Kineski Hongqi želi lansirati 12 novih modela u Evropi
Kineski proizvođači automobila sve više okupiraju evropsko tržište unatoč povećanju carinske stope pri uvozu. Međutim, Kinezi ne odustaju od Starog kontinenta, a u tom kontekstu marka Hongqi planira lansiranje 12 novih modela u narednih pet godina.
Mnogima nepoznato ime, Hongqi je zapravo najstariji proizvođač automobila u Kini. Azijski brend trenutno prodaje SUV E-HS9 nulte emisije na odabranim tržištima u sjevernoj Evropi, uključujući Norvešku, Švedsku, Dansku, Luksemburg, Belgiju i Holandiju. Također, Kinezi u Hongqiju planiraju proširiti svoje operacije na Stari kontinent. U narednih pet godina, azijski brend planira lansirati ne manje od 12 novih električnih i plug-in hibridnih modela. Fokus će biti na najvećim evropskim tržištima, odnosno na Francuskoj i Njemačkoj.
Prvi od 12 modela koje je najavio Hongqi će debitovati do kraja ove godine. To su električna limuzina EH7 i SUV model EHS7. Istovremeno, Hongqi želi dostići godišnju prodaju od 30.000 – 50.000 vozila u narednih pet godina i konkurisati etabliranim njemačkim premium brendovima kao što su: Mercedes-Benz, BMW i Audi. Naravno, postoji opasnost od novih carina koje EU želi uvesti na sve automobile iz Kine, ali Kinezi neće odustati od bogatog evropskog tržišta. Za sada je nepoznato koliku stopu Hongqi plaća pri uvozu automobila u Evropu. Budući da se radi o luksuznim automobilima pretpostavljamo da Kinezima, kao i kupcima ne igra toliku ulogu je li carina 10, 20 ili 30 posto.
Povezane novosti

Stari automobili će takođe poskupiti, njemačko tržište je referenca
Cijene klasičnih automobila u Njemačkoj su prošle godine tek neznatno porasle. Prema Classic Analyticsu, trenutna tržišna situacija je stabilna. Međutim, njemački indeks vrijednosti oldtimera (DOX), bilježi rast od 1,9 posto.

Citroën pokrenuo proizvodnju novog C3 u Srbiji
Nakon sporazuma između Stellantisa i Ministarstva privrede Srbije, fabrika u Kragujevcu je u potpunosti modernizovana u periodu od 2022. do 2024. godine kako bi prihvatila novu Smart Car platformu i omogućila proizvodnju električnih modela kao što je C3.

Marke grupacije Geely ostvarile rast prodaje od 31% u prvom kvartalu
Zhejiang Geely Holding Group (Geely Holding) objavio je da je ukupna prodaja svih njihovih automobilskih brendova u prvom tromjesečju 2025. dostigla 946.627 vozila, što je povećanje od 31% na godišnjem nivou.