Ekipa BIHAMK-a je dan nakon puštanja u rad 7 novopostavljenih kamera na autoputu A-1 odlučila da prođe cijelom dionicom od Podlugova do Tarčina (u oba smjera) i video zapisima pokaže sve lokacije kamera. Želimo da ukažemo svim vozačima na kojim dionicama moraju obratiti posebnu pažnju.
Da bi na najbolji način snimili sve, našu priču započeli smo iz Visokog gdje smo se uključili na A-1 smjer Tarčin.
Pogledajte video:
Prva lokacija novopostavljene kamere je petlja Podlugovi, gdje je ograničenje brzine 130 km/h. Vozače smo podsjetili i na ranije postavljene kamere u Malešićima (sa obje strane).
Nastavili smo dalje ka novoj lokaciji. Na dionici Sarajevo sjever-petlja Butila kamera je postavljena na portalu ispred tunela Oštrik, gdje je ograničenje brzine 100 km/h.
Na isključenju sa petlje Butila prema Sarajevu postavljena je kamera na dionici gdje je ograničenje brzine 70 km/h. Ovo je izrazito bitna dionica, jer se nakon većih brzina isključujete u jednu traku gdje je obavezno znatno smanjiti brzinu vožnje.
Sljedeća lokacija je petlja Vlakovo. Kamera se nalazi na prvom portalu nakon petlje u smjeru Lepenice, a ograničenje brzine je 130 km/h.
Nakon petlje Vlakovo dolazimo do tunela Gaj u smjeru Vlakovo-Lepenica, a kamera je postavljena na portalu ispred tunela, gdje je ograničenje brzine 100 km/h.
Dva nova stacionarna radara nalaze na autocesti A-1 smjer Tarčin-Sarajevo sjever:
Na portalu ispred tunela 25. novembar, ograničenje brzine 100 km/h i
Ispred tunela Vukov Gaj, na dionici Butila-Sarajevo sjever, gdje je ograničenje brzine 100 km/h.
Samo opreznom vožnjom, poštujući sva saobraćajna pravila, sačuvat ćete vaš život, ali i živote ostalih učesnika u saobraćaju.
BIHAMK će i dalje biti vaš najbolji prijatelj na putovanjima.
Povezane novosti

EU bi mogla ukinuti carine na električne automobile iz Kine
Evropska unija i Kina započele su pregovore o novom rješenju za zamjenu, odnosno ublažavanje ili čak ukidanje carina na električne automobile iz Kine. Rješenje bi najvjerovatnije moglo uključivati postavljanje minimalnih cijena na uvozne automobile.

Toyota želi proizvoditi milion električnih automobila godišnje do 2027.
Prema novim medijskim izvještajima, Toyota je postavila cilj da do 2027. godine proizvodi čak milion električnih automobila godišnje. Istovremeno, japanski brend želi imati 15 električnih modela u ponudi u naredne dvije godine.

Mercedes ukida Citan i T-Klasu, klonove Renault Kangooa
Predstavnici Mercedesa potvrdili su da vanovi Citan i T-Klasa neće dobiti nasljednike i da će biti penzionisani do sredine 2026. god. Citan i T-Klasa su posljednja dva modela koja će biti proizvedena u saradnji s Renaultom kao klonovi popularnog Kangooa.