Od januara do maja 2024. vrijednost izvoza kineskih vozila dostigla je 46,4 milijarde dolara, uz stopu rasta izvoza od 20,1 posto, dok je prosječna izvozna cijena automobila iznosila je 19.000 dolara, što ostalo nepromijenjeno u odnosu na 2023. godinu.
Istovremeno, u prvih pet mjeseci ove godine, tržišta poput Australije, Španije, Izraela, Tajlanda i Ekvadora značajno su pala. S druge strane, tržišta Centralne Azije i Rusije su imala relativno snažan učinak, pri čemu je rusko tržište postalo ključno tržište za rast kineskog izvoza.
Čak štaviše, rast prodaje plug-in hibridnih vozila uglavnom bilježe tržišta kao što su Brazil i Meksiko. Tržišta s padom uvoza plug-in hibridnih vozila su Belgija, Francuska, Njemačka, Izrael i UAE. Rusija je najveći uvoznik kineskih automobila, s obzirom na to da su za pet mjeseci uvezli više od 372.000 jedinica. Meksiko je drugi sa 190.000, Brazil treći sa 159.000. Belgija je četvrta na ovoj listi, ali evropska zemlja s najvećim uvozom automobila s kineskom proizvodnjom.
Kina je 2023. godini izvezla 5,22 miliona vozila, što je bilo povećanje od 57,4 posto u odnosu na godinu prije. Uzimajući u obzir da je u prvih pet mjeseci ove godine, kumulativni obim izvoza iznosi 47 posto Kinezi očekuju da će ovogodišnji učinak biti bolji od prošlogodišnjeg.
Povezane novosti
Škoda za 12 godina proizvela pet miliona motora EA 211
U matičnoj tvornici u Mlada Boleslav, Škoda je proizvela pet miliona benzinskih motora Volkswagen Grupe serije EA 211. Škodi je za ovaj jubilej trebalo 12 godina, iako se češki proizvođač može pohvaliti 125-godišnjom proizvodnjom motora.
Novi Ford Mustang GTD je najbrži američki serijski automobil na Nurburgringu
Ford Mustang GTD, najsnažnija verzija američkog performansnog automobila, postavio je novi rekord na Nurburgring Nordschleife. Tačnije, Mustang je službeno najbrži američki serijski automobil na legendarnoj stazi, s vremenom kruga ispod 7 minuta.
Veliki lobi u Evropi za nove automobile sa SUS motorima nakon 2035.
Evropska narodna partija, najveća politička grupacija u Evropskoj uniji, želi izmijeniti sporazum o zabrani prodaje novih automobila s motorima s unutrašnjim sagorijevanjem. EPP želi dozvoliti prodaju novih automobila sa SUS motorima nakon 2035. godine.