Kina dominira globalnim tržištem električnih automobila, ali još nije definitivno odbacila motore s unutrašnjim sagorijevanjem. Taj put slijedi Great Wall Motors, jedan od većih kineskih proizvođača, koji želi napraviti superautomobil Ferrarija. Sama ideja djeluje provokativno, ali je zasnovana na pet godina razvoja i deklarisanoj želji da se revolucionira taj rad kroz model koji će prevazići rivala iz Maranella.
U intervjuu objavljenom na Weibo platformi, glavni tehnološki direktor GWM-a, Wu Huixiao, rekao je da će novi sportski model biti superiorniji od Ferrarija. Snažne riječi, koje sugerišu radikalnu promjenu filozofije brenda, do sada poznatog po pick-upovima i SUV-ovima. Kineski superautomobil, navodno će imati hibridno srce i globalne ambicije. Prototip o kojem Huixiao govori još uvijek nije poznat, ali bi mogao biti plug-in hibridni superautomobil. Meta im je Ferrarijev SF90 Stradale.
Iako je projekat još uvijek u poviju, Kinezi rade punom parom, a doveden je i stručnjak iz Evrope kako bi optimizovao performanse automobila na stazi. Međutim, postoje prepreke poput poteškoća u proizvodnji karbonske šasije i visokih troškova, koje ostaju ključni izazov za realizaciju automobila.
Čak i ako bi GWM stvorio brži i tehnološki napredniji superautomobil od Ferrarija, prava igra se igra iza paravana. Kinezi ne smiju zaboraviti Ferrarijevu posvećenost Formuli 1 odakle se crpe ideje, tehnologija i iskustvo duže od sedam decenija. Great Wall Motors bi mogao fokusirati na pristupačniju cijenu, mada ona u svijetu “konja”, luksuza i prestiža ne igra baš nikakvu ulogu.
Povezane novosti

Dacia Sandero ponovo postaje favorit Evropljana
Sandero je bio najprodavaniji automobil u Evropi u mjesecu julu učvrstivši svoj status lidera ove godine. Volkswagen T-Roc i Toyota Yaris Cross su se također popeli na podijum.

Karmann Ghia: Popularni kupe na mehanici Bube nastao je prije 70 godina
Pedesetih godina posao u Volkswagenu je išao dobro, ali je istovremeno bio prilično monoton. Osim Bube i njene kabriolet verzije, Transporter je bio jedini drugi model dostupan u prodajnim centrima, i to je bilo to. Prostor se stvarao za još jednu legendu.

Opel odustaje od planova da postane 100% električni brend
Posljednji koji je odustao od ambicija da postane potpuno električni brend je čini se Opel. Sve je ukazivalo na 2028. godinu, ali trenutna situacija ih je natjerala da preispitaju svoje planove, jednako kao i ostale proizvođače.