Kineski Hongqi želi lansirati 12 novih modela u Evropi
Kineski proizvođači automobila sve više okupiraju evropsko tržište unatoč povećanju carinske stope pri uvozu. Međutim, Kinezi ne odustaju od Starog kontinenta, a u tom kontekstu marka Hongqi planira lansiranje 12 novih modela u narednih pet godina.
Mnogima nepoznato ime, Hongqi je zapravo najstariji proizvođač automobila u Kini. Azijski brend trenutno prodaje SUV E-HS9 nulte emisije na odabranim tržištima u sjevernoj Evropi, uključujući Norvešku, Švedsku, Dansku, Luksemburg, Belgiju i Holandiju. Također, Kinezi u Hongqiju planiraju proširiti svoje operacije na Stari kontinent. U narednih pet godina, azijski brend planira lansirati ne manje od 12 novih električnih i plug-in hibridnih modela. Fokus će biti na najvećim evropskim tržištima, odnosno na Francuskoj i Njemačkoj.
Prvi od 12 modela koje je najavio Hongqi će debitovati do kraja ove godine. To su električna limuzina EH7 i SUV model EHS7. Istovremeno, Hongqi želi dostići godišnju prodaju od 30.000 – 50.000 vozila u narednih pet godina i konkurisati etabliranim njemačkim premium brendovima kao što su: Mercedes-Benz, BMW i Audi. Naravno, postoji opasnost od novih carina koje EU želi uvesti na sve automobile iz Kine, ali Kinezi neće odustati od bogatog evropskog tržišta. Za sada je nepoznato koliku stopu Hongqi plaća pri uvozu automobila u Evropu. Budući da se radi o luksuznim automobilima pretpostavljamo da Kinezima, kao i kupcima ne igra toliku ulogu je li carina 10, 20 ili 30 posto.
Povezane novosti
Škoda za 12 godina proizvela pet miliona motora EA 211
U matičnoj tvornici u Mlada Boleslav, Škoda je proizvela pet miliona benzinskih motora Volkswagen Grupe serije EA 211. Škodi je za ovaj jubilej trebalo 12 godina, iako se češki proizvođač može pohvaliti 125-godišnjom proizvodnjom motora.
Novi Ford Mustang GTD je najbrži američki serijski automobil na Nurburgringu
Ford Mustang GTD, najsnažnija verzija američkog performansnog automobila, postavio je novi rekord na Nurburgring Nordschleife. Tačnije, Mustang je službeno najbrži američki serijski automobil na legendarnoj stazi, s vremenom kruga ispod 7 minuta.
Veliki lobi u Evropi za nove automobile sa SUS motorima nakon 2035.
Evropska narodna partija, najveća politička grupacija u Evropskoj uniji, želi izmijeniti sporazum o zabrani prodaje novih automobila s motorima s unutrašnjim sagorijevanjem. EPP želi dozvoliti prodaju novih automobila sa SUS motorima nakon 2035. godine.