Kia je na tržištima van Južne Koreje ostvarila 5,4-postotno povećanje prodaje u odnosu na godinu ranije, te ukupno prodala 2.362.551 vozilo. Prodaja u Koreji je dostigla 541.068 vozila. Samo u decembru protekle godine Kia je ukupno prodala 236.874 vozila, što je 13,7% bolje nego u decembru 2021. godine.
U prošloj godini su u skladu s trendom sva tri najprodavanija modela bili sportski terenci: najprodavaniji model je bio Sportage (452.068 prodatih primjeraka) kojeg su slijedili Seltos (310.418 vozila; ne prodaje se u Evropi) i Sorento s prodatih 222.570 primjeraka.
Kia je lani ostvarila rast zahvaljujući svojim efikasnim strategijama upravljanja dobavljačkog lanca i uspješnim lansiranjem potpuno novog Nira i Seltosa. Pored toga je potpuno električni EV6 s prodatih skoro 80.000 primjeraka najavio svoj prodajni potencijal na svjetskom tržištu električnih vozila.
U 2023. Kia namjerava u svijetu prodati 3,2 miliona vozila s ciljem jačanja prodaje električnih vozila. Ove godine korejski proizvođač će predstaviti više dugoočekivanih modela. Jedan od njih je veliki luksuzni sportski terenac EV9, koji stiže na proljeće 2023. (u Evropi se očekuje na jesen). To će ujedno omogućiti Kiji ostvarenje cilja da postane pružalac rješenja za održivu mobilnost.
Povezane novosti

U BIH predstavljen automobilski brend INEOS i unikatni terenac Grenadier
Uvoznik automobila INEOS je kompanija Grand Automotive iz Sarajeva, poznata po zastupanju automobilskih brendova Ford, MG i Chery. Model Grenadier je beskompromisni i neuništivi terenac stare škole, čije cijene startaju od 155.000 KM.

Novi Jeep Compass je najaerodinamičniji model u historiji brenda
Nova generacija Jeep Compassa na putu je za kupce u Evropi. Model sa evropskim specifikacijama je najaerodinamičniji Jeep u historiji brenda, a proizvodit će se u Italiji.

Volvo XC60 postao najprodavaniji model u historiji švedskog brenda
SUV-ovi su danas u velikom zamahu na evropskom tržištu. Stoga ne čudi što je XC60, računajući brojke dvije generacije, postao najprodavaniji model u historiji švedskog brenda, pobijedivši vrlo uspješni model 240.