Kina dominira globalnim tržištem električnih automobila, ali još nije definitivno odbacila motore s unutrašnjim sagorijevanjem. Taj put slijedi Great Wall Motors, jedan od većih kineskih proizvođača, koji želi napraviti superautomobil Ferrarija. Sama ideja djeluje provokativno, ali je zasnovana na pet godina razvoja i deklarisanoj želji da se revolucionira taj rad kroz model koji će prevazići rivala iz Maranella.
U intervjuu objavljenom na Weibo platformi, glavni tehnološki direktor GWM-a, Wu Huixiao, rekao je da će novi sportski model biti superiorniji od Ferrarija. Snažne riječi, koje sugerišu radikalnu promjenu filozofije brenda, do sada poznatog po pick-upovima i SUV-ovima. Kineski superautomobil, navodno će imati hibridno srce i globalne ambicije. Prototip o kojem Huixiao govori još uvijek nije poznat, ali bi mogao biti plug-in hibridni superautomobil. Meta im je Ferrarijev SF90 Stradale.
Iako je projekat još uvijek u poviju, Kinezi rade punom parom, a doveden je i stručnjak iz Evrope kako bi optimizovao performanse automobila na stazi. Međutim, postoje prepreke poput poteškoća u proizvodnji karbonske šasije i visokih troškova, koje ostaju ključni izazov za realizaciju automobila.
Čak i ako bi GWM stvorio brži i tehnološki napredniji superautomobil od Ferrarija, prava igra se igra iza paravana. Kinezi ne smiju zaboraviti Ferrarijevu posvećenost Formuli 1 odakle se crpe ideje, tehnologija i iskustvo duže od sedam decenija. Great Wall Motors bi mogao fokusirati na pristupačniju cijenu, mada ona u svijetu “konja”, luksuza i prestiža ne igra baš nikakvu ulogu.
Povezane novosti

Globalna proizvodnja automobila će pasti za 1,5 miliona vozila zbog Trumpovih tarifa
Prema izjavama nekoliko analitičara automobilske industrije, globalna proizvodnja automobila će se smanjiti za 1,5 miliona jedinica u 2025. godini zbog tarifa koje je najavio američki predsjednik Donald Trump.

Opel proizveo milion Corsi šeste generacije
Corsa se proizvodi od 1982., a s proizvodnih traka ih je spušteno više od 15 miliona. Aktuelna, šesta generacija sada je dostigla proizvodnju od milion jedinica.

100 godina kasnije, Citroën i dalje elektrificira svijet
U julu 1925. godine, André Citroën je osvijetlio Eiffelov toranj, postavljajući 250.000 sijalica i time simbolično predstavio duh inovacija koji Citroën njeguje već čitavo stoljeće.