Po najnovijim podacima Evropskog udruženja proizvođača automobila (ACEA), Kia je u prvoj polovini 2023. u Evropi (Kia ovdje ubraja zemlje članice EU, Island, Lihtenštajn, Norvešku, Švicarsku i Veliku Britaniju) registrovala 304.757 vozila, što znači da je i u 2023. ostvarila rekordne rezultate. To je 3,8-postotno povećanje u odnosu na isti period 2022. godine. Samo u junu prodali su 54.611 vozila Kia, što je 5,4% više nego u junu prošle godine.
Kijin evropski tržišni udio u prvom polugodištu iznosio je 4,6%. Kijina elektrificirana vozila predstavljala su 34% njene evropske prodaje. U prvoj polovini ove godine su elektrifikovana vozila Kia predstavljala 34% (103.656 vozila) prodaje Kije u Evropi, što dokazuje da se ovaj brend uspješno etablira kao pružalac rješenja održive mobilnosti.
Predsjednik Kia Europe Won-Jeong Jeong rekao je: "Nakon rekordnog početka godine Kia je u prvom polugodištu 2023. ostvarila rekordne rezultate. S planiranim početkom prodaje našeg dugo očekivanog modela EV9 u drugoj polovini godine vjerujemo da će i ovaj novi model i dalje svjedočiti o Kijinoj tehnološkoj snazi i da će ga evropski kupci dobro prihvatiti."
U prvom polugodištu ove godine najprodavniji model bio je sportski terenac Sportage sa 82.826 prodatih primjeraka, a slijedili su ga Ceed (uključuje četiri izvedbe karoserije: Ceed, ProCeed, Ceed SW i XCeed) sa 68.758 primjeraka i mališan Picanto s 39.133 prodata primjerka.
Povezane novosti
Fiat započeo proizvodnju novog modela 500 Hybrid
Novi Fiat 500 Hybrid ušao je na montažnu traku u fabrici Mirafiori u Torinu, Italija. Do kraja godine bit će sastavljeno 6.000 jedinica, a prve jedinice bit će isporučene u januaru 2026. godine.
U BiH premijerno predstavljeni Chery Arrizo 8 i redizajnirani Chery Tiggo 4 Hybrid
Na bh. tržištu predstavljena su dva noviteta - Arrizo 8 i redizajnirani Chery Tiggo 4. Dok Tiggo 4 poznajemo još od ranije, Arrizo 8 je potpuno novi predstavnik u ponudi modela koji se mogu pronaći kod bh. uvoznika automobila Chery.
Jeste li primijetili kako umjetna inteligencija tiho preuzima kontrolu nad našim automobilima?
Vrijeme kad je tempomat bio vrhunac tehnologije davno je prošlo - današnji sistemi samostalno odlučuju o ubrzanju, kočenju i korekciji smjera, dok vozač formalno ostaje glavna figura.