Članak top banner 970x90
Vijesti

Kia ubrzava električnu tranziciju

Cilj korejskog proizvođača je da 2030. godine proda 4,3 miliona vozila, od čega 1,6 miliona potpuno električnih. Strategija kako ovo namjeravaju postići – ponuditi niže cijene baterija, elektromotora i sistema za punjenje u odnosu na cijene iz 2018.

Autor: BIHAMK

Kia je osvježila svoju srednjoročnu i dugoročnu poslovnu strategiju s naglaskom na elektrifikaciju. Kijin novi godišnji prodajni cilj za 2030. godinu je 4,3 miliona vozila, od toga će 2,38 miliona vozila biti elektrificiranih, Odnosno, 1,6 miliona čisto električnih četverotočkaša.

Kia je svoju srednjoročnu i dugoročnu strategiju "Plan S" prvi put predstavila 2020. Radi se o  strategiji koja se fokusira na preventivni prelazak na poslovanje usmjereno u elektrifikaciju i pružanje prilagođenih rješenja mobilnosti. Od tada Kia svake godine organizuje događaj CEO Investor Day na kojem ulagačima i svojim zaposlenim predstavlja najnovije informacije o viziji i ciljevima kompanije.

Na ovogodišnjem događaju je Kia objavila osvježene ciljeve i više informacija o svojoj poslovnoj strategiji. Kijin globalni prodajni cilj za 2030. je za 34,4 posto viši od prvobitnog prodajnog cilja za 2023. godinu, koji je iznosio 3,2 miliona vozila. Kia takođe namjerava postati vodeća marka električnih vozila, a udio elektrificiranih automobila u 2030. godini želi povećati na 55 posto. To je povećanje od 300.000 vozila više u odnosu na cilj za 2030. prvobitno najavljen 2022. godine.

Kia planira već 2027. nuditi gamu od 15 električnih vozila kako bi bila u mogućnosti isporučiti 1,6 miliona baterijskih četverotočkaša 2030. godine. Zanimljiva je strategija kako ovo namjeravaju postići – cilj je ponuditi niže cijene baterija, elektromotora i sistema za punjenje u odnosu na cijene iz 2018. godine. Nama važnija evropska proizvodnja malih i srednje velikih električnih Kia vozila biće raspoloživa već od 2025. godine.

Tagovi
KIA
BIHAMK

Povezane novosti

BMW izdaje "rodni list" za svoje klasične modele

BMW izdaje "rodni list" za svoje klasične modele

BMW Classic, odjel za klasične automobile njemačke marke, počet će izdavati nove digitalne dokumente za vlasnike klasičnih modela. Novi dokument sadrži podatke o motoru, šasiji, datumima proizvodnje i isporuke, kao i popis dodatne opreme.

Ford slavi 60 godina kultnog Mustanga

Ford slavi 60 godina kultnog Mustanga

Kultni Mustang nastao je 1964., u godini kada je Cassius Clay postao Muhammad Ali, Martin Luther King dobio Nobelovu nagradu za mir, a Beatlesi izazvali ludnicu kada su prvi put stigli u Ameriku. U svemu tome je rođen model koji je postao prava legenda.

Možda bi vas zanimalo