Kia ubrzava električnu tranziciju
Cilj korejskog proizvođača je da 2030. godine proda 4,3 miliona vozila, od čega 1,6 miliona potpuno električnih. Strategija kako ovo namjeravaju postići – ponuditi niže cijene baterija, elektromotora i sistema za punjenje u odnosu na cijene iz 2018.
Kia je osvježila svoju srednjoročnu i dugoročnu poslovnu strategiju s naglaskom na elektrifikaciju. Kijin novi godišnji prodajni cilj za 2030. godinu je 4,3 miliona vozila, od toga će 2,38 miliona vozila biti elektrificiranih, Odnosno, 1,6 miliona čisto električnih četverotočkaša.
Kia je svoju srednjoročnu i dugoročnu strategiju "Plan S" prvi put predstavila 2020. Radi se o strategiji koja se fokusira na preventivni prelazak na poslovanje usmjereno u elektrifikaciju i pružanje prilagođenih rješenja mobilnosti. Od tada Kia svake godine organizuje događaj CEO Investor Day na kojem ulagačima i svojim zaposlenim predstavlja najnovije informacije o viziji i ciljevima kompanije.
Na ovogodišnjem događaju je Kia objavila osvježene ciljeve i više informacija o svojoj poslovnoj strategiji. Kijin globalni prodajni cilj za 2030. je za 34,4 posto viši od prvobitnog prodajnog cilja za 2023. godinu, koji je iznosio 3,2 miliona vozila. Kia takođe namjerava postati vodeća marka električnih vozila, a udio elektrificiranih automobila u 2030. godini želi povećati na 55 posto. To je povećanje od 300.000 vozila više u odnosu na cilj za 2030. prvobitno najavljen 2022. godine.
Kia planira već 2027. nuditi gamu od 15 električnih vozila kako bi bila u mogućnosti isporučiti 1,6 miliona baterijskih četverotočkaša 2030. godine. Zanimljiva je strategija kako ovo namjeravaju postići – cilj je ponuditi niže cijene baterija, elektromotora i sistema za punjenje u odnosu na cijene iz 2018. godine. Nama važnija evropska proizvodnja malih i srednje velikih električnih Kia vozila biće raspoloživa već od 2025. godine.
Povezane novosti
Škoda za 12 godina proizvela pet miliona motora EA 211
U matičnoj tvornici u Mlada Boleslav, Škoda je proizvela pet miliona benzinskih motora Volkswagen Grupe serije EA 211. Škodi je za ovaj jubilej trebalo 12 godina, iako se češki proizvođač može pohvaliti 125-godišnjom proizvodnjom motora.
Novi Ford Mustang GTD je najbrži američki serijski automobil na Nurburgringu
Ford Mustang GTD, najsnažnija verzija američkog performansnog automobila, postavio je novi rekord na Nurburgring Nordschleife. Tačnije, Mustang je službeno najbrži američki serijski automobil na legendarnoj stazi, s vremenom kruga ispod 7 minuta.
Veliki lobi u Evropi za nove automobile sa SUS motorima nakon 2035.
Evropska narodna partija, najveća politička grupacija u Evropskoj uniji, želi izmijeniti sporazum o zabrani prodaje novih automobila s motorima s unutrašnjim sagorijevanjem. EPP želi dozvoliti prodaju novih automobila sa SUS motorima nakon 2035. godine.