Ekipa BIHAMK-a je dan nakon puštanja u rad 7 novopostavljenih kamera na autoputu A-1 odlučila da prođe cijelom dionicom od Podlugova do Tarčina (u oba smjera) i video zapisima pokaže sve lokacije kamera. Želimo da ukažemo svim vozačima na kojim dionicama moraju obratiti posebnu pažnju.
Da bi na najbolji način snimili sve, našu priču započeli smo iz Visokog gdje smo se uključili na A-1 smjer Tarčin.
Pogledajte video:
Prva lokacija novopostavljene kamere je petlja Podlugovi, gdje je ograničenje brzine 130 km/h. Vozače smo podsjetili i na ranije postavljene kamere u Malešićima (sa obje strane).
Nastavili smo dalje ka novoj lokaciji. Na dionici Sarajevo sjever-petlja Butila kamera je postavljena na portalu ispred tunela Oštrik, gdje je ograničenje brzine 100 km/h.
Na isključenju sa petlje Butila prema Sarajevu postavljena je kamera na dionici gdje je ograničenje brzine 70 km/h. Ovo je izrazito bitna dionica, jer se nakon većih brzina isključujete u jednu traku gdje je obavezno znatno smanjiti brzinu vožnje.
Sljedeća lokacija je petlja Vlakovo. Kamera se nalazi na prvom portalu nakon petlje u smjeru Lepenice, a ograničenje brzine je 130 km/h.
Nakon petlje Vlakovo dolazimo do tunela Gaj u smjeru Vlakovo-Lepenica, a kamera je postavljena na portalu ispred tunela, gdje je ograničenje brzine 100 km/h.
Dva nova stacionarna radara nalaze na autocesti A-1 smjer Tarčin-Sarajevo sjever:
Na portalu ispred tunela 25. novembar, ograničenje brzine 100 km/h i
Ispred tunela Vukov Gaj, na dionici Butila-Sarajevo sjever, gdje je ograničenje brzine 100 km/h.
Samo opreznom vožnjom, poštujući sva saobraćajna pravila, sačuvat ćete vaš život, ali i živote ostalih učesnika u saobraćaju.
BIHAMK će i dalje biti vaš najbolji prijatelj na putovanjima.
Povezane novosti
U BiH premijerno predstavljeni Chery Arrizo 8 i redizajnirani Chery Tiggo 4 Hybrid
Na bh. tržištu predstavljena su dva noviteta - Arrizo 8 i redizajnirani Chery Tiggo 4. Dok Tiggo 4 poznajemo još od ranije, Arrizo 8 je potpuno novi predstavnik u ponudi modela koji se mogu pronaći kod bh. uvoznika automobila Chery.
Jeste li primijetili kako umjetna inteligencija tiho preuzima kontrolu nad našim automobilima?
Vrijeme kad je tempomat bio vrhunac tehnologije davno je prošlo - današnji sistemi samostalno odlučuju o ubrzanju, kočenju i korekciji smjera, dok vozač formalno ostaje glavna figura.
Novi električni BMW iX3 prešao više od 1.000 kilometara s jednim punjenjem
Mogu li električni automobili biti na nivou dizelaša? Novi BMW iX3 je dokaz da mogu, ali uz određene kompromise. Automobil je testiran na cesti od Mađarske do Debrecena do Münchena u Njemačkoj na ruti dužoj od 1.000 km.