Kia je na tržištima van Južne Koreje ostvarila 5,4-postotno povećanje prodaje u odnosu na godinu ranije, te ukupno prodala 2.362.551 vozilo. Prodaja u Koreji je dostigla 541.068 vozila. Samo u decembru protekle godine Kia je ukupno prodala 236.874 vozila, što je 13,7% bolje nego u decembru 2021. godine.
U prošloj godini su u skladu s trendom sva tri najprodavanija modela bili sportski terenci: najprodavaniji model je bio Sportage (452.068 prodatih primjeraka) kojeg su slijedili Seltos (310.418 vozila; ne prodaje se u Evropi) i Sorento s prodatih 222.570 primjeraka.
Kia je lani ostvarila rast zahvaljujući svojim efikasnim strategijama upravljanja dobavljačkog lanca i uspješnim lansiranjem potpuno novog Nira i Seltosa. Pored toga je potpuno električni EV6 s prodatih skoro 80.000 primjeraka najavio svoj prodajni potencijal na svjetskom tržištu električnih vozila.
U 2023. Kia namjerava u svijetu prodati 3,2 miliona vozila s ciljem jačanja prodaje električnih vozila. Ove godine korejski proizvođač će predstaviti više dugoočekivanih modela. Jedan od njih je veliki luksuzni sportski terenac EV9, koji stiže na proljeće 2023. (u Evropi se očekuje na jesen). To će ujedno omogućiti Kiji ostvarenje cilja da postane pružalac rješenja za održivu mobilnost.
Povezane novosti
Fiat započeo proizvodnju novog modela 500 Hybrid
Novi Fiat 500 Hybrid ušao je na montažnu traku u fabrici Mirafiori u Torinu, Italija. Do kraja godine bit će sastavljeno 6.000 jedinica, a prve jedinice bit će isporučene u januaru 2026. godine.
U BiH premijerno predstavljeni Chery Arrizo 8 i redizajnirani Chery Tiggo 4 Hybrid
Na bh. tržištu predstavljena su dva noviteta - Arrizo 8 i redizajnirani Chery Tiggo 4. Dok Tiggo 4 poznajemo još od ranije, Arrizo 8 je potpuno novi predstavnik u ponudi modela koji se mogu pronaći kod bh. uvoznika automobila Chery.
Jeste li primijetili kako umjetna inteligencija tiho preuzima kontrolu nad našim automobilima?
Vrijeme kad je tempomat bio vrhunac tehnologije davno je prošlo - današnji sistemi samostalno odlučuju o ubrzanju, kočenju i korekciji smjera, dok vozač formalno ostaje glavna figura.