Kineski BYD odgađa početak proizvodnje električnih automobila u Mađarskoj
BYD je najavio da će odgoditi početak proizvodnje električnih automobila u svojoj novoj fabrici u Mađarskoj. Fabrika u ovoj zemlji će također raditi sa smanjenim proizvodnim kapacitetom prve dvije godine rada.
Kineska kompanija BYD odgodila je početak masovne proizvodnje električnih automobila u Mađarskoj. U početku će BYD započeti pilot proizvodnju u oktobru ove godine, a masovna proizvodnja će početi 2026. godine, godinu dana kasnije nego što je prvobitno planirano.
Prema nekoliko izvora bliskih brendu, nova BYD-ova fabrika u Segedinu će raditi sa smanjenim kapacitetom prve dvije godine rada. Kapacitet nove fabrike je 150.000 automobila godišnje, ali će BYD proizvoditi samo nekoliko desetina hiljada automobila godišnje, prije nego što se nivo proizvodnje poveća od 2027. godine. Postoji i plan za daljnje povećanje proizvodnog kapaciteta mađarske fabrike na 300.000 automobila godišnje.
U međuvremenu, BYD će se fokusirati na proizvodnju električnih automobila u svojoj novoj fabrici u Turskoj. Proizvodnja bi trebala početi krajem 2026. godine i proizvodit će više automobila nego mađarska fabrika. Vrijedi napomenuti da turska fabrika u Manisi također ima proizvodni kapacitet od 150.000 automobila godišnje, prije nego što se taj kapacitet poveća od 2028. godine.
Povezane novosti
Cupra: Milion proizvedenih automobila od odvajanja od Seata
Španska marka Cupra za kratko vrijeme dostigla je prekretnicu od milion proizvedenih automobil od samostalnosti. Jubilarni model je Formentor.
Škoda 1000 MBX: Kupe verzija legendarnog modela “Hiljadu malih briga” za 21. vijek
Dva Škodina dizajnera reinterpretirala su klasičan i vrlo rijedak model za moderno doba. Riječ je o 1000 MBX, kupeu proizvedenom u ograničenoj seriji šezedesetih godina prošlog vijeka.
Transport&Environment: Plug-in hibridi su jedan od najvećih promašaja u historiji automobila
Organizacija Transport&Environment ponovo stavlja fokus pažnje na plug-in hibridne automobile i njihove stvarne emisije CO2, a evropska industrija želi nametnuti istu kategoriju kao i za električne automobile od 2035. godine.