Kia ubrzava električnu tranziciju
Cilj korejskog proizvođača je da 2030. godine proda 4,3 miliona vozila, od čega 1,6 miliona potpuno električnih. Strategija kako ovo namjeravaju postići – ponuditi niže cijene baterija, elektromotora i sistema za punjenje u odnosu na cijene iz 2018.
Kia je osvježila svoju srednjoročnu i dugoročnu poslovnu strategiju s naglaskom na elektrifikaciju. Kijin novi godišnji prodajni cilj za 2030. godinu je 4,3 miliona vozila, od toga će 2,38 miliona vozila biti elektrificiranih, Odnosno, 1,6 miliona čisto električnih četverotočkaša.
Kia je svoju srednjoročnu i dugoročnu strategiju "Plan S" prvi put predstavila 2020. Radi se o strategiji koja se fokusira na preventivni prelazak na poslovanje usmjereno u elektrifikaciju i pružanje prilagođenih rješenja mobilnosti. Od tada Kia svake godine organizuje događaj CEO Investor Day na kojem ulagačima i svojim zaposlenim predstavlja najnovije informacije o viziji i ciljevima kompanije.
Na ovogodišnjem događaju je Kia objavila osvježene ciljeve i više informacija o svojoj poslovnoj strategiji. Kijin globalni prodajni cilj za 2030. je za 34,4 posto viši od prvobitnog prodajnog cilja za 2023. godinu, koji je iznosio 3,2 miliona vozila. Kia takođe namjerava postati vodeća marka električnih vozila, a udio elektrificiranih automobila u 2030. godini želi povećati na 55 posto. To je povećanje od 300.000 vozila više u odnosu na cilj za 2030. prvobitno najavljen 2022. godine. 
Kia planira već 2027. nuditi gamu od 15 električnih vozila kako bi bila u mogućnosti isporučiti 1,6 miliona baterijskih četverotočkaša 2030. godine. Zanimljiva je strategija kako ovo namjeravaju postići – cilj je ponuditi niže cijene baterija, elektromotora i sistema za punjenje u odnosu na cijene iz 2018. godine. Nama važnija evropska proizvodnja malih i srednje velikih električnih Kia vozila biće raspoloživa već od 2025. godine.
Povezane novosti
Cupra: Milion proizvedenih automobila od odvajanja od Seata
Španska marka Cupra za kratko vrijeme dostigla je prekretnicu od milion proizvedenih automobil od samostalnosti. Jubilarni model je Formentor.
Škoda 1000 MBX: Kupe verzija legendarnog modela “Hiljadu malih briga” za 21. vijek
Dva Škodina dizajnera reinterpretirala su klasičan i vrlo rijedak model za moderno doba. Riječ je o 1000 MBX, kupeu proizvedenom u ograničenoj seriji šezedesetih godina prošlog vijeka.
Transport&Environment: Plug-in hibridi su jedan od najvećih promašaja u historiji automobila
Organizacija Transport&Environment ponovo stavlja fokus pažnje na plug-in hibridne automobile i njihove stvarne emisije CO2, a evropska industrija želi nametnuti istu kategoriju kao i za električne automobile od 2035. godine.