Vijesti

Limuzinski EV iz Volkswagena - Šta smo naučili o ID.7?

Električni Volkswagen ID.7 lansiran je istovremeno u Evropi, SAD-u i Kini, ali njegovo predstavljanje tokom sajma Auto Shanghai 2023. bilo je strateški pripremljeno. To pokazuje koliko je kinesko tržište važno za njemačkog proizvođača automobila.

Autor: BIHAMK

Prije nekoliko dana svjedočili smo lansiranju najnovijeg Volkswagenovog električara. Volkswagen je želio zamijeniti legendu marke - Passat s ''njegovom'' neslužbenom električnom verzijom kako bi se adaptirao na aktuelne trendove. No, Passat, koji slavi pola vijeka postojanja, i dalje ostaje u ponudi, ali evidentno je da se ID.7 nadovezuje na njegovo veliko nasljeđe i nedvojbeno će svjedočiti njegovom gašenju kada vozila s unutrašnjim sagorjevanjem konačno nestanu s tržišta.

O limuzinskom ID.7 se puno toga znalo i ranije, a premijera se već pomalo odužila, jer je Volkswagen predstavio ID. Space Vizzion koncept još na sajmu automobila u Los Angelesu 2019. Izgrađen na platformi MEB, ID.7 će dijeliti mnoge mehaničke dijelove i softverske dijelove s ostatkom ID game. Volkswagen je naporno radio kako bi svoj novi i ujedno vodeći EV doveo do ovog nivoa, s obzirom na oštru konkurenciju na tržištu EV, posebno u Kini.

Naime, njemački gigant tvrdi da je potpuno remontovao električni pogonski sklop MEB arhitekture. S maksimalnom snagom od 286 KS i 550 Nm momenta, APP550 je najsnažniji električni motor s najvećim obrtnim momentom u gami Volkswagenovi električara EV. Međutim, ovdje se najviše gleda efikasnost sklopa, a Nijemci tvrde da su optimizirali novi motor do krajnjih granica.

 

ID.7 cilja na autonomiju od 700 km ako gledamo evropski WLTP standard, što neki kritičari već smatraju previše optimističnim, budući da je to prema standardu EPA u SAD-u ta brojska pada na nekih 560 km što je i dalje fenomenalno. ID.7 ima impresivnu aerodinamiku, s koeficijentom otpora od 0,23, koji bi, zajedno s poboljšanom efikasnošću u pogonskim jedinicama i optimiziranim upravljanjem toplinom, trebao ponuditi bolji domet od ostalih ID-ova.

Volkswagen ID.7 podržava punjenje na brzom 200-kW DC punjaču, i to je novina za ID familiju. Iako se ID.7 može pohvaliti vremenom od oko 25 minuta za punjenje baterije od 20% do 80% na stanici za punjenje od 200 kW, ove brojke izgledaju dobro, ali već zaostaju za konkurencijom, pa Volkswagen od samog početka kreće s hendikepom.

Volkswagen tvrdi da će ID.7 zasjati u segmentu povezivosti, s 15-inčnim infotainment ekranom i head-up display-em proširene stvarnosti koji se nudi kao standard u cijeloj liniji. ID.7 također dolazi s novim konceptom upravljanja klima uređajem integrisanim u infotainment sistem, koji uzima u obzir položaj sunca i želje putnika. "Klizači'' osjetljivi na dodir s pozadinskim osvjetljenjem vrhunac su osjetljivosti, te eliminišu škrtarenje s prethodnim modelima.

Nijemci insistiraju na tome da je ID.7 premium model i ističu njegove luksuzne karakteristike. To uključuje opcijska masažna sjedišta i panoramski krov s elektrohromatskim zatamnjivanjem, koji se može prebacivati ​​između neprozirnih i prozirnih postavki upravljanjem na dodir. To s druge strane ukazuje da će ID.7 biti luksuzan i skup.

Istovremeno, ID.7 izgleda sjajno na papiru, ali je s ovom tehnologijom i karakteristikama trebao biti lansiran prije pet godina. Tržište električnih vozila se od tada brzo promijenilo, a ID.7 izgleda pomalo zastarjelo. Ono što kupci i kritičari ističu jeste da Tesla Model 3 nudi veći domet i bolje performanse za povoljniju cijenu koja je sada ispod ranga ID.4 na mnogim tržištima. Hyundai Ioniq 6 ima vrhunski dizajn i takođe tehnologiju ispred ID.7.

Ova električna limuzina proizvodit će se u Volkswagenovoj tvornici u Emdenu za evropsko i sjevernoameričko tržište. S obzirom na popularnost Passata očekivati je da njegov električni klon zauzme značajno mjesto na tržištu, jer iza cijelog projekta ipak stoji VW. 

Tagovi
BIHAMK

Povezane novosti

Možda bi vas zanimalo