Podaci evropskog udruženja proizvođača automobila (ACEA) otkrivaju da je Kia u Evropi (zemlje članice EU, EFTA i Velika Britanija) u aprilu dostigla tržišni udio od 5,7 posto. Tim rezultatom Kia se izjednačila sa svojim rekordnim rezultatom iz januara ove godine i plasirala se među pet najprodavanijih proizvođača u četvrtom mjesecu.
Ukupno se tržište putničkih vozila prošli mjesec smanjilo za 20,2%. S izuzetkom pandemijske 2020. godine to je prodajno jedan od najlošijih aprila na evropskom tržištu. Međutim, Kia je prava iznimka, jer je u aprilu isporučila 47.725 vozila, što je 5.317 vozila više, odnosno 12,5% više nego u istom mjesecu prošle godine. Kia je ove godine najbrže rastuća marka u EU, a više od trećine ukupne prodaje Kia-e predstavljali elektrificirani modeli.
U aprilu su bili najprodavaniji modeli bili Sportage, Ceed (uključuje Ceed, XCeed, Ceed Sportswagon i ProCeed) i elektrificirani Niro.
Pošto Kia i dalje ostvaruje svoju strategiju Plan S, zacrtala je ciljeve za potpuno elektrificiranu liniju do 2035. godine, pri čemu će se ponudi do 2027. godine pridružiti 14 električnih modela.
Nedavno je Kia razotkrila planove za izgradnju svoje prve fabrike namijenjene proizvodnji Kijinog prvog namjenskog vozila (PBV) što će biti početak implementacije ambicija kompanije da postane globalno vodeća marka na tržištu ovakvog tipa vozila.
Kia je u prva četiri mjeseca ove godine isporučila skoro 193.000 vozila, odnosno 23,5% više nego u istom razdoblju 2021., što je nakon Honde najveće povećanje tržišnog učešća u Evropi.
Povezane novosti
Kina izvezla 2,45 miliona vozila za pet mjeseci 2024. i zabilježila rast od 26 posto
Samo u maju ove godine Kina je izvezla 568.000 vozila, što je povećanje od 29 posto u odnosu na isti mjesec lani i povećanje od dva posto na mjesečnom nivou.
Rimac predstavio samovozeći robotaxi, za dvije godine bi trebao kružiti po Zagrebu
Osnivač Rimac Automobila, Mate Rimac, predstavio je u Hrvatskoj robotaxi s dva sjedišta, koji je planiran da uđe u upotrebu od 2026. godine. Automobil će raditi kao dio autonomne usluge prevoza koja se zove Verne.
Porsche BH nastavlja s edukacijom mladih kadrova
Sredinom mjeseca su učenici Srednje stručne škole "Džemal Bijedić" iz Goražda posjetili kompanije Porsche BH i Porsche Inter Auto, što im je omogućilo da se detaljnije upoznaju s najnovijim tehnologijama i praksama u automobilskoj industriji.