciju otpornom na budućnost i postavljajući je na dvije jake noge. Na ovaj način osiguravamo zaposlenje, dok u Bavarskoj možemo računati na podršku vlade Bavarske kako bismo mogli nastaviti ovim putem”, dodao je Vlaskamp.
Dizelski motor D30 ima maksimalnu efikasnost od preko 50 posto i jednu od najboljih potrošnji goriva u svojoj klasi. Zamjenjuje ranije dostupne serije motora D26 i D15. D30 je dostupan u šest nivoa snage od 380 do 560 KS i s maksimalnim obrtnim momentom u rasponu od 2.100 do 2.800 njutnmetara.
Iako velika vozila zavise uveliko od dizelskog motora, za pet godina svaki drugi kamion ove marke bit će isporučen s pogonskim sklopom bez štetnih emisija, u skladu sa budućom strategijom kompanije. Početak proizvodnje motora odvijat će se gotovo paralelno s početkom serijske proizvodnje baterija koja je planirana za proljeće na ovoj istoj lokaciji.
Povezane novosti

Nissan u Evropi lansirao e-Power pogon sljedeće generacije
Nissan je zvanično lansirao novu generaciju svog e-Power hibridnog sistema u Evropi. Prvi model koji će se prodavati na Starom kontinentu i koji je dobio novi sistem je Qashqai.

Renault otvara novi izložbeni centar, bit će izloženo stotine klasičnih modela
Francuski proizvođač automobila će 2027. godine otvoriti novi izložbeni centar u Flinsu, samo 40 kilometara od Pariza. Posjetioci će moći da se dive stotinama klasičnih modela, od kojih su mnogi još uvijek u voznom stanju.

Širenje MG prodajno-servisne mreže: Bliže kupcima u cijeloj BiH
Od 1. juna 2025. godine, Grand Automotive Sarajevo postao je jedini ovlašteni uvoznik i serviser MG vozila za tržište Bosne i Hercegovine.